Raha tuleb, raha läheb: Ragnar Sass leiab, et UDCd ei tohi võtta läbikukkumisena, sest see on paljusid julgustanud. Pealegi, enamik startup’e läheb niikuinii metsa. Tiit Blaat / Eesti Ekspress

Agentuuri operatiivjuht Elise Sass ütleb, et eesmärk on nõustada ettevõtteid, kuidas nad saaksid sotsiaalset meediat oma huvides kasutada. Teenuste valik on lai, alates strateegia koostamisest kuni täisteenuseni ehk näiteks Facebooki kommuuni haldamiseni välja.

Mitmed tuntud Eesti firmad, näiteks Baltika, Estonian Air või Estravel on Facebooki-maailma juba enda jaoks avastanud ning oskavad selle abil mitte ainult püsikliente hoida, vaid ka raha teenida. Samas on kahetsusväärselt palju neid firmasid, kelle jaoks on see valdkond veel täiesti tume maa.