Eesti Naine 2002

"Ma vaatasin, et Liivimaa Kroonika töötajatel olid palju säravamad silmad. Ja valisin selle särasilmse ajakirjanduse."

 Ingrid Tähismaa valis 90ndate alguses töökohaks tabloidajakirjanduse lipulaeva Liivimaa Kroonika, mitte Postimehe.

Mind ärritas see ülbus. Ja mina ei lase endale pähe astuda. Kui mulle tundub, et minuga on ebaõiglaselt käitutud, siis nõuan oma õigust, kuni olen selle saanud."

Ingrid Tähismaa solvus hingepõhjani, kui Liivimaa Kroonika peatoimetaja Kalle Müller ei pannud kahasse kirjutatud erootikamisside valimise loole tema nime alla.

"Keegi pidi perele ju raha teenima."

Ingrid ja Inno Tähismaal sündis kooli ajal laps, Ingrid läks tööle, kui laps oli neljakuune.

"Kadastik on hiljem tunnistanud, et minu väljavalimise põhjuseks oli parfüüm. Ma kandsin sel päeval Chaneli Coco´t,"

Väljaandja Mart Kadastik pakkus Ingrid Tähismaale Kroonika peatoimetaja kohta. 

Valgamaalane 2007

„Ei ole arvamust, et oh, kollane ajakirjanik, mida see ka oskab. Vastupidi, siia vaadatakse aukartusega – kui saaks siit kellegi kätte, vat siis läheks samuti hästi.”

Ingrid tähismaa tunneb Kroonika ajakirjanike üle uhkust.

„Tore, las kutsuvad nii, kui tahavad. Usun, et olin esimene, kes kollase ajakirjanduse tõsiselt kõneaineks muutis.”

Ingrid Tähismaa on Kollase pressi ema tiitliga rahul.

Maaleht

2005

„Heitke pilk aknasse. Udu, sudu ja kaamos. Andke inimestele see 15 minutit värvide, glamuuri ja sootsiumisekeldustega tegelemiseks. Kui meid ei oleks, oleks elu veel hallim.”

Ingrid Tähismaa põhjendab, miks ajakiri Kroonika on populaarsem kui ajakiri Akadeemia.

See eriti ei põrisegi. Ma jätan ta lihtsalt vahele, see täht jääb mul poolel suulael pidama. Aga ju see mu üks omapäradest on ja logopeedi juurde ma ei lähe.”

Ingrid Tähismaa ütleb, et tema „r” ei põrise.

Aga ajakirjanik unustas sinna juurde lisada mu tolleaegse ülemuse Mart Kadastiku kommentaari: “Ingrid, võib jääda mulje, et said oma koha tänu Coco Chaneli parfüümile. Tahan sulle siinkohal öelda, et said peatoimetajaks tänu oma säravale mõistusele. Mart Kadastik.” Punkt.”

Ingrid Tähismaa ütleb, et ei saanud Kroonika peatoimetaja kohta tänu Coco Chaneli parfüümile.

Eesti Naine

November 2007

“Enamik ajakirjanikke on meil pikalt töötanud ja teab une pealt, kes on meie kaanetüüp: noor, ilus ja edukas naine. No võib ka olla mõni rumala jutuga ilus tüdruk, aga siis ta peab ajama ikka nii rumalat juttu, et see inimesed naerma ajaks... Ja poliitikud kaanel ei toimi, inimesed kipuvad oma ostuga hääletama: kui ei salli erakonda, siis ei osta ka!”

Ingrid Tähismaa räägib, mis sobib Kroonika esikaanele.

BNS

„Haige inimene võib ju ükskõik mida välja mõelda.”

Ingrid Tähismaa kommenteerib eksabikaasa Inno süüdistust, nagu oleks Ingrid tema kallal vägivallatsenud.