Salong+ keti juht Helena Lõhmus leiab, et suurem mõõnaperiood on tõesti möödas. „Tavaliselt käib naine juuksuris 6-8 korda aastas, masu ajal 4-5 korda, nüüd aga on külastussagedus taas tõusma hakanud. Klient on ikkagi ettevaatlik, kuid kui talle pakutakse soodustust, haarab sellest kohe kinni. Hiljuti juurutasime uue kliendikaardisüsteemi – ostad näiteks plaatinum-kaardi (hind 2990kr naistele ja 2390kr meestele) ja saad tasuta juukselõikuse aastaks, pluss soodustused – ning tänaseks on kaarte müüdud üle ootuste palju. Järelikult on inimestel raha, et ilusaks olemisse investeerida!“ Ericsson Eesti peadirektor Veiko Sepp aga ütleb, et kel tööd pole, selle jaoks pole ka masu läbi. „Aga ka kõige karmimal masuajal ei ole kusagile kadunud inimeste põhivajadus - suhtlemine. Näiteks Islandi pangakriisi ajal täheldasid operaatorid hüppelist kõneminutite kasvu kuna inimestel oli vaja suhelda nii lähisugulaste kui ka ametnikega.“