Olin sellele loole juba punkti pannud, kui meenus veel üks seik. Evelin Ilves pole öelnud silpigi koertega koos kasvanud laste teemal, mis paari nädala eest kogu riiki vapustas. Küll aga saime samal ajal teada, et ta eelistab eestimaist kala ja on ühele kalapoele isegi oma raamitud foto kinkinud. See on tegelikult kujukas näide Evelin Ilvese tegutsemisest. Presidendiproua ei kõla kaasa ühiskondlikult olulistel teemadel, ta tahab ise panna ühiskonna „plahvatama“. Ehkki staatus andis talle võimaluse olla eestkõneleja, pole Evelin Ilves viie aasta jooksul leidnud kindlat teemat, mille või kelle eest seista. Isegi kõigiti tänuväärsed seisukohavõtud tervislike eluviiside ja toitumise kohta kujunesid avalikkuses jututeemaks pigem tänu nendega kaasnenud skandaalidele. Aga ometi olid tal algul kõik eeldused. Kui Evelin Ilves 2006. aasta sügisel Mulgimaalt Ärma talust Kadrioru lossi elama tuli, oli ta meie meeltesse kinnistunud kui lohmakates koduriietes sõnakas kolumnist. Ta oli jõudnud terve Eesti rahva nakatada musta leiva küpsetamise vaimustusse ning isegi mehed teadsid, mis on juuretis. Ärksamad kodanikud mäletasid teda aga 13,3 miljonit krooni maksnud piparkoogilaadse märgi „Welcome to ESTonia“ loomise eestvedajana. Juba siis sahistati, et kui Evelin oleks enda promomise asemel märki promonud, võinuks kõik veel hästi minna. Presidendiprouana on Evelin Ilves teinud kõik, et tema seos selle õnnetu märgiga unustataks. Peale on tulnud uued märgid. 2006: staarsaleneja Brüneti lokisoenguga Evelini elu muutus täielikult kaks nädalat pärast presidendi ametisseasumist. Briti kuninganna Elizabeth II tegi visiidi Eestisse ning end „taluperenaiseks“ nimetanud Evelin pani riietusega nii mööda, et sattus sellega isegi inglise meediasse. Tema ihurätsepa Tiina Talumehe lause „Evelin Ilvese figuur ei võimalda väga palju“ ajas rahva pöördesse - Delfis kogus see 1734 kommentaari. Kuidas see sündmus Evelin Ilvese elu muutis, sellest loe Ekspressi tasulisest väljaandest.
« Avalehele 95 Kommentaari