08.02.2008, 00:00
Kolme lehega originaalne tootemark
Adidase alla kuulub palju erinevaid kollektsioone alustades sportlikust Active
Sports ja Stella MacCartney for adidas kollektsioonist ning lõpetades
elustiili maiguga adidas Originalsiga. Novembri lõpus avas Rotermanni
keskuses uksed Baltikumi esimene adidas Originalsi esinduskauplus. MiMi uuris
Markus Wonkolt, adidase Põhjamaade regiooni elustiilidivisjoni juhilt,
mis on adidas Originals.
MiMi:
Mis on adidas
Originals?
Markus:
See on midagi, mis ühendab endas
sportlikkust, elustiili ja moodi. Originals pakub midagi kõigile, kuid
eelkõige on see tugeva ajalooga globaalne tänavamoe tootemark.
MiMi:
Kes kannab adidas Originalsi riideid?
Markus:
Me jaotame oma kliendid kolme suurde gruppi –
metropolitaanid, urbanistid ja surfi-skeidi jms kultuuri esindajad.
MiMi:
Kust pärineb adidas Originalsi vana hea kolme
lehekesega logo?
Markus:
See tehti 1972. aastal Saksamaal
ja oli alguses adidas Performance’i logo, nüüd on viimase logo
kolmnurgakujuline ja kolme triibuga.
MiMi:
Kes
disainib adidas Originalsi riideid?
Markus:
adidase enda
disainerid, kuid üsna tihti tehakse koostööd
külalisdisainerite, graafiliste disainerite, avaliku elu tegelaste ja
kunstnikega. Eks ikka selleks, et valikut huvitavamaks muuta ja riietele rohkem
väärtust anda.
MiMi:
Kuidas te Missy Elliotiga
hakkasite koostööd tegema?
Markus:
Selle
koostöö eesmärgiks oli adidase kollektsiooni naiselikumaks ja
glamuursemaks muuta. Ja see õnnestus suurepäraselt!
MiMi:
Paljudele inimestele seostub adidas eelkõige
jalanõudega.
Markus:
Jah, adidase tossud on meil
kindel müügiartikkel igas riigis. Eelmisel aastal tuli Originalsil
välja uus jalanõude liin Sleek Series. Need on õhemad,
voolujoonelisemad ja kitsamad jalanõud. Ja need on
ülipopulaarsed!
MiMi:
Mis peitub Flavours of
the World jalanõude taga?
Markus:
See on
eksklusiivne jalanõude kollektsioon, millest igal mudelil on oma maitse
ja stiil. Need on saadaval vaid vähestes poodides, muuhulgas ka Eestis.
MiMi:
Milline on praegune adidase kollektsioon?
Markus:
Me liigume tugevalt puhtama ja minimalistlikuma
joone poole. Suur osa kollektsioonist on mustvalge ja ilma silmapaistvate
logodeta. Väike osa värvilisi riideid on mõeldud julgemale
tarbijale. Ning glamuuri lisab Missy Ellioti Respect Me kollektsioon. Meestele
on eraldi Muhammed Ali kollektsioon, mis on valminud erinevate inimeste
(sealhulgas kuulsa kunstniku Usugrow) koostöö tulemusena. Need riided
on avaramate lõigetega, mehisemad ja mõeldud Ameerika turu jaoks.