Algul on iga klient veidi ehmunud, et kuidas siis ilma näpuga katsumata asju osta, liiatigi veel mööblit. Hiljem, kui tehing sooritatud, ollakse rahul ja küsitakse veel. Tegelikult ei saa ka tava­poodides tihti kaupa katsuda, vaid sealgi peab sageli tellima kataloogi järgi. Samas, ON24-st ostes saab kauba ilma probleemideta tagasi saata, kui midagi ei meeldi. Sellist võimalust tavapoed reeglina ei paku.

Seda et netipoodi oskavad hinnata juba väga paljud, näitab ostjate hulk, mis on jõudnud 70 000 piirile. Enamasti on ostu võimalik ka järelmaksuna vormistada, mis teeb asja üsna valutuks. ON24-s on üks eriline püsi­kliendiprogramm. Kui registreerute, luuakse teile kliendikonto, millele hakatakse regulaarselt „raha” kandma. Seda saab ostmisel kasutada, nii et kaubad muutuvad veelgi soodsamaks.

Kaleidoskoopiline valik

Lähme siis ja vaatame. Ühikuid on tohutult, sest valikut müügisaali mõõdud ju ei piira. Kaubavalik on SUUR –üle 7000 toote – ja KALEIDOSKOOPILINE. Asi paraneb, kui valite teid huvitava rühma ja sorteerite esemed hinna järgi: sõelute liiga kallid (või odavad) välja ning ongi peos see rühm, mida tahate uurida.

Üht peab siiski ütlema: MAITSE peab teil enesel olema, ühtset stiili keskkond ei paku. Seda erinevalt elitaarsalongidest, kus disaintooted reas ja kogu väljapanek on kui manifest. ON24 Sisustuskaubamaja põhimõte: ilu on vaataja silmades. Iga inimene teeb valiku oma vajaduse ja maitse järgi ning kaubamaja ei ürita kliendile öelda, mis on ja mis ei ole ilus.

Aga ärge unustage, et stiil maksab. Salongi üür, sisekujundus, elitaar­ne kaup, valitud neiud teenindamas, akna- ja sildikujundus, ruumiküte ja valgustus 24/7, aknapesu, porimatid, pikanäpumehed, remondid ja uuenduskuurid... Selle peale läheb selget raha, mille kinnimaksmisest olete pääsenud, kui külastate netikaubamaja. Olete pääsenud ka tüütust teenindajast, kes valimatult tooteid kiidab. Netikaubamaja on selle pealt tublisti kokku hoidnud ega nõua seda teie taskust tagasi.

Otsi, ehk leiadki!

Niisiis, mööbel on pärit paljudest maailma paikadest. Kaubamajarahvas tellib seda otse tootjatelt: nii prantslastelt, sakslastelt kui ka eestlastelt, kusjuures viimane teeb kõige enam rõõmu. Ja meie omatooted hakkavad kohe ka kujunduse poolest silma: Mangide puhta joonega pehme mööbel ning Fellin Furniture’i lõbus ja nooruslik vineermööbel. Rustikaalsemale maitsele valmistab RaDis paksudest laudadest moodsat taluõueinventari. Ja küllap leidub kliente ka eriti rohmakatele, töötlemata okstest tehtud mööblitükkidele – vajadusi ja ruume on erinevaid. Näiteks esikumööblit, mis on üldiselt meie kodude murelaps, lööb leheküljel lahti vähemalt sada ühikut. Seda võib tõesti nimetada laiaks valikuks.

Kõigist esemetest on saadaval ammendava suurusega pildid ja tutvustav tekst. Paljudel lehtedel on foto juures ka vahva suurendusklaas, millega vaadata detaile ja sõlmi, isegi viimistlus­kvaliteedi näeb niimoodi ära (ja klõpsates avaneb suurendus tervenisti).

Iseenesest on selle otsata kaubavaliku vaatamine üsna hariv – mida kõike toodetakse, müüakse ja ostetakse. Samas, nagu öeldud, võib niimoodi üllatuste peale sattuda.

Mööblit võite osta täiskomplektidena või, kui soovite, osade kaupa. On nii ehedast täispuidust kui ka lamineeritud või värvitud mööbliplaadist esemeid. On nii „vana head aega”­ meenutavaid komplekte kui ka modernseid, kõrgläikeliste pindade ning klaas- ja metalldetailidega sisustus­elemente.

Peale mööbli saate uurida kodumasinaid, lastekaupu, sisustuslisandeid ning vaipade ja loomanahkade rühma. Teiste hulgas märkate kindlasti samu tooteid mis sisustuspoodides, ent ilmselt poepinna rendi ja juurdehindluse võrra odavamana.

Kui ootate üllatusi, võiksite kiigata sildi „Varia” alla. Seal on saadaval shishi-tooted, kunstlilled ja -kompositsioonid ning dekoratsioonid. Praegu on eriti paslik uurida terrassi- ja õuevarustust: mööblit, varjusid, laste mängumaju, batuute, kasvuhooneid, grille, telke, võrkkiikesid ja muud hädavajalikku. Kõik on siinsamas, hiireklõpsu kaugusel, nagu öelda armastatakse.

Geograafiline kokkuhoid

Netikaubamaja peamine eelis ongi see, et soovitud kaupa otsides/valides ei ole tarvis mööda salonge ja poode rallida. Muude tegemiste kõrvalt esitate tellimuse ja kaup veeretatakse koju kätte. Selleks kasutab sisustuskaubamaja ON24 kullereid. Siiski võib klient kaubale ka ise lattu järele minna, kui vajalik veok juhtumisi võtta on.

Väiksemõõdulisemate kaupade juures on märge „pakiautomaat”, mis tähendab, et need mahuvad Smartposti kappidesse ja saadetakse kohta, kuhu tellija soovib, st näiteks kodulähedasse poodi.

Smartpost on meie kaubanduskeskuste viimase aja uudis. Süsteem on hästi tööle hakanud ja nagu nüüd üllatusega selgus, täiesti kodumaine algatus. ON24 kinnitab, et see moodne, mobiilsidet ja pangaautomaati kasutav pakiedastussüsteem on välja kasvanud nende logistikaosakonnast. Algul oli proovitud asju ajada paljude alltöövõtjate ja ametkondadega, ent kui asi kuidagiviisi ei edenenud, tuli uus süsteem endal luua. Ja see on neil väga hästi välja kukkunud! Praegu on Eestis nn pakiautomaatjaamu 36 kohas ning rahulolevaid kliente ja veendunud fänne kõikjal. Moodsa aja firmana on ON24 Sisustuskaubamajal ka oma lehekülg suhtlusportaalis Facebook: www.facebook.com/on24.ee. Selles keskkonnas toimunud küsitluses kõige ilusamaks valitud diivanit pakub pood aprilli lõpuni soodushinnaga. Muide, koos nii mõnegi fänniga arvan, et valituks osutus tõesti ilusaim diivan.

Järgmiseks „iludusvõistluse” toote­rühmaks kuulutas ON24 riide­kapid. Võtke osa, nii saate ka ise kaubamaja tellimuseelistusi tulevikus suunata.