Tähetantsude menu retsept on lihtne: saates üles astuvad eri eluvaldkondade kuulsused tagavadki inimeste huvi nende edusammude või läbikukkumiste vastu. Nii on mujal saates esinenud teiste hulgas endine Spice Girl Mel B, aga ka rallisõitja Helio Castroneves. Saadet vaadati USAs sel konkreetsel nädalal 21,8 miljonis majapidamises.


Aga ameeriklastele meeldib samuti sari “CSI”, mis platseerub sel konkreetsel nädalal teisele kohale ja pani inimesed telerite taha istuma 21,4 miljonis kodus.


Euroopa on natuke maalähedasem: siin vaadatakse ka selliseid saateid nagu “Maamees otsib naist” – näiteks Saksamaa RTLis jooksev kohalik elušõu troonib vaadatavustabeli kolmandal kohal ja Rootsis viiendal kohal. Ka “Kes tahab saada miljonäriks?” on jätkuvalt popp, seda nii Saksamaal (teine koht edetabelis), Prantsusmaal (seitsmes koht) kui ka Rootsis (10. koht).


Mis puutub jalgpalliülekannetesse, siis neid vaadatakse eriti hoolega loomulikult siis, kui on käsil tähtis mäng ning mängu on astunud omad (Saksamaal, Hispaanias, Rootsis).