MJ Model ­Managementi omanik ja Pedaru mänedžer Margit Jõgger ütleb, et tema edu üks pante on, et ta on ­võtnud vastu vaid prestiižikaid töid.

Näiteks hiljuti reklaamikampaania Dolce & Gabbanale, mis on ­hetkel New Yorgi tänavatel üleval, fotoseeriad Vogue'is, Numeros, i-D-s, rääkimata praeguseks juba sadadest osalemistest maailma tippklassi moeetendustel.

"See on avapauk, mis on super - see kõik on tulnud väga sujuvalt, aga kõik on alles ees! Kliendid jumaldavad teda," kiidab Jõgger, kes oskab Karmeni edu võrrelda Eesti modellidest vaid Carmen Kassiga.

"Karmen on üliheas vormis ja kogu aeg on pildistamised, järjest on töö-töö-töö. Aga ka honorarid kasvavad ja Karmenile meeldib kulutada.

Temaga on hästi lihtne koos olla, ta suhtleb nagu võrdne võrdsega ja tal on objektiivsed argumendid, kui miski ei sobi. Ta ei ole rumal. Ta on lihtne, ei ole selline beib!"

Eesti Ekspressi moelisa MiMi toimetaja ja stilisti Karolin Kuusiku hinnangul on Kehra neiu arenenud jalgpallitüdrukust tõeliseks professionaaliks ülikiiresti. "Esimest korda nägin Karmenit paar-kolm aastat tagasi, kui Margit Jõgger tõi ta ühele pildistamisele, et mõned inimesed ­näeksid tema "uut leidu". Ta oli väga ilus, kuid ka ­ääretult tagasihoidlik ning polnud üldse moemaailmaga kokku puutunud."

Teist korda kohtus Kuusik Karmeniga tänavu sügisel Marie Claire'i moeseeria pildistamisel. "Vahepeal välismaal parimate fotograafide ja disaineritega töötamine oli teda totaal­selt muutnud. Häbelikust plikast ei olnud enam mingit märki, kuigi ta on endiselt tüdruk, kes ei räägi tööd tehes üleliigset juttu ja on väga keskendunud pildistamisele. Fotograaf annab vaid vihjeid, mitte ei pea tüdrukut erinevatesse poosidesse väänama, nagu paljude modellidega juhtub. Karmen oli pildistamise päeval haige, kuid ta ei kaevelnud mitte ühtki korda. Ta on kindlasti sada protsenti professionaal, kellega töötades saab supertulemusi."