„Bussijuhtidest oli põud, bussid olid katki ja pidime auke täitma,“ niimoodi põhjendas bussijuht Kaimo kohtuprotsessil, miks Atkos ei saa töö- ja puhkeaja normidest kinni pidada, miks ei saa sõiduaegadest kinni pidada ja miks bussid hilinevad. „Aga ma ei ole nutja tüüp,“ jätkas Kaimo „Olen selline tüüp, et teen, mis mulle öeldakse.“

Mitmes kohtuasjas on Atko jäänud hiljuti kaotajaks. Ilma on jäädud rasvastest liinihangetest Harjumaal. Kes meediat jälgib, saab viimase paari aasta pealkirjade põhjal isegi toimuvast aimu.

Eelmise aasta juulis pärast seda, kui Atko bussiga Kloogarannal juhtunud õnnetuses sai viga 26 inimest, loodi Facebooki lausa eraldi kogukond nimega StopAtko. Asutajad kirjutavad tutvustuseks: „Grupi eesmärk on teavitada Atkoga seotud probleemidest üle Eesti ja survestada ametnikke midagi ette võtma Atko bussifirmaga.“

Praegu on grupis juba üle kahe tuhande liikme. Inimeste endi kogemuste ja pealtnägijate tunnistuste-fotode-videote põhjal on kokku kogutud muljetavaldav andmepank alates busside hilinemistest kuni ohtliku sõidustiili ja sõidu ajal avatuna seisvate usteni.