Lühikest aega tegutsenud WhosRich keskkonda postitavad eri kasutajad maailmast pildikesi oma uutest ostudest, kas või suitsupakist, kui soovite.  

Ent miks peaks eestlased siduma end veel ühe sotsiaalse võrgustikuga facebookide ja twitterite kõrval? Miks inimesed sellega liituvad?  

“Sellepärast, et see on lihtne ja lõbus viis näidata oma šoppamisharjumusi,” on öelnud saidi looja Kaarel Kala ingliskeelsele tehnoloogiablogile www.tigerprises.com, “ja jälgida teisi šoppajaid maailmas.” 

See on loodud puhtalt meelelahutuseks. “Liitutakse kahel põhjusel: esiteks on inimestel huvi tagasiside vastu oma ostudele ja nad tahavad avalikult näidata, kui trendikad ostjad nad on. 

Teiseks meeldib inimestele olla kursis sellega, mida teised teevad – kuhu sõbrad ja iidolid oma raha paigutavad,” arvab Kala.

Küsimuse peale, kas neil on ka missioon, on vastanud ameerikalikku tarbimiskultuuri propageeriva saidi looja, et nende missioon on suunata infovoogu tarbijate vahel üle maailma.