EMT teenuste juht Toomas Vebel näeb teenusel vähemalt üht eelist Skype’i ees. See on vabadus seadme valikul – ­helistaja ei pea teadma, kas kõne vastuvõtja on arvuti taga või mitte – sinu kõne jõuab tema mobiilile ja on sulle ikka tasuta. EMT arvates on Skype-kõnede puhul kõige ­tüütum plaanimine ja kokku ­leppimine, et  nii helis­taja kui kõne vastuvõtja ­oleksid ­õigel ajal arvutis.


Et päris tasuta lõunaid siiski pole, kasseerib EMT teenuse eest kuumaksu 99 krooni. Selle eest saab piiramatult arvutist mobiilile helistada, samal ajal kui Skype võtab selliste kõnede eest tasu minutipõhiselt.


EMT teenus on ainult firmadele, eraisikutele pole seda esialgu kavas pakkuda. Peamise sihtrühma moodustavad firmad, kelle töötajad viibivad palju välismaal.


Skype Eesti tegevjuht Sten Tamkivi (pildil) kuuleb EMT teenusest esimest ­korda Ekspressilt. Ta hindab, et Skype’i eelised on lai kasutajaskond ja laiapõhjaline teenus. “On videokõnede pakkujaid, on kaugekõnede pakkujaid, on messenger’ide pakkujaid, mustmiljon Skype’i analoogi. Aga nad kõik katavad tavaliselt vaid mingit nišši,” ütleb ta.