Adidas oli esimene spordirõivaste mark, mis tegi koostööd popartistidega. Run DMC tüübid kõndisid ringi nimelt ainult nende tossudes. Tähistamaks pikka koostööd valmistas adidas Run DMC kirjadega tossu, mida on maailmas vaid 5000 paari.Run DMC kirjutas oma lemmikjalanõudest ja elustiilist laulu „My adidads”. pildid Artur Sadovski, Tiit Blaat
Adidase alla kuulub palju erinevaid kollektsioone alustades sportlikust Active Sports ja Stella MacCartney for adidas kollektsioonist ning lõpetades elustiili maiguga adidas Originalsiga. Novembri lõpus avas Rotermanni keskuses uksed Baltikumi esimene adidas Originalsi esinduskauplus. MiMi uuris Markus Wonkolt, adidase Põhjamaade regiooni elustiilidivisjoni juhilt, mis on adidas Originals.


MiMi:
Mis on adidas Originals?

Markus:
See on midagi, mis ühendab endas sportlikkust, elustiili ja moodi. Originals pakub midagi kõigile, kuid eelkõige on see tugeva ajalooga globaalne tänavamoe tootemark.


MiMi:
Kes kannab adidas Originalsi riideid?

Markus:
Me jaotame oma kliendid kolme suurde gruppi – metropolitaanid, urbanistid ja surfi-skeidi jms kultuuri esindajad.


MiMi:
Kust pärineb adidas Originalsi vana hea kolme lehekesega logo?

Markus:
See tehti 1972. aastal Saksamaal ja oli alguses adidas Performance’i logo, nüüd on viimase logo kolmnurgakujuline ja kolme triibuga.


MiMi:
Kes disainib adidas Originalsi riideid?

Markus:
adidase enda disainerid, kuid üsna tihti tehakse koostööd külalisdisainerite, graafiliste disainerite, avaliku elu tegelaste ja kunstnikega. Eks ikka selleks, et valikut huvitavamaks muuta ja riietele rohkem väärtust anda.

MiMi:
Kuidas te Missy Elliotiga hakkasite koostööd tegema?

Markus:
Selle koostöö eesmärgiks oli adidase kollektsiooni naiselikumaks ja glamuursemaks muuta. Ja see õnnestus suurepäraselt!


MiMi:
Paljudele inimestele seostub adidas eelkõige jalanõudega.

Markus:
Jah, adidase tossud on meil kindel müügiartikkel igas riigis. Eelmisel aastal tuli Originalsil välja uus jalanõude liin Sleek Series. Need on õhemad, voolujoonelisemad ja kitsamad jalanõud. Ja need on ülipopulaarsed!


MiMi:
Mis peitub Flavours of the World jalanõude taga?

Markus:
See on eksklusiivne jalanõude kollektsioon, millest igal mudelil on oma maitse ja stiil. Need on saadaval vaid vähestes poodides, muuhulgas ka Eestis.


MiMi:
Milline on praegune adidase kollektsioon?

Markus:
Me liigume tugevalt puhtama ja minimalistlikuma joone poole. Suur osa kollektsioonist on mustvalge ja ilma silmapaistvate logodeta. Väike osa värvilisi riideid on mõeldud julgemale tarbijale. Ning glamuuri lisab Missy Ellioti Respect Me kollektsioon. Meestele on eraldi Muhammed Ali kollektsioon, mis on valminud erinevate inimeste (sealhulgas kuulsa kunstniku Usugrow) koostöö tulemusena. Need riided on avaramate lõigetega, mehisemad ja mõeldud Ameerika turu jaoks.