Thierry Mugler’i nimi pole küll nii laialt tuntud, kui Yves Saint Laurent’i või Christian Dior’i oma, kuid sellegipoolest võib ta julgesti paigutada kaasaegsete Prantsuse tippmoeloojate sekka. Mugleri kuldajaks olid 80ndad ja 90ndate algus, mil tema nurgelised kosmilis-fetishistlikud kostüümid hetkemoega eriti hästi haakusid. Tol ajal olid Mugleri moodide kandjateks just tugevad, enesekindlad ja sõltumatud naised nagu Jerry Hall, Diana Ross ja Sharon Stone. Mugleri meelismaterjalideks on alati olnud materjalid, mida tavaliselt leiab sekspoe rõivariiulilt: vinüül, plastik, sünteetika ja nahk. Mugleri kangelannad aga ei ole mingid süütud tibid vaid karmid bitch`id ja glamuursed diivad.

Mugleri karjääri üks tipphetki oli kahtlemata aastal 1992, mil disaineri enda juhtimisel valmis video George Michaeli laulule “Too Funky”, milles osalesid tolle aja kuumimad supermodellid, muidugi Mugleri riietes. Kaamera taga ei seisnud Mugler aga sugugi esimest korda: nagu ka Karl Lagerfeld, on temagi suurepärane fotograaf, kes oma reklaamikampaamiate pildid alati ise pildistab.

Mugleri disainerikarjäär algas hoopis kummaliselt: professionaalse baleriinina töötanud noormees avastas endas ootamatult kire moe ja disaini vastu, jättis lavalauad ja hakkas kaupluste vaateaknaid kujundama ning kostüüme disainima.

Aastal 1974 avaski ta Pariisis oma moemaja.

Aastast 1997 kuuluvad nii Thierry Mugleri moemaja kui parfüümid Prantsuse kosmeetikafirmale Clarins. Viimase esindajad väidavad, et sulgemisotsus võeti vastu, kuna moemaja püsis aastaid kahjumis. Thierry Mugler loovutas riiete disainimise juba kaks aastat tagasi teistele, andes mõista, et mood ei paku talle enam pinget. Selle asemel pühendas ta end täielikult uute lõhnade väljatöötamisele. Mugleri parfüümid Angel ja A-Men ongi konservatiivses lõhnatööstuses revolutsioonilisteks nähtuseks- näiteks unustamatu Angel lõhnab lummavalt ja sünteetiliselt shokolaadi, vanilli ja karamelli järele. Hoolimata oma kummalisusest on need parfüümid ülimalt edukad ja kuigi Clarins moetootmisele kriipsu peale tõmbab, siis Mugleri lõhnade valmistamist plaanib ta endist viisi jätkata.

Mugleri moemaja sulgemine paistab olevat meele järgi Clarinsi aktsionäridele, sest peale seda otsust tõusid firma aktsiate hinnad 21,28%. Sulgemist peab aga kummaliseks sammuks Prantsuse kõrgmoe juhtorganisatsiooni Chambre Syndicale president Didier Grunbach, kes leiab, et tänapäeval toimivad mood ja parfüüm sümbioosis. See, et moemajade kasum tulebki parfüümide, mitte riiete müügist on tema sõnul igati levinud tava.

Kuna prantsuse tööseadused on üsna karmid, peab Clarins sulgemisotsust arutama veel ka moemaja 230 töötajaga. Sellest hoolimata paistab, et otsus on töötajate arvamust kuulamata ammu ära tehtud. Endine Mugleri helesinine maja Pariisis, Marais linnaosas rue aux Ours’il on juba mitu nädalat tellingutes ja käib hoogne ehitustöö. Töömeeste sõnul avatakse seal peagi “Hotel de la Police".