Hesburger meelitab kliente platinum-staatusega
Sarnaselt lennukompaniide ja hotellide lojaalsusprogrammidega võimaldab Hesburgeri püsikliendikaart koguda ostudelt kahe ja poole kuni viieprotsendilist boonust, mida saab tulevikus vahetada uute tasuta friikartulite või burgerite vastu.
Usinaimad kiirsööjad jõuavad välja silver-, gold- või platinum-tasemeni, kus avanevad uued toiduga seotud soodustused. Näiteks kõige auväärsematel ehk platinum-klientidel on kiirtoidurestorani külastades võimalik pintslisse pista tasuta kohv koos saiakesega, väike jäätis või majoneesikaste. Sellele tasemele jõudmiseks tuleks Hesburgeris kaardi reeglite järgi käia kahe kuu jooksul söömas vähemalt 48 korda, kulutades seejuures ära minimaalselt 2652 krooni. Gold-tase eeldab 32, silver-tase aga 16 külastust.
Kui palju on Hesburgeri boonussüsteemiga Eestis inimesi liitunud ning kui paljud neist on juba jõudnud platinum-tasemel süüa, seda firma ei ütle. Ekspress loodab, et platinum-kliendid endale tasuta majoneesikastmetega liiga ei tee.