Mateseni ülesanne on parandada Philip Morrise toodete - neist tuntuimad Marlboro, Parliament ja Philip Morris - populaarsust Suurbritannia nikotiinitarbijate seas. Turg on langev - kui praegu suitsetab Briti saartel kolmandik elanikkonnast, siis 2050. aastaks loodetakse suitsetajate arvu vähendada ühe kuni kaheksa protsendini.

E-posti teel kinnitab Matesen Philip Morrise heaks töötamist, kuid intervjuu jaoks lähima kuu jooksul aega ei leia, selgitades seda suure töökoormuse ja pidevate ametisõitudega.

Hetkeseisuga on ainsaks märgiks Mateseni rahvusest ingliskeelsel internetiküljel http://www.philipmorrisinternational.com/UK/pages/eng/ysp/Access.asp leitav kleeps, mis teatab tubakafirma noorsuitsetajate vastast võitlust illustreerides eesti keeles: "Me ei müü tubakatooteid alla 18aastastele. SEADUS."