“Tegime konkursi, et anda lasteaedadele ja koolidele tõuge oma väärtuskasvatuse tegevust süsteemselt analüüsida,” ütleb projekti koordinaator Nelli Jung.

Õppeasutus pidi ise esitama enda kohta põhjaliku analüüsi. Konkursile laekus 200 võistlustööd.

Eelmisel nädalal Tartus toimunud konverentsil “Õpilane – väärtuskasvatuse subjekt või objekt?” anti üle auhinnad. 

Esimese rändkarika said Rocca al Mare kool Tallinnast ja Päikesejänku lasteaed Pärnust.

Väärtuskasvatuse all mõistavad teadlased õpilase isiksuse arengu toetamist kooli poolt, tema innustamist oma väärtustes selgusele jõudmises ning oskuse arendamist enda ja teiste väärtuste üle reflekteerimises. “Väärtuskasvatus teostub koolis kehtivate reeglite, tegevuse, traditsioonide, õpetajate ja õpilaste suhtumise ja terve koolikultuuri kaudu,” öeldakse statuudis.