General Motorsi efektne tulevik
Ka GMi uudised on
samamaigulised - võimsad, kiired, seksikad, kohati mineviku elegantsist
inspireeritud. Lutzi väitel "usub GM, et just selliseid autosid tahavad
inimesed täna juhtida". Ka pidavat kontseptautod olema sellised, et neid saab
minimaalsete muudatustega kiiresti tootmisse juurutada.
Pontiac
Solstice. Kaheistmeline kompaktne (pikkus 390 cm) rotster- või
kupeekerega sportauto. Edasiviivaks jõuks 2,2liitrine turboga mootor (240 hj),
tagavedu. Ameerika autole ebatüüpiliselt kasutatakse kuuekäigulist
käsilülitusega käigukasti (Chevrolet Corvette'i oma). Interjöör on lihtne ja
funktsionaalne, välimus "euroopapärane", silma torkavad hiiglasuured rattad
(ees 19-, taga 20tollised). Projekteerimine ja kahe sõitva prototüübi
ehitamine võttis aega kõigest neli kuud. Seeria-Solstice'i hind peaks
jääma 20 000 dollari kanti, kuigi konkreetsed tootmisplaanid
puuduvad.
Chevrolet Bel Air. Viiekümnendatel
aastatel oli Bel Air üks stiilsemaid "suure Ameerika unistuse" esindajaid.
Moodne nimekaim jääb alla mõõtmetelt, mitte aga stiili ja jõu poolest. Eriti
nähtavad on viiekümnendate tsitaadid sisemuses - signaalirõngaga rool,
käigukang roolisambal, raadioskaalat meenutavad "kellad" ja diivanilaadsed
istmed. Viie silindri ja turboga 3,5liitrine arendab 315 hobujõudu ja
427 njuutonmeetrit.
Cadillac Cien. General Motorsi
luksusmark tähistab oma sajandat aastapäeva (cien - hispaania keeles sada)
Ferrari ja Lamborghini pärusmaadele pürgiva supersportautoga. Sellele viitab ka
läbipaistvast tagaaknast paistev kompaktne ja võimas keskasendis V12 (7,5 l,
750 hj, 610 Nm). Disainistiil on uutele Cadillacidele iseloomulikult kandiline
ja ebaiseloomulikult sale, kere ehitamiseks kasutati ohtralt süsinikfiibrit,
komposiitmaterjale ja alumiiniumi.