Nii suur stipendium – 500 000 eurot ehk 7,8 miljonit krooni – on Eesti spordiajaloo ilmselt kalleim auhind. Isegi suusataja Kristina Šmigun sai Torinos kahekordseks olümpiavõitjaks tulles olümpiakomiteelt, valitsuselt ja sponsoritelt preemiatena kokku “vaid” umbes viis miljonit krooni.

Korjus ei saa aga preemiaeurosid vabalt kulutada, vaid tegemist on toetusega osalemaks järgmisel hooajal vormel Renault 3.5 maailmasarjas. Kas eestlane läheb sõitma just sinna sarja, pole veel selge. Korjuse teatel sünnib otsus alles pärast viimast etappi, mis toimub oktoobri alguses Barcelonas. Praegusesse sarja jääda ta reeglite kohaselt ei tohi.

See on esimene kord, kui Eesti autoringrajasõitja võidab maailmajao meistritiitli. Eesti vormelisõitjate senised parimad saavutused olid sotsialismibloki “Sõpruse” karikasarja võidud aastatel 1975 (Madis Laiv) ja 1987 (Toomas Napa) ning Marko Asmeri meistritiitel Briti vormel-3 sarjas kolm aastat tagasi.

Korjuse meeskond Koiranen Bros teatab aga, et see on vormelisõidus kõigi aegade esimene kord, kui mõni Soome võistkond pälvib rahvusvahelise meistritiitli. Tiimi seni suurim täht oli Valtteri Bottas, kes on praegu Williamsi vormel-1 meeskonna testsõitja.


Kevin Korjus

17aastane.

Õpib Tallinnas Gustav Adolfi gümnaasiumis 11.a klassis. “Kool õnnitleb ja tunneb uhkust!” teatab GAGi veebikülg.

Korjuse sponsorid on Kiviõli Keemiatööstus, TR Tamme Auto ja Rakvere spaa-hotell Aqva.

Mänedžer Raivo Tamm on Kiviõli Keemiatööstuse üks kahest omanikust. Elab Šveitsis Luganos ning armastab ka ise vormeliga kihutada.

Kevini isa on tuntud mootorrattakrossi sõitja Aivar Korjus.

Kevin osales tänavu ka vormel-Renault’ Põhja-Euroopa karikasarjas, kus saavutas viiest stardist viis võitu!


 Korjus oskab mööda sõita ja võitaKevin Korjuse tulemused eurokarika 14 sõidust
Kiireimad ringidAlustas sõitu esikohalt
Sõitnud liidrikohalVõidud
Jõudis poodiumileLõpetanud esikümnes

Vormel Renault 2.0

Karboonfiibrist monokok

Nelja silindriga mootor (1998 cm3), võetud mudelilt Clio III Renault Sport Phase 2. Võimsus 210 hj.

Mootorid on pitseeritud ning nende putitamise ja tuunimisega võib tegeleda vaid Renault Sport Technologies. Kui sõitja võidab järjest kolm sõitu, antakse talle uus mootor.

Seitsme käiguga käigukast + tagasikäik

Bensiinipaak 50 liitrit

Pikkus: 4,391 m, tühimass 505 kg

Reedeti toimuvad testsõidud

Laupäeva hommikul toimuvas kvalifikatsioonis jagatakse sõitjad kahte gruppi, kumbki sõit kestab 10 minutit. Parima ringiaja põhjal selgub laupäevase võistluse stardirivi, paremuselt teise aja põhjal pühapäevane stardirivi.

Võistlussõidud kestavad 25 minutit + üks ring

Allikas:
Renault Sport

Mida ta ütles pärast võite?

17. aprill Motorland Aragon

Ma ei oodanud võitu oma esimeses eurokarika sõidus. Sain hea stardi, mul oli veidi õnne ning ma ei teinud vigu.

18. aprill Motorland Aragon

Kuigi võitsin eile siin vihmas, ei oodanud ma duublit! Juba sõidu alguses sai selgeks, et oleme kiired.

2. mai Spa-Francorchamps

Ma ei võtnud ühtegi riski, ootasin õigeid momente möödumiseks. Hooaja algusest saadik on mu rivaalid teinud vigu ja see on töötanud minu kasuks.

19. juuni Magny Cours

Kogu sõidu püüdsin, et hoida Arthur [Pic] enda selja taga. Ainus asi, mida tahtsin näha, oli finiš!

4. september Hockenheim

See oli tähtis võit, sest [eelmisel etapil] Budapestis ei läinud asjad väga hästi. Minu eesmärk on võita tiitel.

5. september Hockenheim

Kummid said kõvasti kannatada, nii et viimased ringid olid väga ettearvamatud. Nädalalõpp oli ideaalne, kuid hooaeg pole veel läbi. Pean punkte koguma, mitte minema võitma iga hinna eest.

18. september Silverstone

Vajan veel vaid kahte punkti. Olin täna tõsiselt närvis. Teadsin, et pean jõudma punktidele. Kui Carlos [Sainz jr] tegi spinni, kartsin, et sõidan talle sisse, ja ma peaaegu peatusin. Pean öösel hästi magama.

Karika toonud kolmas koht 19. septembril

Ma ei võtnud täna ühtegi riski, lasin teisi mööda, kui vaja. Kõige tähtsam oli lõpetada.