.
Tallinna reklaamikampaaniate rahaasjades on paljugi segast, kuid kindel on üks: enamasti värbab raad enda heaks tööd tegema Keskerakonna kauaaegse kampaaniameistri Paavo Pettai firma OÜ Midfield. Firmale osaks saanud summad on kopsakad: üksnes 2010. aastast saati on Pettai korraldatud kampaaniad läinud linnale maksma vähemalt 570 000 eurot. 2010. aastal võitis Tallinna abipaketi reklaamikampaania korraldamise õiguse tundmatu firma OÜ Palmer Finants, kes ostis pea kohe alltöövõtu firmalt OÜ Midfield. Kartulite-küttepuude reklaamikampaania maksis 102 000 eurot. Samal aastal sai Midfield ka Tallinna kultuuripealinna reklaamikampaania kujundamise õiguse. Selle eest maksis SA Tallinn 2011 Pettaile umbes 295 000 eurot. Peale selle lõi Pettai Tallinna kultuuripealinna logo ja omandas õiguse hakata raha teenima kultuuripealinna reklaamitellimuste täitmisest.
Avalehele
118 Kommentaari
Loe veel: