2. Ekspress: PÄEVA GRAAFIK: Ratase sõnul kulub Keskerakonnal lubaduste täitmiseks 500 miljonit (47) !!, 16.02.2011 15:01
RAHANDUSMININISTEERIUMI EHK REFORMIERAKONNA ARVUTUSI EI TASU KÜLL TÕSISELT VÕTTA. ENDA KULUD KIRJUTATI MINIMAALSETEKS JA TEISTE OMAD SUUREMAKS KUI TEGELIKULT ON. MIS SIIN IKKA IMESTADA! RATASE ARVUTUSED PAISTAVAD OBJEKTIIVSEMAD OLEVAT- MUL ÜKS TUTTAV STATISTIK SAI ENAMÄVÄHEM SAMAVÄÄRSE TULEMUSE.

3. Ekspress: PÄEVA GRAAFIK: Ratase sõnul kulub Keskerakonnal lubaduste täitmiseks 500 miljonit (47) robert, 16.02.2011 14:56
Kas keegi on kokku arvestanud, kui suurt kahju on tekitanud tänase valitsuse poliitika?

4. Ekspress: PÄEVA GRAAFIK: Ratase sõnul kulub Keskerakonnal lubaduste täitmiseks 500 miljonit (47) ringo, 16.02.2011 14:49
Reformierakond lubas meid viia viie rikkama riigi hulka. Kui kaua peab veel ootama?

5. Ekspress: PÄEVA GRAAFIK: Ratase sõnul kulub Keskerakonnal lubaduste täitmiseks 500 miljonit (47) miki, 16.02.2011 14:47
Mulle on alati Jüri Ratas meeldinud. Huvitav, mis piirkonnas ta kandideerib?

6. Ekspress: PÄEVA GRAAFIK: Ratase sõnul kulub Keskerakonnal lubaduste täitmiseks 500 miljonit (47) anna, 16.02.2011 14:45
Ratas on mulle jätnud väga asjaliku inimese mulje ja mul ei ole mingit põhjust tema sõnades kahelda.

7. Ekspress: PÄEVA GRAAFIK: Ratase sõnul kulub Keskerakonnal lubaduste täitmiseks 500 miljonit (47) berta, 16.02.2011 14:44
Miks ministeerium edastav valeandmeid?

8. Ekspress: PÄEVA GRAAFIK: Ratase sõnul kulub Keskerakonnal lubaduste täitmiseks 500 miljonit (47) ants, 16.02.2011 14:43
Ma ei taha enam kuulda parempoolsete propagandat. Ma tahan valida KEskerakonda ja usun keski!!

9. Ekspress: PÄEVA GRAAFIK: Ratase sõnul kulub Keskerakonnal lubaduste täitmiseks 500 miljonit (47) ants, 16.02.2011 14:42
Elagu Keskerakond!!

10. Ekspress: PÄEVA GRAAFIK: Ratase sõnul kulub Keskerakonnal lubaduste täitmiseks 500 miljonit (47) peeter, 16.02.2011 14:42
Nõustun Ratasega, et Keskerakonna valimislubaduste täitmiseks kulub raha palju vähem.

11. Ekspress: PÄEVA GRAAFIK: Ratase sõnul kulub Keskerakonnal lubaduste täitmiseks 500 miljonit (47) ants, 16.02.2011 14:41
Mina toetan Jüri Ratast ja Keskerakonda!!

12. Ekspress: Laar ja salapärane paber Vene rahast (73)
Laari, 16.02.2011 14:30 

jutt.

13. Ekspress: Koit Luus: Blatnoi bolševism - Eesti rahva enesetapp (49)
Põhk, 15.02.2011 09:46

Kas suudate kujutada ette tagajärgi, kui kohtusüsteem ei mõista õigust seaduse järgi vaid hoopis telefoniõigusega?
Kas suudate ette kujutada tagajärgi, kui õiguskaitseorganid ei lähtu tegevuses seadusest vaid hoopis telefoniõigusest?
Kas kujutate ette olukorda, kui ministeeriumiametnikud ei lähtu tegevuses seadusest vaid hoopis telefoniõigusest? (artikkel)

Head küsimused eks.

Hetkel eesti valitsemine täpselt nii kapo ja prokuratuuri abiga käibki.

14. Ekspress: Ylös | Alas: "Well done, Ansip!" (43)
Põhk, 14.02.2011 15:40

Ah mis te lobate, meil on ju euro ja nagunii on kesikud süüdi, mis inimesed, küll kõik paika loksub. Pole inimest pole probleemi. Osa pensokaid ja ja invaliide lihtsalt kaob ära ja asi lahendatud.

15. Ekspress: Kelly Kipper: Kas kõik on hästi, sõber? (14)
Põhk, 14.02.2011 15:37

Kõik on hästi Kelly.

16. Ekspress: Ylös | Alas: "Well done, Ansip!" (43)
kuri muri, 14.02.2011 14:29

Täielik banaanivabariik ja inimesed on orjad tööandjatele. Kõigest muust ei hakka rääkimagi.

17. Ekspress: Ylös | Alas: "Well done, Ansip!" (43)
Tom, 14.02.2011 14:27

Ansipi valitsus kiusab puuetega inimesi. Algas see juba Maripuu ajal. Ansip ja ta valitsus teenib vaid esimest Eestit ja rikkureid ning nende suhtumine puuetega inimestesse on teada.

18. Ekspress: Ylös | Alas: "Well done, Ansip!" (43)
To Lugeja, 14.02.2011 14:23

Kes vastutab valitsuses toimuva eest? Kes neid keskpäraseid ja saamatatuid ministeeriumitesse tööle võtab, ikka minsiteeriumid ja ministrid. Ehk oleks aeg tööle asuda või siis lõpetada broilerite värbamine riigitööle. Suur miinus Ansipile ja valitsusele kirja!

19. Ekspress: Ylös | Alas: "Well done, Ansip!" (43)
häbi peaministrile, 14.02.2011 14:21

Mannetu! Mannetu Ansip! Häbi!

20. Ekspress: Hagi Šein: Eesti eratelevisioon on ennekõike ja peamiselt meelelahutus (9)
siil, 14.02.2011 11:53

Ka ETV on peamiselt lõtv meelelahutus ja pooltarkuste edasiandmine.

21. Ekspress: Ratas ja Savisaar hoiavad otsestele küsimustele vastamisest kõrvale (107)
Eesti Ekspress on ÜBERkollane, 13.02.2011 14:41

Kurb, aga tõsi - Õhtuleht on IRLi "sõltumatu" nädalalehe Eesti Ekspressiga kõrvutades muutunud kvaliteetajakirjanduse väljaandeks.

22. Ekspress: Edgari kohviku pidaja naudib linnavalitsuse soosingut (50)
Asjapulk, 11.02.2011 08:54

Ajakirjanike tase on niruks jäänud. Muidu oleks talle teada, et KOHVIK ANTI RENDILE ENAMPAKKUMISE KORRAS! Esimesel korral ei tuldud enampakkumisele ühtegi firmat sest ilmsel muinsuskaitse nõuded olid päris karmid. Unustatud on vist kui lagunenud oli see kõlakoda enne kui too sakslane selle korda tegi. Kes keelas kasvõi tolle Laari kohviku pidajal Leedol ka osaleda enampakkumisel.

Mis aga puudutab antud firma parklat Mustamäel siis siin on ajakirjanik ikka täiega puusse pand. Rendileping lõpetati selle firmaga ennetähtaegselt sest linn rajab sinna Mustamäe uue turu. Sellel firmal ei ole turuga mingit pistmist. Vastupidi, ärimees vaidlustas lepingu ennetähtaese lõpetamise.

Nii, et armsad pealiskaudsed ajakirjanikud- olete mööda pannud.

Või oligi taotluslik treida halvustav ja paljasõnaline artikkel? Sellisel juhul olete oma tänase õllekese välja teeninud.

23. Ekspress: Edgari kohviku pidaja naudib linnavalitsuse soosingut (50)
jah, 10.02.2011 17:42

Jälle üks ajakirjanduslik soperdis, püüd Keskerakonda skandaaliga siduda. Kuid siin ei ole midagi, mitte midagi! Toetan keskerakonda!

24. Ekspress: Edgari kohviku pidaja naudib linnavalitsuse soosingut (50)
Eesti Ekspress = IRL ajaleht, 10.02.2011 17:26

Laari kohviku omanik Leedo naudib samuti linnavalitsuse soosingut. Milles probleem?

Eesti Ekspress ei ole sõltumatu nädalaleht, vaid IRList vaimselt sõltuv ajaleht.

25. Ekspress: Võhikud jätsid parima ilu-uisutaja MMi ukse taha (122)
ann, 10.02.2011 16:52

no issakova oli ükskord kobaga glebovast parem, temas ei ole ikka seda sädet ju!
ja liinamäele oleks tulnud anda valikuvõimalus, siis alles edasi tegutsema.

26. Ekspress: Pirita seltsid: „TOPi omanik tahab vaid koort riisuda!“ (7)
!!, 10.02.2011 13:54

Reform ja IRL selle TOP-i maha parseldasid. Nüüd võiks ka nemad seda suppi lörpida.

27. Ekspress: Loetuim lugu: Miks suhtleb riigikokku pürgiv kaunitar kelmiga? (26)
Aleksei Järv, 10.02.2011 11:18

Olen seisukohal, et eraelu on eraelu ja töö on töö. Milleks pistata nina sinna, mis tööd ei puuduta?

28. Ekspress: Võhikud jätsid parima ilu-uisutaja MMi ukse taha (122)
ann, 10.02.2011 10:36

Glebova on oma nahal läbi teinud selle, et osaleda nii noorte kui täiskasvanute MMl, sest ei olnud kedagi teist saata. Praegu on aga kandidaate nii ühele kui teisele võistlusele. Oleks võinud anda Liinamäele valida kumba võistlust ta eelistab ning siis otsustada. Praegu on põhiprobleem selles, et teised teavad paremini kui uisutaja ja tema treener!!! Probleem on tagaselja otsuses ja juhatuses kes nagu artiklist lugeda, pole asjaga üldse kursis!!! Jätke Glebova rahule, las ta harjutab, ega tema ju seda kohta välja nõudma ei läinud!

29. Ekspress: Mees nagu orkester: Tõnis Bittmani rokkimised Tallinna linnas (14)
eee, 10.02.2011 04:24

Täielik tola ja väga mõtetu mees. Eriti hea on vaadata tema targutamist palliplatsi ääres kus ta kipub oma lapse treenerit õpetama. Ise loll kui lauajalg jalgpallis. Ta peaks ise oma klubi tegema - FC Siff.

30. Ekspress: FOTO: Nii ei luba Mupo enam parkida (43)
www, 10.02.2011 04:08

Eriti pakub siin kommentaare lugedes nalja mingi vennike kes erinevate nimede all üritab ametnike maha teha ja muudkui lõuga anda. Ise kirjutades kõik artiklid ühe IP alt ei saagi ta aru kui loll ta on. Ja kuna ta ainult sõimab siis järelikult on ta kas IRL või reformi toetaja.
Aga vastuseks paljudele siin kommenteerinutele - esiteks see ei ole Otsa tänav vaid Suur-Karja ja need autod on seal tõesti valesti pargitud. Kui LE näevad ette teisiti parkimise siis nii peaks ka tegema. Ja kindlasti pole siin tegemist õuealaga. Ja miks pole inimesed rahul kui neid trahvimise asemel esialgu hoiatati. Minu meelest väga korrektne ja teretulnud tegevus.

31. Ekspress: TOPi arendaja: Mind süüdistatakse seaduse järgmises! (27)
TO Tangara, 10.02.2011 03:35

Sinu jutt on seosetu ja täiesti debiilne. Ära rohkem peale võta.

32. Ekspress: Kaks kanget ja nende kohvikud: Savisaar võttis Laari pea maha (82)
remo, 09.02.2011 15:56

Mina küll Laali ei vali.

33. Ekspress: Kaks kanget ja nende kohvikud: Savisaar võttis Laari pea maha (82)
keit, 09.02.2011 15:54

Käisin eelmine nädal juuksuris ja seal arutati, et Savisaare kohvik on palju lahedam ja hubasem. Pean nõustuma.

34. Ekspress: Kaks kanget ja nende kohvikud: Savisaar võttis Laari pea maha (82)
Pille T., 09.02.2011 15:37

Olen mõlemas kohvikus käinud ja võin öelda, et Edgari kohvikus oli ülekaalukalt rohkem rahvast. Laupäeval toimus Vabaduse väljakul suur Hiina uue aasta pidu. Rahvast oli kõvasti. Mõtlesin, et käin siis ühtlasi mõlemad kuulsad kohvikud läbi.

Edgari kohvik oli paksult rahvast täis. Pakuti tasuta kohvi-teed ja küpsiseid-komme. Kes toekamat sööki tahab, siis seda võis suhteliselt soodsa hinnaga ise osta. Parajasti oli käimas maskide valmistamise õpituba. Ka Savisaar ise oli kohal.

Laari kohvik oli kuidagi kõle, kohal oli maksimaalselt seitse inimest ja söödi haudvaikuses. Isegi muusika ei mänginud. Ei mingit külalislahekt vastuvõttu ega õdusat admosfääri, mis Edgari kohvikus.

35. Ekspress: Kaks kanget ja nende kohvikud: Savisaar võttis Laari pea maha (82)
Aleksei Järv, 09.02.2011 15:22

Laari kohvik on puht valimiseelne kampaania, kuna see kohvik on seal ka enne olnud ning ka tänani tuntav kui Mosaic. Ametlik kohviku nimi pole tänaseni vahetatud. Ma ei saa aru, kuidas see "laari kohvik" üldse "Mosaic'i" puutub. Kui lõpeb valimiseelne kampaania kaob ka vastav silt ära ning kohvik nagu ta oli "mosaic" sellisena ta jääbki. Ma ei näe selles sildis üldse mitte mingit pointi.

36. Ekspress: Hardo Aasmäe: Vene kool ja eesti hool (15)
aga, 09.02.2011 15:13

millal lõpeb venekeelne kõrgharidus. Niikaua kui see on , pole mõtet ka gümn pingutada

37. Ekspress: Ylös & Alas: “Kes seljatab Tallinna?” (8)
!?, 07.02.2011 14:36

TALLINNA TV MÄLUMÄNG ON VIIMASE AJA PARIM MEELELAHUTUS. HARIV JA HOOGNE. TÕEPOOLEST 5+ SELLE EEST TALLINNA TV-LE. TEKIB KÜSIMUS, MIKS ETV MIDAGI ANALÖOOGSET POLE TEINUD????

38. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Edgar päästab Eesti!, 03.02.2011 12:45

Savisaar tõi Eesti ükskord juba kriisist välja ja teeb seda ka uuesti!

39. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Edgar on tubli eesti mees!, 03.02.2011 12:45

Edgar Savisaar on kindlasti üks nendest tõsisest eesti meestest, kes Eestile vabaduse tagasi tõi. Rahvarinne, mitte Eesti Kongress, oli see jõud, mis ühendas kõiki neid sadu tuhandeid Eestimaa inimesi, kes üheskoos Eesti vabaks laulsid. Rahvarinne, mitte Eesti Kongress, oli see jõud, mis pani need sajad tuhanded inimesed hoida käest kinni, et moodustada Balti kett. Rahvarinne põleb meie hinges ja elab meie südametes. Edgar Savisaar on Rahvarinde vaieldamatu liider.

40. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Edgar on tubli eesti mees!, 03.02.2011 12:44

Tallinna linnast on kujunenud turvaline oaas keset Reformierakonna ja IRLi ikkest vaevatud ülejäänud Eestit. Valimistest valimistesse, võidab Edgar Savisaar ja Keskerakond ühe rohkem ja rohkem poolehoidjaid. Valimistest valimistesse on kindlustumas tõsiasi, et rahvast armastab ja austab Edgarit. Inimesed saavad aru, et aitab reformierakondlikust ja IRL-likust röövkapitalismist, vaja on ühiskonnasõbralikku ja hoolivat poliitikat, mida suudab pakkuda üksnes ja ainult Eesti Keskerakond. Edgar Savisaar on eesti rahva vaieldamatu liider.

41. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Edgar on tubli eesti mees!, 03.02.2011 12:44

Rahvarindest kasvas välja Keskerakond, millest on saanud Eesti suurim partei. Kui mõne erakonna jaoks tekitab raskusi, et saada 1000 liiget kokku erakonna loomiseks, siis Keskerakonnas on tavaks kasvatada oma liikmeskonda 1000 võrra aastas. Edgar Savisaar on Keskerakonna vaieldamatu liider.

42. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Edgar on tubli eesti mees!, 03.02.2011 12:43

Keskerakond ei saa alluda Reformierakonna ja IRLi ning nende huvi kaitsvate riigiametnike, sealhulgas Eesti presidendi, provokatsioonidele ja isiklikele poliitilistele huvidele. Fakt on see, et Keskerakonna ja erakonna esimehe ründamisest enne valimisi on kujunenud reegel. Samamoodi nagu nn vene kaardi väljatoomisest on saanud kindel tava. Ei ole midagi uut siin päikese all!

43. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Toetan Keskerakonda!, 03.02.2011 12:43

Kui kaitsepolitsei ja vabariigi president kaasatakse valimiste eelsesse poliitvõitlusse, on Eesti demokraatias selged mõrad, mida on märgatud juba ka Euroopas. Tuletame meelde, et rahvusvaheline majandusväljaanne The Econimist reageeris kirikuskandaalile ning avaldas arvamusloo, milles taunitakse, et selline juhtum ei tule Eestile kuidagi kasuks. Väljaandes toodi välja, et valijad, mitte julgeolekuagentuurid, peaksid otsustama valimiste tulemuse. See hoiatus käib eriti endiste kommunistlike riikide kohta, nagu ka Eesti, kus salateenistused mängivad tihti ebaproportsionaalselt suurt poliitilist rolli.

44. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Toetan Edgar Savisaart!, 03.02.2011 12:42

Meil siiralt kahju tõdeda, et Eesti Vabariigi president, kes peaks olema neutraalne ning juhinduma eelkõige demokraatlikest väärtustest ja põhimõtetest, seistes kõrgemal päevapoliitikast, on lasknud end valimiseelsesse võitlusesse kiskuda. Kui president annab mõista, et hoopis tema, mitte eesti rahvas, on Eesti Vabariigis kõrgeima võimu kandja, eirab ta põhiseadust ning on selgeks ohuks Eesti demokraatiale.

45. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Toetan Edgarit!, 03.02.2011 12:42

Edgar Savisaar on Eesti poliitikas olnud alates Rahvarinde loomisest ning Balti keti peakorraldajana on ta üks neist, tänu kellele me täna võime üldse rääkida taasiseseisvunud Eesti Vabariigist. Savisaar on poliitiliste vastaste turmtule all olnud rohkem kui ükski teine poliitik Eestis. Hoolimata vastaste jõupingutustest jätkab ta Eesti asja ajamist ka edaspidi. Selleks on tal valijate vankumatu usaldus ja kindel mandaat.

46. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
valija, 03.02.2011 12:41

Kõik inimesed, kes soovivad, et elu Eestis muutuks paremaks, valivad märtsis toimuvatel valimistel kindlasti Keskerakonda.

47. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Urmas, 03.02.2011 12:40

Las krantsid hauguvad, inimesed elavad edasi ja Savisaar seisab tallinlaste eest ja linlased on rahul.

48. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
absurd, 03.02.2011 12:39

Musjöö Edgar Savisaar, töötab küll vajalikul tasemel.Jälle kallutatud informatsioon. Vastik lausa!

49. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
eestlane, 03.02.2011 12:38

Pole vaja pada ajada. Töötab nii nagu vaja.

50. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Kaia, 03.02.2011 12:36

Soovin Savisaarele jõudu ja rahvas valib teda, ainus aus ja tasakaalukas riigimees Eestis!

51. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
Karla, 03.02.2011 12:35

Soovin Savisaarele edu ja vastupidamist!

52. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
viivi, 03.02.2011 12:34

Uisuliidule on vingelt vedanud, et selline mees on president! Mulle Edgar meeldib ja olen teda ka alati toetanud.

53. Ekspress: Täna Magneedis: Viin, sport ja natuke Savisaart (23)
jep, 03.02.2011 12:33

No mis jutt!

54. Ekspress: Ekspressi tellimiskampaania võitis Maris Silberautost (7)
Sellest jääb pigem, 03.02.2011 09:29

mulje kui läbimõtlemata v ebaõnnestunud kampaaniast

55. Ekspress: Pensionär võitleb Rate.ee sigadustega (59)
Aga tegelikult, 03.02.2011 09:27

on ju siiski nii, et kui vanem ei kasvata, siis kasvatab Rate. Ja vanemate raha. Ärgem kartkem, et meie lapsed kasvatamata jäävad, lihtsalt meile ei pruugi meeldida selle kasvatamise tulemus!

56. Ekspress: Pensionär võitleb Rate.ee sigadustega (59)
kas PENSIONÄR, 03.02.2011 09:14

on HINNANG selles artiklis?

57. Ekspress: Kas Tallinnas juhivad busse totaalsed ajukääbikud? (115)
vuih, 02.02.2011 14:28

Pärnus enam ei sõidagi bussid, mis te halate siin!

58. Ekspress: POLIITPLAKAT: Lähme küsime Vene Raudtee käest erakonnale 3 miljonit eurot! (63)
Aleksei Järv, 31.01.2011 11:31

Järjekordne rumal ja mõtetu ära ostetud meedia jutt!

59. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
Aleksei J., 31.01.2011 11:28

Ohh juba nii tülikaks muutub see,et meedia püüab igast asjast, mis puudutab KE, probleemi välja puhuda. Mõtetu!

60. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
anna, 31.01.2011 11:11

Võtab aega, kui jõutakse andmed sisestada. Küll varsti kõik sisestatud saab.

61. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
Pille Lille, 31.01.2011 11:03

Hea üllatus! Nii palju uusi inimesi on liitunud tugeva erakonnaga!

62. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
Mari, 31.01.2011 11:02

Lugege: Keskerakond võttis 2010. aastal vastu üle 1000 liikme ning seega kulub aega, et kõik ükshaaval e-keskkonnas sisestada.
Ametnikud, pange näpud tööle! ja Ergma, sina asu kuduma, tahan oma mütsi kätte saada.

63. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
oll, 31.01.2011 11:00

Ma ei usu seda juttu! Kui muud ei ole öelda, mõeldakse igasugu jama!

64. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
Kalle M., 31.01.2011 11:00

Teistel parteidel on veelgi vähem kui register näitab. Taaskord tõestus sellest, et registrite andmeid ei saa usaldada. See nagu Eesti residentide arv, kellest tegelikult 10% elab ja töötab välismaal. Ei saa neid registreid usaldada.

65. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
dront edward, 31.01.2011 10:56

Aeg Äriregistril end liigutada ja avaldused sisse toksida.

66. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
dront edward, 31.01.2011 10:55

Ja palju on liikmeid teistel? Kõvasti vähem.

67. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
Manni, 31.01.2011 10:54

Eks ametlik vormistamine ei lähe nii kiiresti, kui kõik uued liikmed sisestatakse, siis ongi üle 13000.

68. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
kindlasti, 31.01.2011 10:53

on liikmeid jah üle 13tuhande.

69. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
aitab, 31.01.2011 10:52

Ekspress ajab pada!

70. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
Liisa, 31.01.2011 10:51

Jälle mingi mula.

71. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
arvamus, 31.01.2011 10:51

Savisaar on Tallinna heaks nii palju ära teinud ja selline mees peaks praeguste äpude asemel peaministriks saama!

72. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
kiisu, 31.01.2011 10:49

Valimisvõitlus on alatu, negatiivne märk jääb parempoolsetele külge.

73. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
Tom, 31.01.2011 10:48

No mis uudis, pole siin midago. Mingi spekuleerimine. Ju siis pole kõiki sisse kantud. Kindlasti on neid 13000 piires.

74. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
!!!, 31.01.2011 10:47

Jutt on vale nagu kõik teisedki uudised!

75. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
Stella, 31.01.2011 10:47

Mind teie jutt ei huvita.Olen alati Keskerakonda toetanud ja teen seda ka edaspidi.

76. Ekspress: Miks Äriregister näitab Keskerakonna liikmete arvu 13000 väiksemana? (46)
mõmmik, 31.01.2011 10:47

Ei usu seda juttu.

77. Ekspress: Priit Hõbemägi: Jaani ja Lasnamäe kirikuskandaalidest (21)
Uno, 31.01.2011 08:31

Kuulge Hõbemägi, need on kaks täiesti erinevat asja. Selle Jaani kiriku puhul on tegamist Eesti Vabariigi konkreetse seaduse - Riigihangete seaduse rikkumisega.

78. Ekspress: Vihased vanemad sõimavad haridusametnikke: "fucking idioot" (68)
miki, 28.01.2011 09:43

Kõigil lastel peavad olema võrdsed võimalused kooli valikul.

79. Ekspress: Vihased vanemad sõimavad haridusametnikke: "fucking idioot" (68)
anna, 28.01.2011 08:53

Arvan, et uus süsteem aitab ära hoida fiktiivset sissekirjutust nagu juhtus Raua tänava puhul.

80. Ekspress: Vihased vanemad sõimavad haridusametnikke: "fucking idioot" (68)
susann, 28.01.2011 08:52

Milles on süüdi see laps, kelle vanemal ei ole Kesklinnas kinnisvara?

81. Ekspress: Margit Tõnson: Miks valib vaene eestlane ikka ja jälle Reformierakonda? (478)
vastus:, 26.01.2011 09:56

eks ikka rumalusest.

Vaesed teevadki järjekindlalt valesid otsuseid:sünnitavad liiga vara lapsi, jätavad haridustee pooleli, tarbivad narkootikume ja alkoholi ning ... valivad reformierakonda!

Iga rahvas on oma juhte väärt! Nautigu siis oma "õnne" täiel rinnal edasi ja oodaku 5 rikkama hulka jõudmist.

82. Ekspress: Andres Raid: Kohtusüsteemi lootusetu reform? (44)
yyy'le, 25.01.2011 15:33

Euroopa Inimõiguste kohtusse pöördumine on TASUTA. Vaja on vaid täita (eesti keeles) kaebuse blankett ning lisada vajalike dokumentide koopiad ja lihtsalt oodata nii aasta või kaks. EKIsse saab küll pöörduda vaid kuue kuu jooksul peale lõppliku (kodumaist) otsust.

83. Ekspress: Jaan Kaplinski: klassiku hüvastijätt emakeelega (84)
jurkman, 25.01.2011 11:08

Arvata võib, et Kaplinski vimm pesitseb hoopis sügavamal, kui tema tekstidest lugeda võib. Põhjus on ikka see Eesti vabadus, mida me praegu naudime. Aus inimene ei saa sellega leppida, eriti see, kes on elanud N Liidu tingimustes. Kuidas saab nii olla, et sügaval okupatsiooniajal oli vaimses mõttes elu igati parem, parteijurakad, kgb-šnikud ja tsensuur genereeris mõtlemist, vaimsust ja eestimeelsust, omariik on seda aga hävitamas ja asendamas odava ja primitiivse rämpsuga? Kui vähe on praegu ausaid omakasupüüdmatuid inimesi, kes ei valeta ei vassi ei ahnitse ei ülbitse, kes peavad lugu tõelistest väärtustest. Vähe ja jääb järjest vähemaks. Hea näide on siin riigivargast ja sulist ning aferistist eerik Niiles Kross, keda austavalt julgeolekueksperdiks kutsutakse. Eestis tervikuna on tekkimas samasugune põlvkondadevahetus nagu Krosside perekonnas. Väärikas aus ja missioonitundega mõtleja Jaan on asendunud eelkirjeldatud Eerik Niilesega.
See on üldine mandumine ja degeneratsioon, mis Kaplinskile tuska teeb. Ja ärge nimetage seda vanamehe vingumiseks, ise üle poole temast nooremana tunnen sedasama. Tammsaare on asendumas Kaur Kenderiga ja Sakala Kroonikaga. Ja kõike kroonib ameerikast humanitaarabina saabunud kloun koos kohaliku "kräpp" hilpharakaga.

84. Ekspress: Jaan Kaplinski: klassiku hüvastijätt emakeelega (84)
Palju Õnne, 24.01.2011 17:12

Sünnipäevaks!

85. Ekspress: Õigus, Diana, aitab rahatuulutamisest! (70)
Enamgi veel, 24.01.2011 16:39

Räägime tõelisest rahatuulutamisest -- 10 mln dollari varas Siim Kallas, kellest sai Europarlamendist sulide rehabiliteerija. Mart Laar, Strandberg -- rublatehing, relvaost. Eerik Niiles Kross -- korduv riigivargus, Lääne sulide eestisse smugeldamine jne.
Lastekasvatamisest -- Valdo Randpere -- Läände putkamisega oli nii kiire, et sülelaps jäi maha, hiljem vahetati naisi nii kiiresti, et tütar oli isegi Aivar Riisalu kasvatada (mõneks ajaks) jne.

Või siis keskharidusega tegelastest minister Atonenist või kultuurilehe peatoimetajast Kaarel Tarandist.

Paistab, et enamikule kommentaatoritest on eelmainitud tegelased tublid ja ausad kodanikud, tõelised poliitikud.

86. Ekspress: Õigus, Diana, aitab rahatuulutamisest! (70)
Edu Dianale!, 24.01.2011 14:31

Tegemist on äärmiselt sümpaatse ja andeka naisterahvaga, kes on elus normaalselt toime tulnud. See, et ta omal ajal rahaga probleeme oli näitab, et tegemist pole ahne karjeristi, vaid ausa loovinimesega, kes sattus kapitalismi hammasrataste vahele. Siin võiks valitseva reformierakonna käest kusida, miks teenivad kultuuriinimesed sandisente?
Ka lapsed on ta kõik üles kasvatanud, seega ärge irisege.
Arvan, et Diana võiks poliitikasse tuua inimlikku elementi, sest teab nii mõndagi mitterikaste ja mitteilusate elust.
Kui juba sellised madalalaubalised nagu Erki Nool ja Tarmu Kruusimäe on poliitikud, miks ei või seda olla Diana.
Igatahes soovin, edu, ei maksa tõsiselt võtta kibestunud reformikoerte klähvimisest!

87. Ekspress: Nädala Broiler: Priit Kutser (31) (87)
Tema blogis on veel huvitavat, 24.01.2011 12:54

Lugege kindlasti ka tema blogi: http://kutser.blogspot.com

88. Ekspress: Päeva foto: Jürgen Ligi - võid kindel olla - pandimaja (56)
Kairit, 24.01.2011 11:25

Lõpuks ometi üks aus valimisreklaam.Väga suur osa eesti rahvast on juba pandimajade kliendid,nüüd öeldakse ikka ausalt ära, et võime kindlad olla mis meid kõiki ees ootab.Tänan aususe eest,seltsimees Ligi.

89. Ekspress: Nädala Broiler: Priit Kutser (31) (87)
Ekspress on sõltuv ajaleht! :) IRList, 23.01.2011 15:26

http://kutser.blogspot.com on Kutseri blogi aadress. Pean ütlema, et Ekspress on rebinud päris palju asju kontekstist välja, et selline "šedööver" kokku miksida. On näha, et keegi Ekspressist on ikka tõsist vaeva näinud, et selline asi kokku panna Priit Kutserist!

90. Ekspress: Tallinna linnaametnikud võtsid ka vanasti pistist (28)
piia, 21.01.2011 08:50

Miks Ekspress ei kirjuta sellest, et paljud inimesed on tööta ja elavad vaesuse piiril? Me kõik ju teame seda, et tänu REF ja IRL poliitikale on meil läbi aegade kõige suurem tööpuudus. Kas sellest on keelatud kirjutada?

91. Ekspress: Tallinna linnaametnikud võtsid ka vanasti pistist (28)
endel, 21.01.2011 08:46

Kas tõesti pole enam millestki kirjutada. Lihtsalt jälle üks pastakast välja imetud lugu.

92. Ekspress: Tallinna linnaametnikud võtsid ka vanasti pistist (28)
anna, 21.01.2011 08:45

Ekspress on muutunud viimasel ajal REF ja IRL erakonna parteileheks. Uskumatu!?

93. Ekspress: Mart Laar: Reagani fenomen - vetelpäästjast presidendiks (31)
!!, 20.01.2011 14:41

Lubati Euroopa viie rikkama riigi hulka, saime Euroopa suurima hinnatõusu ja koha maailma viie suurima majanduslangusega riigi hulgas.

Lubati "maksuvabat reedet", saime 150 000 töötut ja samas suurusjärgus siirdus võõrsile tööd ja leiba otsima.

Lubati maksude alanemist, saime käibemaksutõusu ja Euroopa kõrgemad akstsiisid.

94. Ekspress: Miks palkasid venelased Jüri Pihli? (85)
Pecunia, 20.01.2011 11:43

Kõik ajavad venelastega asju, ka reformarid, isamaalaased ja äraostmatud. Aga miks ajakirajnus küll neid teemasid ei lahka? Kas ajalehtede omanikud on äkki nende erakondadega seotud?
Teine võimalus on muidugi, et uurivat ajkirjanust pole või on nad lihtsalt ullikesed?

95. Ekspress: Justiitsministeerium pani vägistajad elama lasteaia kõrvale (89)
deuch, 20.01.2011 11:34

Lang peaks tagasi astuma selle peale.

96. Ekspress: Miks palkasid venelased Jüri Pihli? (85)
klaassaba, 20.01.2011 11:23

...Tegelikult, 20.01.2011 01:00
Küsimus on hoopis, miks läks Pihl sellise taustaga tegelaste palgale:)...

Väga hea vastuse andis
x, 20.01.2011 02:32

97. Ekspress: Kapo huvitub Savisaare laenudest (113)
Soo, 20.01.2011 11:20

Huvitav, kas see, et kes mida politseiarhiivist välja võttis on mingites avalikes registrites näha? või tegi kapo pressiteate?

98. Ekspress: Kapo huvitub Savisaare laenudest (113)
koordinaator, 20.01.2011 09:35

Kui siseluure andmed Kapost pidevalt ajakirjandusse tilguvad on süsteem mäda. Tuleks välja selgitada, kes müüb ajakirjanikele luureandmeid, mis on selle eesmärk ja millise hinnaga tehing toimub.

99. Ekspress: Kapo huvitub Savisaare laenudest (113)
peeter, 20.01.2011 09:13

Pigem võiks ajakirjandus vaadata erinevate erakondade poolt antud valimislubadusi ja teha kokkuvõtteid, kes on kõige paremini oma lubadusi täitnud. Las inimesed ise otsustavad, keda valivad. Ajakirjandus peab olema ikka erapooletu.

100. Ekspress: Kapo huvitub Savisaare laenudest (113)
Peeter Känd, 20.01.2011 09:12

1. Kuna elu on näidanud Keskerakonna mustamine ei ole seni tulemust andnud, siis midagi uut on vaja välja mõelda
2. No vaatame, kui suur hinda küsib Ansip kindralipagunite eest. Vastu peab kapo ikka ka midagi tulemuslikku andma ja kui midagi enam pole, siis on pagunid ka läinud

101. Ekspress: Kapo huvitub Savisaare laenudest (113)
kats, 20.01.2011 09:10

Tundub, et REF ja IRL on ikka tõsiselt mures KE ja Savisaare jätkuva populaarsuse pärast. Nende laimukampaaniasse on kaasatud ka meedia, kes üllitab iga päev midagi negatiivset KE kohta, aga rahvas ka loll ei ole. Aitab juba kallutatud meediast!

102. Ekspress: Kapo huvitub Savisaare laenudest (113)
endel, 20.01.2011 09:04

Kapo võiks huvi tunda ka teiste erakondade esimeeste laenude kohta.

103. Ekspress: Kapo huvitub Savisaare laenudest (113)
miki, 20.01.2011 09:03

Ausalt öeldes hakkab juba see Savisaare ja Keskerakonna pidev materdamine ära tüütama.

104. Ekspress: Kapo huvitub Savisaare laenudest (113)
mhm, 20.01.2011 09:01

Kas Eestis on tekkinud uus erakond- KAPO?

105. Ekspress: Priit Hõbemägi: Savisaare favoriidid (46)
kata, 20.01.2011 08:56

Ekspress võiks parem analüüsida erinevate erakondade valimisplatvorme.

106. Ekspress: Liis Tappo: „Ainult laste pärast pole mõtet koos elada!“ (224)
Põhk, 20.01.2011 08:56

Sümpaatne või mitte, aga mis tuli rutiin peale või? Samas, kui ei saa enda eluga hakkama, siis mis pereväärtuste kaitsmine? Ma ei taha siinkohal halvustada, aga kõigepealt saagu enda elu korda ja siis ehk võiks rääkida pereväärtustest?

107. Ekspress: Priit Toobal annetas laste jõulukingituste raha erakonnale? (85)
Tiina, 19.01.2011 15:31

väga tubli. erakonda tulebki toetada.

108. Ekspress: Priit Toobal annetas laste jõulukingituste raha erakonnale? (85)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 19.01.2011 15:04

Tegemist ei ole ju mini müstiliselt suure summaga. Kui me hakkame siin võrdlema teiste erakondade liikmete poolt tehtud annetusi, siis on ka palju suuremate summadega toetajaid olnud. Keskerakonda eristab teistest erakondadest see, et nemad ei ajavad oma asju ausalt. Neil ei ole selliseid suurtoetajaid, kes võidavad kõik hanked ja pärast annetavad osa saadud raha erakonnale. Nt Toomas Luman võidab peaaegu kõik suuremad riigihanked, kus on mängus sajad miljonid ja mis see mõni miljon sealt siis ära pole võtta, et rahajagajat toetada. IRL aga teeb hoopis huvitavalt: on teinud Koduomanike liidust oma parteikontori filiaali. Saavad riigilt toetusi ja selle raha eest teevad omadele valimisreklaami. Samuti MEMENTO, kes amuti riigilt otsetotusena raha saab ja siis on MEMENTO leht IRL-i valimispropagandat täis. Häbi peaks olema!!!

109. Ekspress: Priit Toobal annetas laste jõulukingituste raha erakonnale? (85)
peeter, 19.01.2011 15:00

Väga segane pealkiri ja sisust ei selgu ka midagi täpsemat.

110. Ekspress: Priit Toobal annetas laste jõulukingituste raha erakonnale? (85)
!!, 19.01.2011 15:00

Üleüldse on see tema enda asi, kui palju ta erakonnale annetab. Pole ilus teiste rahakotti vaadata. Vähemalt viisakad inimesed nii ei tee.

111. Ekspress: Priit Toobal annetas laste jõulukingituste raha erakonnale? (85)
mhm, 19.01.2011 14:59

üldse ei imesta, et pealkiri jälle pastakast välja imetud on.

112. Ekspress: Priit Toobal annetas laste jõulukingituste raha erakonnale? (85)
anna, 19.01.2011 14:59

Minu arust ei ole Eesti Vabariigis annetamine keelatud tegevus. Mis putukas ajakirjanikku hammustas?

113. Ekspress: Priit Toobal annetas laste jõulukingituste raha erakonnale? (85)
Soo, 19.01.2011 14:58

Kust see pealkiri küll tuli? Paluks pikemate juhtmetega inimeste jaoks see loos ka lahtiseletada.

114. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
klaassaba, 18.01.2011 15:20

Varjamatu juubeldamine luige palgaliste poolt. võib-olla siiski enneaegne? refis ja irl-s on ikka needsamad vanad sammaldunud kännud eesotsas. oleksin valmis isegi 20 centi maksma, et refi ja irl aastast aastasse korduvaid nimekirju näha.

115. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
jutu jätkuks..., 18.01.2011 15:04

MEIE MEEDIAKANALITEL ON IKKA USKUMATULT MADAL TASE. SEE, ET MINGIT JAMA KIRJUTATAKSE, EI TÄHENDA VEEL SEDA, ET RAHVAS RUMAL ON. KUSJUURES KESKMINE EESTLANE VÕIB OLLA VABALT TARGEM KUI KESKMINE SOOMLANE, SAKSLANE VÕI MÕNEST TEISEST RAHVUSEST INIMENE. TAHAME NII KANGESTI EUROOPASSE, KUID AJAKIRJANDUSE TASEMELT TÄIELIK BANAANIVABARIIK.

KUSJUURES, KUI MEEDIA JÄTKAB SAMAS VAIMUS ANSIPI, LAARI JA TEISTE UPITAMIST JA KESKERAKONNA TÜMITAMIST, SIIS ME EI JÕUA IIAL EUROOPA VIIE RIKKAMA RIIGI HULKA. VASTUPIDI, HOOPIS TAANDARENEME.

OLEN KÕIKIDE ERAKONDADE PROGRAMMIDEGA TUTVUNUD JA KA NIMEKIRJU UURINUD. VÕIN JULGELT ÖELDA, ET KESKERAKOND ON PARIM VALIK!!

116. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
Soo, 18.01.2011 14:54

Ma ei mõista, kas meediaväljaannete online-toimetustes töötavad inimesed tõesti midagi Eesti valimissüsteemist ei tea või loodavad nad selliste lugudega lihtsalt klikkide arvu tõsta (nagu näha mina läksin igatahes liimile).
Praegu jääb igatahes mulje nagu oleksid valimised juba toimunud ning 6. märtsil toimub lihtsalt asja kinnitamine. Me ei ela ju ENSVs vaid Eesti Vabariigis ning meil toimuvad ikka päris valimised, kus ringkonnamandaadi ja koha parlamendis saavad sellised kandidaadid, kes kõige rohkem hääli saanud, mitte need, kes nimekirjas ettepoole on pandud.

117. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
neeme, 18.01.2011 14:52

Tundub, et ajakirjanikele on oravate poolt kõva pähkel järada antud.

118. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
Toivo, 18.01.2011 14:52

Mina valin olenemata sellest, mis jama te siin kirjutate ikkagi Keskerakonna, sest mina tean, et Eestile tuleb see ainult kasuks, kui me Ansipist Toompeal lahti saaksime.

119. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
piia, 18.01.2011 14:47

Olen kuulnud hoopis seda, et Laari erakond on pooldumas. Artikli kirjutajal läksid kogemata erakonnad sassi.

120. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
susann, 18.01.2011 14:46

Vaadates erinevate erakondade valimisnimekirja, siis võite ise ka veenduda, et Keskerakonnal on kõige tugevamad kandidaadid.

121. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
Jah, 18.01.2011 14:46

KESKERAKOND ON TUGEVAM KUI KUNAGI VAREM!!

122. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
Jah, 18.01.2011 14:45

Toetan Edgarit!

123. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
!!, 18.01.2011 14:44

MIS MÕTTES LÕHENEMAS? KUI IKKA IDEID JA TAHET TEGUTSEDA EI OLE, SIIS TULEB RUUMI TEHA UUTELE. NII ON SEE KA TEISTES ERAKONDADES. MIKS IKKA KESKERAKOND MÕNELE PINNUKS SILMAS ON? AGA NOJAH, SEE JU MÜÜB. LUGESIN JUST, KUIDAS VÄLJAANNETE TIRAAŽID ON KOLINAL KUKKUNUD. AGA KES MEIE MEEDIAT IKKA USUB, KUI NAD VALITSUSELE SOBILIKKE UUDISEID VAID TREIVAD JA KESKERAKONDA PIDEVALT TÜMITAVAD.

124. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
kata, 18.01.2011 14:44

Kas ajakirjanikel ei ole tõesti enam millestki kirjutada või on antud tellimus sisse Keskerakonna materdamiseks.

125. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
Mage, 18.01.2011 14:44

Ekspress Grupp on võtnud endale eesmärgiks luua Keskerakonnast kuvandit, kui kaotajast ja kui lõhkisest erakonnast. See on nii labaselt läbinähtav ju!

126. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
Jah, 18.01.2011 14:44

Ärge lootkegi, et on lõhenemas! Toetan Keskerakonda!

127. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
Ants!, 18.01.2011 14:44

Ma pakun et Keskerakond on veel tugevam kui varem järeldades neid meeleheitel sisutühjasid artikleid :)

128. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
mhm, 18.01.2011 14:43

Millest see pealkiri tingitud on?

129. Ekspress: Keskerakond on pooldumas. Staarid jäetakse tänavale! (183)
kats, 18.01.2011 14:43

Jälle lausvale. Keskerkond on tugevam kui kunagi varem.

130. Ekspress: Kelly Kipper: Aitab võltsidest valimisplakatitest! (47)
tont, 18.01.2011 12:12

to: teeks nii, et
Siis hakkabki olema JOKK olukord kus lubatakse näitkes suuremaid pensione ja igale kodanikule 1000 abiaraha kuus näkku (mis saab täiedtud)aga teisalt tõstavad näiteks tulumaksu või leituavad üldse uue maskuliigi - tänaval käimise maks(see osa vaikitakse muidugi maha). Võidavad vaid rahade ümberkantijad.

131. Ekspress: Kelly Kipper: Aitab võltsidest valimisplakatitest! (47)
tont, 18.01.2011 11:20

riik on raha ümbersuunav süsteem. Fakt on et ilma rahata riik ei püsi, iga tegevuse ülalpidamisega kaasnevad teatud püsikulud mis tuleb katta. Kui valimislubadusse on kirjutatud laused et alandatakse tulumaksu, aktsiisi, jagatakse pensionärdisele rohkem raha tasuta lõunad jne, siis tekib küsimus et mille arvel? Vaevalt valitsemiskulusid kärvitakse. Järeliklt iga ilusa valimislubaduse juurde käib ka väljaütlemata lubadus juurde minig uus maksustamise skeem.

132. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
pille, 17.01.2011 15:24

Ekspressist oleks oodanud ikka asjalikumate kirjutiste avaldamist.

133. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
muff, 17.01.2011 15:12

Las mõnitavad ja ilguvad, ega kõik natukenegi mõtlevad inimesed saavad aru, et tegu on valimisvõitluse osaga ja iRL väljendab end läbi Ekspressi. Hiljuti oli suur promolugu ühest nende broilerist, nüüd oponentide mustamine. Inimesed saavad ju aru ja hoopis IRLile jääb sellest must märk külge.

134. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
anna, 17.01.2011 15:12

Parempoolsed on ikka nii alatud ja mängivad oma räpaseid võimumänge. Nõme! Mannetu! Häbi!

135. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
susann, 17.01.2011 15:11

Kui teha nalja, siis nii, et võiks ennast ribadeks naerda, aga see oli mage.

136. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
Ekspressi tase on alla käinud, 17.01.2011 15:11

Arvasin, et Ekspress on ikka natuke haritum ja intelligentsem, aga selline Õhtulehe tase. Pole siis ime, et tellijaid katastroofiliselt vähe järgi jäänud.

137. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
valija, 17.01.2011 15:11

Kõik inimesed, kes soovivad, et elu Eestis muutuks paremaks, valivad märtsis toimuvatel valimistel kindlasti Keskerakonda.

138. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
oll, 17.01.2011 15:10

Soovin Tallinna linnapeale jõudu ja vastupidamist. Arvan, et tegu on nii tasakaaluka inimesega, et ta ei pane seda kõike ullikestele-lollikestele pahaks. Lihtsalt järgmise peaministrina ta näitab neile ette, kuidas peab riiki valitsema.

139. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
To Manni, 17.01.2011 15:10

Miks sa võõra nime alt kirjutad?

140. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
Eesti Ekspress = IRL, 17.01.2011 15:09

Eesti Ekspress = IRL, sellega on kõik öeldud.

141. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
oeh, 17.01.2011 15:08

Võiks ikka reaalseid valupunkte käsitleda ja neile tähelepanu tõmmata, mõnitamist vajaksid valitsuse täitamata valimislubadused ja muu selline.

142. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
aitab, 17.01.2011 15:08

Ansip. «Koalitsioonierakonnad peavad kinni kokkulepitust, et pensionid kahekordistuvad nelja aastaga.»
http://www.postimees.ee/?id=45999

143. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
Mari, 17.01.2011 15:08

Kuidagi labane ja mannetu, polnud üldse naljakas.

144. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
TÄHELEPANU!!!, 17.01.2011 15:08

KUIDAS ANSIPI-LAARI VALITSUS VÕITLEB TÖÖPUUDUSEGA:
• Enne valimisi lubatud 50 000 töökohta on loomata.
• Tööpuudus suureneb jätkuvalt.
• Uus töölepinguseadus tegi koondamise lihtsamaks ja odavamaks.
• Uue töölepingu seaduse järgi võib koondada ka SMS-i teel ja haiguse ajal.
• Kaotati puhkepäevade 50% lisatasustamine.
• Kaotati õhtuse tööaja soodusarvestamine.
• Loodud on 0 sotsiaalset töökohta.
• Töötute töölerakendamise reegleid lihtsustatud ei ole.
• Kaotati hambaravi 300 kroonine hüvitamine.
• Tõsteti rahva arvamusega mittearvestamata pensioniiga.
• Hakkas kehtima omaosalus hooldusravis kuni 3000 krooni kuus.
• Vähendati oluliselt haigushüvitisi.
• Vähendati kohalike omavalitsuste tulubaasi, mis muuhulgas piirab nende võimalusi hättasattunute aitamisel.
• Tõsteti käibemaks 18% → 20%, mis teeb töötute elu veelgi keerulisemaks.
• „Tänu“ aktsiiside tõstmisele ja maksude tõstmisele on suurenenud kulutused muuhulgas ka kommunaalkuludele.

145. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
nõme, 17.01.2011 15:06

NÕME

146. Ekspress: Keskerakonna tõekomisjoni intervjuu E. Savisaarega (98)
!!!, 17.01.2011 15:06

SAVISAARES ON ROHKEM EESTI RIIGIMEEST KUI LAARIS, ANSIPIS JA TERVES NENDE KAMBAS KOKKU!!

147. Ekspress: Jüri Kotšinev: Suure Karu pojad ja kohalikud pugejad (98)
To MRR, 17.01.2011 09:34

Minu hääle saab Savisaar!

148. Ekspress: Jüri Kotšinev: Suure Karu pojad ja kohalikud pugejad (98)
siki, 17.01.2011 08:39

Las krantsid hauguvad, Tallinn elab edasi väärika ja tubli linnapea juhtimisel. Märtsis valijad tõestavad taaskordselt oma toetust linnapeale.

149. Ekspress: Jüri Kotšinev: Suure Karu pojad ja kohalikud pugejad (98)
susann, 17.01.2011 08:33

Olen alati Keskerakonda toetanud ja teen seda ka edaspidi.

150. Ekspress: Jüri Kotšinev: Suure Karu pojad ja kohalikud pugejad (98)
endel, 17.01.2011 08:32

Eestis üritatakse hetkel külvata hirmu ja paanikat ning üritatakse juhtida tähelepanu kõrvale ühiskonnas valitsevastest probleemidest nagu massiline tööpuudus, tohutu hinnaralli ja 77 000 inimese lahkumissoov kodumaalt. Oma kodanikest hooliv valitsus tegeleks nende probleemide lahendamisega, mitte ei sepitseks intriige opositsioonierakonna vastu ning julgeb Eesti inimeste eest raskel ajal välja astuda.

151. Ekspress: Jüri Kotšinev: Suure Karu pojad ja kohalikud pugejad (98)
Olen kindel, et, 17.01.2011 08:31

Mida rohkem Savisaart materdatakse, seda kindlam on inimeste jätkuv toetus Savisaarele.

152. Ekspress: Jüri Kotšinev: Suure Karu pojad ja kohalikud pugejad (98)
piia, 17.01.2011 08:30

Valitsusparteid teevad meeleheitlikke samme, et võimust kinni hoida ning ei pelga selleks kasutada ka riigiorganite ja elanike survestamist ning välja võetakse käepärane “vene kaart”. Selline teguviis näitab vaid Keskerakonna tugevust ja konkurentide nõrkust valimiste eel.

153. Ekspress: Margus Järv: Olen pooleldi Savisaare sõber ja pooleldi ei ole ka (66)
Toetan Edgar Savisaart!, 15.01.2011 15:49

Ma küsin, kas normaalne inimene kirjutab sellest arvamusloo lehte, kui ta blokeeritakse mõnelt internetilehelt ära ja pealegi, kui tegemist on mõne inimese isikliku lehega selles mõttes, et ta ise otsustab, kes on tema sõbralistis ja kes mitte. Mina jälgin kiivalt seda, kes on mu listis ja kes mitte. Kui keegi hakkab räuskama, siis blokeerin selle inimese KOHESELT! Maailm on normaalseid ja toredaid inimesi täis. Miks raisata aega nõmedikele?!

154. Ekspress: Margus Järv: Olen pooleldi Savisaare sõber ja pooleldi ei ole ka (66)
Lo Tech, 15.01.2011 15:45

Unzipit Facebookis polegi, ta on low tech

155. Ekspress: Margus Järv: Olen pooleldi Savisaare sõber ja pooleldi ei ole ka (66)
Edgar Dacebookis!, 15.01.2011 15:44

http://www.facebook.com/pages/Edgar-Savisaar/269583501801#!...

156. Ekspress: Margus Järv: Olen pooleldi Savisaare sõber ja pooleldi ei ole ka (66)
Edgar on tubli!, 15.01.2011 15:41

peab ikka eriline idi olema, et oma blokkimisest loo kirjutada! ma ei saa aru, ma kustutan ikka ja jälle oma sõbralistis mingeid napakaid ära, mõned blokin kohe ära!

157. Ekspress: Margus Järv: Olen pooleldi Savisaare sõber ja pooleldi ei ole ka (66)
See Järv on mingi imelik, 15.01.2011 15:39

See Margus on vist mingi eriline jobu! Ääää, Edgar kustutas mu Palgeraamatust ära!! Äääää, endale ei tundus sa Margus veidi pooletoobiline v?

158. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
jah, 13.01.2011 11:26

Mina ei usu neid artikleid. Toetan Keskerakonda!!

159. Ekspress: Jevgeni Ossinovski: „Unistan Eestist, kus etnilised kleepekad ei mängi mingit rolli“ (71)
Vau, kes räägib?, 13.01.2011 11:21
Sotside suur rahastaja võtab sõna ja mõtleb, et erakond sellega midagi rahva silmis võidab. Vastus on -3000 häält!

160. Ekspress: Aasta arst suri ületöötamise tõttu (108)
Põhk, 13.01.2011 09:33

Kas see on, siis nüüd seda hinda väärt, kahju et inimesed nii peavad lahkuma.

161. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
deuch, 12.01.2011 16:33

Paraku on reformil ja irl-il see nimekiri pikem. Ootaks neid nimekirju.

162. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
Soo, 12.01.2011 16:18

Huvitav lugemine, kuid nüüd võiks EE selleks, et vältida süüdistusi kallutatusest, ette võtta ka teiste erakondade nimekirjad. Muidugi nende kokkupanemine nõuaks toimetuselt natuke rohkem vaeva - mitte sellepärast, et kõik teiste erakondade liikmed seadusekuulekad oleksid, vaid sellepärast, et lehelugudes pole enamasti nende parteilist kuuluvust märgitud.

163. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
Põhk, 12.01.2011 15:51

Tegelikult oleks tõesti õiglane, kui seda ka teiste erakondade kohta nüüd tehakse. On ikka absurdne,kui ainult keski süüdistatakse? Või ei ole see nii? Kas keegi tellib kogu aeg ajakirjanikelt sellised artikleid ja kas nad saavad siis ka hästi makstud? Kas tegemist on korruptsiooniga? Miks ei räägita teistest erakondadest, kas ajakirjanukud on kallatutaud? Kas keegi viitsiks süveneda, mis poliitikas tegelikult sünnib?

164. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
Küsimus, 12.01.2011 15:41

Millal ilmub analoogne nimekiri teiste eraondade või ametkondade kohta?

165. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
Peeter Känd, 12.01.2011 15:25

Kole halenaljakas on see, kuidas eimillestki pead valimiskampaania jutu kirjutama.
Näide 1. Viisitamm sai kohtus õiguse - see tähendab, et teda süüdistati aluseta. Peaks vastutusele võtma need, kes teda mustasid
Näide 2. Toobali tunnistuse andmine on autori arvates väga paha
Näide 3. Panov mõisteti ju õigeks kohtu poolt. Miks ei võeta vastutusele mustajad

Kas jätkan

166. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
Matti, 12.01.2011 15:22

See kõik on tühiasi reformarite esinumbri kahtlustuste kõrval, kus Süüdistuse kohaselt on Siim Kallas avaldanud audiitoreile “suurt survet” näidata pettusjuhtumite tulemusi tegelikkusest

167. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
sigrid, 12.01.2011 15:08

Meedia on ikka nii kallutatud. Uskumatu!

168. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
lenna, 12.01.2011 15:06

Miks ei ole midagi kirjutatud Siim Kallasest või Mati Elistest?

169. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
Häbi KAPO!, 12.01.2011 14:55

Kapo on valitsuse puudel. See on siililegi selge.

170. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
Toivo, 12.01.2011 14:55

Selles artiklis puudub igasugune objektiivsus. Jama!

171. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
Häbi KAPO!, 12.01.2011 14:54

Kõik ju teavad, et see, mis Tartu linnas toimub, on puhas korrputsioon ja kõikides valdkondades! Aga KApo hoiab end Tartu linnast eemal.

172. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
Tiina, 12.01.2011 14:53

Kuhu on jäänud IRLi ja Refomierakondlaste paturegister. Mul on küll meeles, kuidas Refi peasekretär küsis altkäemaksu ja Hanno Pehkvur on oma maja nõmmel ehitanud vene transiidiärimeeste rahade eest

173. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
Häbi KAPO!, 12.01.2011 14:53

Fakt on see, et Reformierakonna ja IRLi kriminaalasju ei uurita, kuna nemad on täna ju võimul.

174. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
mhm, 12.01.2011 14:51

Ekspress võiks tõesti vähe üldisemalt asja võtta, mitte suunata kõiki oma jõude Keskerakonna vastu. Ega teisedki parteid puhtad pole, veel mustemad kui keski äkki hoopis?

175. Ekspress: Keskerakonna kriminaaltango (122)
??????????????, 12.01.2011 14:46

EKSPRESS VÕIKS ÜLES NÄIDATA, ET ON ERAPOOLETU JA TEHA ANALOOGNE ÜLEVAADE KA TEISTE ERAKONDADE KOHTA. VÕI LÄHEB NIMEKIRI LIIGA PIKAKS JA SEE TÖÖ ON LIIALT MAHUKAS????

176. Ekspress: Kapo pidas kinni tipp-politseiniku (55)
Ju oli Reformi vastane, 11.01.2011 14:56

No ju ta tegutses Reformierakonnale ja IRLile vastu!

177. Ekspress: Mupo juhid valmistuvad eraäriks (27)
Mida ma loen!, 11.01.2011 12:00

Mida küll Tiinakene eraäri teha oskab ??? Kes need rumalad küll olid, et selle sinna punti võtsid? Akadeemias õppides oli see inimene viimane pidur! Tupoi nagu lauajalg ja kohe sugugi ei usu, et nüüd mõistus tal säravamaks on muutunud. Politseist sai sisuliselt samuti kinga!

178. Ekspress: Silmatorkamatu IT-komeet Kristjan Hiiemaa (11)
cool, 11.01.2011 09:10

See ongi mingi 99. lugu, mida ma sellest silmatorkamatust tarkvarast loen :)

179. Ekspress: Äraostmatute õpilane tahab suurt portfelli (61)
ülle, 11.01.2011 08:56

Parem jätta müts või sall toomata, aga paku parem tööd. Tema erakond lubas ju 50000 töökohta.

180. Ekspress: Äraostmatute õpilane tahab suurt portfelli (61)
pille, 11.01.2011 08:45

Kes küll sellele poliitbroilerile oma hääle annab? Pealegi täitsa tundmatu kuju ka.

181. Ekspress: Äraostmatute õpilane tahab suurt portfelli (61)
kats, 11.01.2011 08:42

Huvitav, kas Madis Kübar tuleb IRL mütse ja salle jagama, mis siiamaani saamata!? Ilma mütsita ärgu parem tulgu.

182. Ekspress: Äraostmatute õpilane tahab suurt portfelli (61)
miki, 11.01.2011 08:40

Enne võiks ikka kohalikul tasandil millegagi hakkama saada ja ennast tõestada ning alles siis Riigikokku kandideerida.

183. Ekspress: Äraostmatute õpilane tahab suurt portfelli (61)
endel, 11.01.2011 08:38

Tahtmine on taevariik, saamine on iseasi.

184. Ekspress: Äraostmatute õpilane tahab suurt portfelli (61)
to küssa, 11.01.2011 08:36

Ausalt öeldes mul tekkis sama küsimus. Pole temast midagi kuulnud.

185. Ekspress: Raul Ranne: Keski liin ja Reformi lootus - kellel on parem ligipääs Putinile (30)
Ja ui siis veel lisada, 10.01.2011 17:45

siinsele Reformi transiidiliinile tänane uudis, et Ossinovski juunior kandideerib sotside nimekirjas (ja teeb pere elik oma papa raha eest isiklikku kampaaniat), siis näemegi et kogu Vene transiidieliit on Eesti poliitika kenasti ära "katnud" (Timtshenko sulane istub muide missioonipreemia nõukogus). Siit saab ka selgeks, miks kamp ennetavalt Svaisaart hakkas uhama.

186. Ekspress: Politseinikest kurjategijad jagasid Ukrainas kogemusi (39)
Peeter Känd, 07.01.2011 13:42

1. Kas siseminister astub nüüd tagasi.
2. Missugune jama.
3. Kas Eesti poltsei on mingi pättide bande.
4. Millal selle lõpp tehakse ja keda karistatakse.
5. Kas sellise moraaliga valitsus üldse Eestile sobib, astugu kohe tagasi.
6. Kus on Ansipi silmad - kas häbi pole.

187. Ekspress: USA saatkond on Eesti poliitikute nutumüür (42)
Peeter Känd, 07.01.2011 13:36

1. Huvitav küll mida seal tegelikult räägitakse.
2. Kas kapo esindaja on ka jutuajamise juures ja lindistab kogu jutu.
3. On alust arvata, et põhiteemaks vene mõjuagentide rohkus Eestis.
4. Kapo on avastanud kaks viimast vene mõju agenti ja nendeks on Ilves ja Parts. Mis nendega teha.
5. Küsiks õige kommentaari Ansipilt.

188. Ekspress: Tuntud masuurikad asutavad nõustamisfirmasid (40)
Kindel olla-laa, 07.01.2011 13:12

Ma küll väga ei usu, et Eesti pättpolitseinikel oleks midagi Ukraina kolleegidele õpetada. Küll oleks meil endal veel vaja tundma õppida, kuidas satub selliste kätte välisabiks suunatav raha. Esimena kahlustaks ma poliitilist korruptsiooni - reformierkond - ansip - seli - paet.

189. Ekspress: Ramo Pener: Aidake päästa ohustatud liik - Eesti isa! (81)
Maria, 04.01.2011 12:05

Väga rumal jutt autori poolt.
Kasvatan üksi last ja saan miinimum elatisraha.Sellest piisab ainult lapsele taskurahaks( toidurahaks),sest ta elab kodunt eemal,s.t. õpib kodunt kaugel ja selletõttu ei ole võimalik kodus elada.Kuna sööb eraldi,siis jätkub sellest napilt toidu jaoks.Riided,spordivahendid,jalanõud ja kõik muud kulud on ainuüksi minu kanda ja see summa on tunduvalt suurem kui saadud elatisraha.
Paljudel isadel ei ole üldse ettekujutust,kui palju kulub raha ühe õppiva,kasvava ja sporti tegeva poisi peale.
Häbi peaks olema siin vinguda.
Emana annan tihtipeale viimase raha kotist lapsele ära,aga ei vingu.Oma laps ja pean ta tubliks inimeseks kasvatama,ise paljustki loobudes.
 
190. Ekspress: KRONOLOOGIA: Kuidas Keskerakond sattus tohutu võlakoorma alla (91)
!!!!!!!!!!!!, 04.01.2011 11:10

Ma ei usu seda juttu, pole kunagi uskunud. Kui muud ei oska öelda, siis lihtsalt rünnatakse ja mõnitatakse. Parempoolsetest on see väga mannetu.

191. Ekspress: KRONOLOOGIA: Kuidas Keskerakond sattus tohutu võlakoorma alla (91)
!!!, 04.01.2011 11:07

Toetage Keskerakonda!Savisaar peaministriks!

192. Ekspress: KRONOLOOGIA: Kuidas Keskerakond sattus tohutu võlakoorma alla (91)
arvamus, 04.01.2011 11:06

Kallutatud informatsiooni ja parempoolsete laimu ei soovita ma teistel arvesse võtta. Toetage Keskerakonda!

193. Ekspress: Andres Raid: Meie ja murjanid? (63)
vead artiklis, 04.01.2011 10:09

Lasti turvisesse? Ega ikka ei lastud küll - raudrüüdel oli seal lihtsalt eemaldatavad detailid. Vanematel mudelitel rõngasssärk.
Ja kes on käinud Versailles's on kindlasti ka sealset käimlat kõlastanud (seega vähemalt üks seal oli - ja vägagi uhke).

194. Ekspress: Maailma parim müüjatädi Ülle (54)
DrRock, 03.01.2011 11:05

Kusjuures, lisaks sellele, et ta on rõõmsameelne ja tore, on ta ka kiire ja asjalik kassapidaja. Mõjub väsinud ostlejatele teraapiliselt, olen ka vahel oma rasketest mõtetest just tema juures kassas üles ärganud ja naeratanud :)
Jõudu-jaksu talle edaspidiseks !

195. Ekspress: Raul Ranne: Ring tõmbub koomale ehk mida teeb tõekomisjon? (55)
Põhk, 31.12.2010 09:29

See ongi meie riigi siseasi, jälle ajame kõhu punni ja kujutame ette, et oleme maailma naba! Ei ole! Ja oleks tõesti huvitav teada, kes on koputaja?

196. Ekspress: Hans H. Luik: Närukaela näärid (23)
kellest jutt?, 30.12.2010 16:04

kas autor endast kirjutab. või kas tema ole see, kes lõkse seab

197. Ekspress: Ligi peab seletama 40 miljoni vargust (52)
Peeter Känd, 30.12.2010 10:48

1. Kas peaminister annab nüüd käsu kapole seda uurida, et süüdlased välja selgitada ja neid karistada või võib kapo iseseisvalt hakata seda uurima.
2. Ootaks kohe kapo rapordit selle kohta.
3. Kas rahandusminister astub tagasi, kuna tema haldusalas on selline olukord juhtunud.
4. Kas rahandusministrit peaks karistama, ikkagi riigile tekitatud suuremahulise kahju eest.

198. Ekspress: Savisaare rahaskandaal: Klandorfi ja Seppiku versioonid (138)
ringo, 30.12.2010 10:02

Toetuse küsimine ühe kiriku ehitamiseks ei saa olla nõiajahi alustamise põhjuseks. Tõendamata süüdistuste esitajad peavad vastutama oma sõnade eest.

199. Ekspress: Savisaare rahaskandaal: Klandorfi ja Seppiku versioonid (138)
endel, 30.12.2010 10:00

Reformierakonna juhitud valitsus on lubamatult kaasanud Kaitsepolitseiameti oma poliitilise oponendi laimukampaaniasse. Seda on tehtud selgelt vajadusest juhtida tähelepanu kõrvale Eesti elu probleemidelt. Reformierakond on viinud Eesti tupikusse, kus valitseb Euroopa üks kõrgemaid tööpuudusi, kus iga kaheksas tööealine inimene on asunud tegema ettevalmistusi Eestist lahkumiseks ning kus hinnatõus jääb kiiruselt maha vaid Rumeeniast.

200. Ekspress: Savisaare rahaskandaal: Klandorfi ja Seppiku versioonid (138)
kata, 30.12.2010 09:59

Keskerakonna valimisvõitu kartvad teised erakonnad ja neid toetav meedia on asunud ründama Edgar Savisaart ja Keskerakonda. Seekordne valimisvõitlus on osutunud eriti räigeks ning ületab kahetsusväärselt hea poliitilise tava piire.

201. Ekspress: Savisaare rahaskandaal: Klandorfi ja Seppiku versioonid (138)
anan, 30.12.2010 09:58

Tänane valitsus peaks tegelema eelkõige hinnatõusu, väljarände ning tööpuuduse temaatikaga mitte külvama hirmu ja paanikat.

202. Ekspress: Savisaare rahaskandaal: Klandorfi ja Seppiku versioonid (138)
kats, 30.12.2010 09:56

Valitsusparteid teevad meeleheitlikke samme, et võimust kinni hoida ning ei pelga selleks kasutada ka riigiorganite ja elanike survestamist ning välja võetakse käepärane “vene kaart”. Selline teguviis näitab vaid Keskerakonna tugevust ja konkurentide nõrkust valimiste eel.

203. Ekspress: Laine Jänest tabas suurusehullustus? (63)
anna, 30.12.2010 09:43

Jänes oleks võinud Tartusse koori dirigendiks edasi jääda, selle ameti pidamisega ta saab hakkama.

204. Ekspress: Laine Jänest tabas suurusehullustus? (63)
miki, 30.12.2010 09:41

Minu arust on Jänes jätnud endast väga ebapädeva ministri mulje.

205. Ekspress: Savisaare rahaskandaal: Klandorfi ja Seppiku versioonid (138)
To vp, 30.12.2010 09:40

Minu arvates on hoopis kahtlased Reformierakonna rahaasjad. Neil olid suured võlad kampaaniast ja kahtlaselt need ka kustutati. IRL sipleb võlgades ja tegi mitme miljoni eest suure kampaania, kust see raha võeti?

206. Ekspress: Savisaare rahaskandaal: Klandorfi ja Seppiku versioonid (138)
anna, 30.12.2010 09:23

Pidev käibemaksu ja aktsiiside tõus on pannud paljud inimesed väga keerulisse majanduslikku seisu ja olukorda, kus ei saada enam hakkama. Toompealt paistev ülbus, ministrite pidevad ämbrisse astumised, masendaval tasemel seadusandlus ja katkuna leviv vaesus on Eestimaa probleemid, mille lahendamisega praegune koalitsioon Toompeal ei kavatsegi tegeleda.

207. Ekspress: Savisaare rahaskandaal: Klandorfi ja Seppiku versioonid (138)
mhm, 30.12.2010 08:19

Mina hääled lähevad keskile, olenemata sellest valimiskampaaniast mis praegu käib.

208. Ekspress: Savisaar nuriseb Saksa ajalehes: "Eestlased peavad euro nimel suuri ohvreid tooma" (167) Juta, 29.12.2010 14:09
Õige jutt! Täiesti nõus Edgariga! Meie hääled on KEskerakonnale kindlustatu!!

209. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) FSB TEGI KAPOLE ÄRA!, 29.12.2010 12:37
SEE KAPO SAAB IKKA VASAKULT JA PAREMALT! KAPO OLEKS PIDANUD JÄÄMA KUSS JA MITTE SEKKUMA EESTI SISEPOLIITILISSE VALIMISVÕITLUSSE! HETKEL ON KAPO MAINE IKKA KORRALIKULT MIINUSTES!

210. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) To Aarne, 29.12.2010 12:36
Kas Eesti riigis ei tohi inimesel enam oma arvamust ka olla!?

211. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) arts, 29.12.2010 12:35
Toetan Savisaart!!

212. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) aitab, 29.12.2010 12:35
KaPo ametnikud tegelevad nüüd spekuleerimisega nagu terve valitsuskabinet. Sosistati omavahel konspiratiivsel viisil. No kuulge, täielik naljanumber.

213. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) ei jaksa enam, 29.12.2010 12:34
nüüd on siis selge, selles ,et meie valitsus riigi juhtimisega hakkama ei saanud, selles, et reformistidel suured apsakad ja rahvas näljas, selles on süüdi venemaa ja savisaar!!!
selles, et rahvas reformiste tagasi valida ei taha on süüdi vene kirik!!
lõpuks ometi on kõik selge, nii vastik venemaa, segab meie tarku reformiste!!!

214. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) ei jaksa enam, 29.12.2010 12:34
nüüd on siis selge, selles ,et meie valitsus riigi juhtimisega hakkama ei saanud, selles, et reformistidel suured apsakad ja rahvas näljas, selles on süüdi venemaa ja savisaar!!!
selles, et rahvas reformiste tagasi valida ei taha on süüdi vene kirik!!
lõpuks ometi on kõik selge, nii vastik venemaa, segab meie tarku reformiste!!!

215. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) miki, 29.12.2010 12:34
Kogu see jutt on vaid poriga loopimine ilma tõenditeta. Seda poliitilise valimiskampaania käigus leiutatud juttu ei usu ma juba ammu.

296202944 216. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155)
Usun Savisaart ja keski, sest nemad teavad täpselt. Mingeid maffiaemmede ja valitsuse hääletorudest meediaväljaannete spekulatsioone ei võta juba ammu tõsiselt.

217. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) mihkel, 29.12.2010 12:32
Palju süüdistus, aga tõendite koha pealt suur null. Miks ei esitata nii räigete süüdistuste juurde ka tõendeid? Neid pole lihtsalt.

218. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) endel, 29.12.2010 12:32
Keskide selgitused on tõesed ja usutavad, valitsuse juttu ei usuta aga ammugi. Valitsus muudkui lubab ja luuletab, hiljem tuleb ikka vale välja. Respekt ja sümpaatia kuuluvad Savisaarele.

219. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) mhm, 29.12.2010 12:31
Keskerakonna ja Edgar Savisaare vastane valimiskampaania on selgelt liialt räpaseks muutunud. Tegelikult toob see parempoolsetele ainult kahju, sest nad rikuvad ainult oma mainet või õigemini öeldes, seda, mis nende mainest järele on jäänud. Edgar Savisaar on Eesti parim ja töökaim poliitik, kes sellest suurest valimissupist võitjana välja tuleb.

220. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) toetaja, 29.12.2010 12:31
Olen alati Keskerakonda toetanud ja teen seda ka edaspidi.

221. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) üllar, 29.12.2010 12:31
Valitsus peab oma rahvast küll lauslolliks ja ajudeta massiks, kui oma jõetus vihas Savisaare vastu niisuguste võtetega avalikkuse ette astuvad, uskudes, et nüüd on nad Savisaare maa sisse tampinud ja rahva mälust igaveseks kustutanud. Mida rohkem Savisaart materdatakse, seda kindlam on inimeste jätkuv toetus Savisaarele.

222. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) Aivo, 29.12.2010 12:31
Tallinna Linnapea Edgar Savisaare jutt on selge, arusaadav ja usun teda.

223. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) Karla, 29.12.2010 12:30
Võis arvata, et valimisvõitlus tuleb verine, kuid poleks uskunud, et võimuparteid kasutatavad selleks võtteid, mis pikas perspektiivis kahjustavad Eesti riigi huve ning loovad hirmuühiskonna. Valimisvõitlus ei tohiks üles kaaluda Eesti riigi alustalasid.

224. Ekspress: ANALÜÜS: Endine luureohvitser: Kapo raport Savisaare rahaküsimisloos ei ole veenev (155) minni, 29.12.2010 12:29
Valitsus üritab rahva tähelepanu mujale juhtida, et nende enda saamatust tähele ei pandaks. Ega rahvas rumal pole! Enne valimisi on püütud nii ja naapidi määrida Savisaart ajast aega. Vastupidavust, sest valel on lühikesed jalad ja häbi on lugeda sellist lekitamist ja oletusi ilma mingite tõenditeta.
Toetan sellist riiki, kes on usaldusväärne, kelle "saladused" on pühad, kelle valitsus ei õhuta inimestevahelist vaenu, kes ei soodusta eri rahvuste vahelist viha ja kes ei aja omi inimesi ära oma isamaalt.
Selline ei ole meie praegune valitsus ja sellepärast ei oska ega suuda ma valitsust austada.

225. Ekspress: Savisaar nuriseb Saksa ajalehes: "Eestlased peavad euro nimel suuri ohvreid tooma" (167) TOETAN EDGAR SAVISAART!, 29.12.2010 12:12
SAVISAAR RÄÄGIB ÕIGET JUTTU! ANSIP ON RIIGIREETUR, SEDA OMA VALIMISLUBADUSE NIMEL ON TA REETNUD EESTI RIIKI. TEMA VALIMISLUBADUS OLI JU EURO. SAJAD TUHANDED TÖÖTUD, KERKIVAD HINNAD, SEE ON KÕIK TÄNU ANSIPI VALITSUSELE JA EUROLE! EURO ON TOONUD PALJU KANNATUST EESTI RAHVALE!

226. Ekspress: Savisaar nuriseb Saksa ajalehes: "Eestlased peavad euro nimel suuri ohvreid tooma" (167) olle, 29.12.2010 11:44
Minu arust peaks tänane valitsus rohkem tähelepanu pöörama vaesuse probleemile, sest see on hetkel väga tõsine. Lisaks leidma lahendusi ka tööpuudusele. Huvitav, mida neil on märtsis oma valijatele öelda!?

227. Ekspress: Savisaar nuriseb Saksa ajalehes: "Eestlased peavad euro nimel suuri ohvreid tooma" (167) mhm, 29.12.2010 11:44
Aga nii ju ongi.

228. Ekspress: Savisaar nuriseb Saksa ajalehes: "Eestlased peavad euro nimel suuri ohvreid tooma" (167) anna, 29.12.2010 11:42
Tundub, et valitsuserakondadel ei lähe antud valimistel mitte kõige paremini. Nad pole pakkunud ju mingit lahendust tööpuuduse leevendamiseks, hinnatõususe peatamiseks ega ka selleks, et inimesed ei läheks välismaale. Lihtsam on ju neid teemasid mitte käsitleda ega leida lahendusi, vaid teha Savisaarest vaenlane.

229. Ekspress: Savisaar nuriseb Saksa ajalehes: "Eestlased peavad euro nimel suuri ohvreid tooma" (167) Eks näis, 29.12.2010 11:36
kes hiljem iriseb...

230. Ekspress: Savisaar nuriseb Saksa ajalehes: "Eestlased peavad euro nimel suuri ohvreid tooma" (167) Õige, 29.12.2010 11:33
Kui euro lõpuks siia jõuab siis on enamikel meist rahakotid tühjad!

231. Ekspress: Savisaar nuriseb Saksa ajalehes: "Eestlased peavad euro nimel suuri ohvreid tooma" (167) peeter, 29.12.2010 11:31
Õige jutt! Täiesti nõus Edgariga!

232. Ekspress: Savisaar nuriseb Saksa ajalehes: "Eestlased peavad euro nimel suuri ohvreid tooma" (167) kats, 29.12.2010 11:31
Olen Savisaarega nõus, et iga hinna eest eurole üleminek pole ka päris õige. Pidev käibemaksu ja aktsiiside tõus on pannud paljud inimesed väga keerulisse majanduslikku seisu ja olukorda, kus ei saada enam hakkama. Toompealt paistev ülbus, ministrite pidevad ämbrisse astumised, masendaval tasemel seadusandlus ja katkuna leviv vaesus on Eestimaa probleemid, mille lahendamisega praegune koalitsioon Toompeal ei kavatsegi tegeleda.

233. Ekspress: WikiLeaks: USA saatkonda informeeris Aaviksoo nõunik (38)
Audi A6, 23.12.2010 12:40

Eesti ei oskagi iseseisvalt elada, kahjuks.

234. Ekspress: Gaas on paksem kui veri (11)
Põhk, 23.12.2010 10:07

Ah mis nüüd ajate. Riik ei ole ju hea peremees ja kõik tuleb ikka lasta ära varastada, nagu on seda tehtud kõigi riigi ettevõtetega. Mis võitlusest nüüd küll jutt käib ei saa aru? Kas kellelgi midagi seal kõrvade vahel ka peale omakasu liigub? Reformi riigistamise skeem oleks arvan järgmine, et kõigepealt riigistame ja siis anname uuseti erakätesse, kuna riik ei ole tetavasti hea peremees.

235. Ekspress: Miks, Edgar, miks? (122)
huvitavat lugemist 2, 22.12.2010 21:18

Edasi sealtsamast:

Avalikkusel tuleks kahte asja eraldi vaadata: kriminaalmenetluslikku protsessi, kuriteo koosseisu siin pole, raha küsimine on täiesti legaalne küsimus, aga vaja on anda moraalne hinnang,» rõhutas Aaviksoo.

«Avalikkusel on vaja teada, kust tuleb raha erakondade ja kirikute ehitamiseks,» lisas kaitseminister.

Et siis hetke poliitiline võim teab, mis on moraalne ja teab ka seda, kuidas peab avalikkus käituma, mida peab avalikkus teadma…Siinkohal oleks sobiv meenutada ameerika raudteeonu Burkhardti tunnistust (ehk siis sisuliselt fakti), et reform küsis temalt valimiskampaaniaks 1.5 milli eurot…Ja prokuratuur leidis välgukiirusel, et asja menetlemiseks puudub avalik huvi…Kuidas see Orwellil oligi…Kõik on võrdsed, aga sead on võrdsemad…

No ja lõpeks on kõige markantsem orwelliku maailma kohalejõudmise näide see, kuidas inimeste moraali kategooriatega hinnatavate tegude privaatselt tegemise soovi sõimati konspiratiivsuseks…Kuradi riigivastased, teevad eriteenistustel nende magamistubades nuhkimise liialt raskeks….

236. Ekspress: Miks, Edgar, miks? (122)
huvitavat lugemist 1, 22.12.2010 21:17

Jõulud Orwelli kirjeldatud riigis….
Nonii…Oleme päral…Seda võib nüüd pärast KAPO seda aruannet küll kindlalt väita. Kaitsepolitsei (KAPO) on muundunud Poliitiliseks Politseiks (POPO). Poliitilisi vastaseid jälitatakse, kuulatakse pealt ilma kohtu loata, ilma mingi kuriteokahtluseta, ainult poliitilise tellimuse alusel. Et just enne valimisi koguda pöliitiliste vastaste kohta komprat…

Veel päev – kaks tagasi ei uskund , et meie ühiskond on tippudeni nii läbi imbunud totalitarismi ihalusest ja demokraatia põhimõtetest ei saada üldse aru või vist täpsemini ei taheta aru saada. Eesmärk pühendab abinõu. Võim iga hinna eest….

Toon siinkohal eraldi välja ühe kommentaatori paari päeva taguse prohvetliku kommentaari…Olemegi jälle teel sinna, kust tulime…Üheparteiriiki…

Kui siin isesisvat riiki tehti, siis oli justkui konsensus – mõneti vähemalt -, et tehakse demokraatlikku riiki. Kõik see mitmeparteisüsteem ja võimude lahusus ja ajakirjandusvabadus ja muud vabadused ja õigused jms.
Ja me oleme EU ja NATO liikmed – ma olen aru saanud, et nendesse liitudesse kuuluvad ainult demokraatlikud riigid.

Kui nüüd selgub, et salateenistus sekkub sisepoliitikasse ja veel koguni enne valimisi… No siis kogu see värk, mis 20 a on ehitatud, see siis enam ei kehti ju.

Salateenistus on riigi ja võimu teenistuses. Ja kui võim valimistel vahetub – mis on demokraatias juba ette nähtud lausa – ei tule ette, et kusagil oleks üks võim rohkem kui paar-kolm valimisperioodi – siis salateenistus on ikka võimu ja riigi ja valitsuse teenistuses.

Kui nüüd salateenistus nuhib ühe poliitilise jõu kasuks teise poliitilise jõu järele ja siis tulevad valimised … mis siis saab?!
Kuulge, see salateenistuse eelarve on, maeitea, mingi mõnisada miljonit ikka, ja kogu see personal jne. Selle võib kõik nüüd korstnasse kirjutada. Keegi ei saa ju enam kedagi ega midagi uskuda.

Siin saab päästa midagi ainult väga resoluutse käiguga.
Kes andis käsu opositsiooni järele luurata?
Peaminister? Siseminister? Siseministri partei parteijuhi isikus?
Vot keegi neist peab poliitikast lahkuma. Vähemalt paariks järgnevaks valimisperioodiks.
Kui muidugi salapolitsei ise omal algatusel, siis vastutagu selle juht.

Kui midagi ette ei võeta, siis on diktatuur järelikult. Ja diktatuuri koht ei ole EU-s ja NATO-s.

Juhtunu iseloomustamiseks veel mõned nopped eilsetest seisukohavõttudest

Aaviksoo pärast julgeolekukomisjoni:

Kaitseminister tunnistas, et erakonna finantseerimine piiri tagant ei ole keelatud, kuid lisas, et antud juhul ei käi jutt mitte kriminaalkuriteost, vaid eetiliste ja moraalinormide rikkumisest.

Et siis riigi julgeolekukomisjon nägi ohtu riigi julgeolekule ja kogunes seda arutama vaid selleks, et võtta seisukoht kellegi opositsioonipoliitiku eetika, moraali kohta…Mitte kuriteo…Ehk siis arutada selle poliitiku meelsust ja see loomulikult hukka mõista…Kui see pole Orwell, siis mis see on..

Edasi veel sealtsamast Aaviksoolt:

«Kapo operatiivtegevus on üsna märkimisväärne,» tunnustas minister.

Kohtumistest on olemas salvestised, saan ma aru kapo ettekandest,» sõnas Aaviksoo.

Et siis nuhitigi, kuulati pealt, salvestati…Mitte kuriteo avastamiseks, tõkestamiseks , ärahoidmiseks vaid vale meelsusega poliitiku mingit eetika või moraalivastast apsakat otsides…Ükski kohtunik ei anna sellisele asjale jälitusluba ja omapäi see POPO nüüd ka ei tegutse. Järelikult sai loa (ehk sisuliselt korralduse) anda vaid poliitiline võim…Täielik Orwelli jälgimisühiskond.

237. Ekspress: Miks, Edgar, miks? (122)
Pille, 22.12.2010 17:14

EGA SAVISAAR LOLL OLE! TA TEAB JU NIIGI, ET ON JÄLGIMISOBJEKT. TA ON VALITSUSELE PINNUKS SILMAS JA SEETÕTTU ÜRITATAKSE TEDA VAHELE VÕTTA, VAHENDEID VALIMATA. PARAKU ON NENDE LINDISTUSTEGA JUBA KORD NII, ET JUTTU SAAB MITMETI TÕLGENDADA JA TEKSTIST VÕIB MIDAIGANES VÄLJA LUGEDA.

238. Ekspress: Miks, Edgar, miks? (122)
???, 22.12.2010 17:14

UURIDA VÕIKS KA MEIE KOLME MINISTRI VIISASKANDAALI, MISTÕTTU NEID SÜÜDISTATI RIIGI REETMISES JA NEED SÜÜDISTUSED EI OLNUD STIILIS NAISED SAUNAS RÄÄKISID.

MIKS KAPO SEDA JUHTUMIT EI PIDANUD VAJALIKUKS UURIDA???

239. Ekspress: Miks, Edgar, miks? (122)
??, 22.12.2010 17:13

KAPO VÕIKS UURIDA KA REFORMIERAKONNA PEASEKRETÄRI KRISTEN MICHALI 1 MILJONI EURO KÜSIMIST. SEE OLI OTSE PARTEI TOETAUSEKS JA MITTE KIRIKU EHITAMISEKS

240. Ekspress: Miks, Edgar, miks? (122)
peep, 22.12.2010 16:38

Savisaar pole midagi valesti teinud ja kogu see tekitatud skandaal on üks meediatsirkus ja katse mainet rikkuda. Aga ei lähe läbi, inimesed ei ole lollid.

241. Ekspress: KAART: Savisaare salanõupidamiste paik Rublevka - Venemaa Beverly Hills (23) KAPO TEGEMATA TÖÖ 2, 22.12.2010 12:40
UURIDA VÕIKS KA MEIE KOLME MINISTRI VIISASKANDAALI, MISTÕTTU NEID SÜÜDISTATI RIIGI REETMISES JA NEED SÜÜDISTUSED EI OLNUD STIILIS NAISED SAUNAS RÄÄKISID.

MIKS KAPO SEDA JUHTUMIT EI PIDANUD VAJALIKUKS UURIDA???

242. Ekspress: KAART: Savisaare salanõupidamiste paik Rublevka - Venemaa Beverly Hills (23) KAPO TEGEMATA TÖÖ 1, 22.12.2010 12:39
KAPO VÕIKS UURIDA KA REFORMIERAKONNA PEASEKRETÄRI KRISTEN MICHALI 1 MILJONI EURO KÜSIMIST. SEE OLI OTSE PARTEI TOETAUSEKS JA MITTE KIRIKU EHITAMISEKS.

243. Ekspress: KAART: Savisaare salanõupidamiste paik Rublevka - Venemaa Beverly Hills (23) mõttetu, 22.12.2010 11:46
MÕTTETU!

244. Ekspress: Jüri Kotšinev: Andrei Pervozvannõi ja seos Vene ajalooga (18)
oh, 22.12.2010 09:26

jälle see Eesti-Eesti.. eestlased. Mingi hõim mis nimetas end tuhandete aastate vältel maarahvaks valis endale nime... eestlased.

Kõik mingid ilged ajaloolased siin. Reaval ei kuulunud kunagi eestlastele. See on migrantide linn. Ning vene kultuur ning kirik on siin aastasadu olnud.

245. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
JULGEOLEKUKOMISJON = REF & IRL, 21.12.2010 16:48

Tavainimesele arusaadavasse keelde panduna artiklis mainitud salapärane komisjon ilma maskita:

*Andrus Ansip
Jaak Aaviksoo
Marko Pomerants
Urmas Paet
Rein Lang
Jürgen Ligi.

246. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
Eesti Ekspress = IRL, 21.12.2010 16:47

Eesti Ekspress = IRL

247. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
jahupeadele, 21.12.2010 16:36

Alatu parempoolsete valimiskampaania kesteab ja kestab, muudkui jahutakse ja jahutakse olematul teemal.

248. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
oravatele, 21.12.2010 16:36

oravad, jänesed, laarid ja muud loomad ei oska riiki juhtida ja ei ole sellega hakkama saanud!

249. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
oravatele, 21.12.2010 16:35

ja mis puutub raha küsimisse, siis ei küsitud midagi, ainult kirikut ehitatakse. minu arvates on hoopis kahtlased oravate enda rahaasjad. olid suured võlad kampaaniast ja siis maagiliselt (kahtlaselt) need kustutati. irl sipleb võlgades ja teeb mitme miljoni eest suure kampaania, kust see raha võeti?

250. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79) 
oravatele
oravate toetus kukkus viimase kuuga seitse prossa, peale seda alatust kukub kolinal veelgi ja kevadeks on täitsa ära sulanud, hea kui kokku seitse prossa saavad. muidugi on nüüd oravate leeris suur paanika-hüsteerika, vaja suurimat oponenti igati poriga loopida. kuid see ei aita, seltsimehed! rahvas ei ole loll, kohe oli läbi näha, kes selle jama kokku keeras. edgari toetajate arv sellest vaid tõuseb.

251. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
tallinlane, 21.12.2010 16:35

oravatel ja irlikatel peab ikka hirm ja mure oma sooja koha pärast meeletu olema, muidu ei ketraks seda. las krantsid hauguvad, inimesed elavad edasi ja savisaar seisab tallinlaste eest ja linlased on rahul.

252. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
KAPO TEGEMATA TÖÖ 2, 21.12.2010 16:35

UURIDA VÕIKS KA MEIE KOLME MINISTRI VIISASKANDAALI, MISTÕTTU NEID SÜÜDISTATI RIIGI REETMISES JA NEED SÜÜDISTUSED EI OLNUD STIILIS NAISED SAUNAS RÄÄKISID.

MIKS KAPO SEDA JUHTUMIT EI PIDANUD VAJALIKUKS UURIDA???

253. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
usun, 21.12.2010 16:34

Usun Keskerakonna juttu. kui nemad nii ütlevad, siis nii ka on. Nemad ju kõige paremini teavadki.

254. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
KAPO TEGEMATA TÖÖ 1, 21.12.2010 16:34

KAPO VÕIKS UURIDA KA REFORMIERAKONNA PEASEKRETÄRI KRISTEN MICHALI 1 MILJONI EURO KÜSIMIST. SEE OLI OTSE PARTEI TOETAUSEKS JA MITTE KIRIKU EHITAMISEKS.

255. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
küsijamiis, 21.12.2010 16:34

Oleks aeg keskenduda OLULISTELE PROBLEEMIDELE nagu tööpuudus, vaesus, sotsiaalsed lõhed ühiskonnas, probleemid kultuuriasutuste juhtimisel, inimeste lahkumine Eestist, elu väljasuretamine maapiirkondadest jne jne jne

256. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
MINA ARVAN, 21.12.2010 16:34

SAVISAARES ON ROHKEM EESTI RIIGIMEEST KUI LAARIS, ANSIPIS JA TERVES NENDE KAMBAS KOKKU!!

257. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
matu, 21.12.2010 16:33

Mina seda nn "skandaali" ei usu, lihtsalt katse nime enne valimisi määrida ja spetsiaalset valin Savisaart.

258. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
pets, 21.12.2010 16:33

Kapo elab enda saamatust Savisaare peal välja. Kujutage ise ette, kuidas nad otsisid ja tuhnisid Viisitamme elamise läbi ning mitte midagi ei suudetud tõestada - Viisitamm mõisteti õigeks.

259. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
Aino, 21.12.2010 16:32

Savisaar on ainus, kes arendab idanaabriga majandus- ja kultuurialaseid suhteid. Sellest on kasu kõigile, tervele riigile. Nüüd ju Reformierakond ise ka muudkui räägib viisavabaduse ja suhete arendamise vajadusest, aga Savisaart sõimatakse. Seda sõimu ma ei usu, see on lihtsalt trikk enne valimisi. Soovin Edgar Savisaarele edu ja vastupidamist!

260. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
hehee, 21.12.2010 16:32

Valitsus on teinud ühe kuuga sellist jama: talendid koju Neeme Järvi stiilis, kalliste ja mõttetute imekalkulaatorite peale surumine, Monika, Postimehe näpukas, Ligi sõimab Partsi, Pomerants oli puu otsas ja millegi eest ei vastuta ja lõpuks tehti veel Ets superagendiks. Pole siis ime, et toetus langeb, kes selliseid ikka toetab.

261. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
Karla, 21.12.2010 16:31

Nagu omaala professionaal Pikaro ütles: Kapo pole tugev ega töökas ja kapot kontrollib ja suunab Reformierakondlane Rahumägi. Lisaks info avaldas Tuuli Koch, maffiasaate tegija. Kokkuvõtteks jääb mulje, et kogu see teema on kallutatud ja ei kannata kriitikat.

262. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
jama, 21.12.2010 16:30

Postimees, kes selle laimuga välja tuli on Reformierakonna hääletoru (nende boss kadastik on Ansipi hea sõber), KAPO allub Rein Langile (ka Reform). Millest me siin veel räägime? See on ju nii läbinähtav, et tegemist on sulaselge valega!

263. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
M., 21.12.2010 16:30

EGA SAVISAAR LOLL OLE! TA TEAB JU NIIGI, ET ON JÄLGIMISOBJEKT. TA ON VALITSUSELE PINNUKS SILMAS JA SEETÕTTU ÜRITATAKSE TEDA VAHELE VÕTTA, VAHENDEID VALIMATA. PARAKU ON NENDE LINDISTUSTEGA JUBA KORD NII, ET JUTTU SAAB MITMETI TÕLGENDADA JA TEKSTIST VÕIB MIDAIGANES VÄLJA LUGEDA.
276507734
264. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
kutsa, 21.12.2010 16:29

Kogu see jutt on vaid poriga loopimine ilma allikate ja tõenditeta. Seda "anonüümset" kallutatud juttu ei usu ma juba ammu.

265. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
Täielik absurd, 21.12.2010 16:29

See asi on ikka täiesti jaburaks muutunud! Ükski normaalne inimene ei usu seda jura, et Savisaar mingi mõjuagent on.

266. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
Madis M., 21.12.2010 16:29

Ma saan aru, et Savisaar on mõnele pinnuks silmas. Eelkõige muidugi Ansipile endale. Parempoolsete erakondade tagatubades on paanika, sest Savisaar on Tallinna juhtimisega paremini toime tulnud kui nemad Eesti juhtimisega.

Tallinnal läheb selgelt paremini kui ülejäänud Eestil. Ja see ei ole tingitud vaid sellest, et Tallinn on Eesti pealinn ja keskus. Tallinn lihtsalt on paremini juhitud.

Ma saan aru, et lasteaedade teema enam ei müü, sest kõik said aru, et tegelikult ei võtnud mitte linn lasteaedadelt raha ära, vaid riik. Nüüd tuli siis midagi muud välja mõelda. Paraku jäi fantaasiast vajaka ning raiutakse ikka seda sama rauda.

267. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
Kalle M., 21.12.2010 16:29

Ega rahvas rumal pole!: Enne valimisi on püütud nii ja naapidi määrida Savisaart ajast aega. Vastupidavust, sest valel on lühikesed jalad ja häbi on lugeda sellist infot mingi ühe naisautori sulest.
Kui midagi taolist oleks olemas, siis seda ei lekitata nagu turunaiste juttu vaid esitatakse kõige kõrgema KAPO ametniku sulest.
Toetan sellist riiki, kes on usaldusväärne, kelle "saladused" on pühad, kelle valitsus ei õhuta inimestevahelist vaenu, kes ei soodusta eri rahvuste vahelist viha ja kes ei aja omi inimesi ära oma isamaalt.
Selline ei ole meie praegune valitsus ja sellepärast ei oska ega suuda ma valitsust austada.

268. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
Tom, 21.12.2010 16:28

Mõttetu valimisvõitluse käigus tekitatud skandaal Savisaare nime määrimiseks. Parempoolsed on haledad.

269. Ekspress: ÜLEVAADE: Edgargate ehk Savisaare mõjuagendi-skandaal (79)
BARBY, 21.12.2010 16:25

ISSAND KUI ARMAS, EKSPRESS OTSUSTAS KA POLIITIKAT TEGEMA HAKATA JA VALITSUSE VALIMISKAMPAANIAGA KAASA MINNA.

270. Ekspress: 16 päeva pärast saab Eestist eurotsooni kõige vaesem riik (86)
Kaido, 17.12.2010 11:53

Ansipi kaitsjatele tahaks öelda, et kõik töötud ei saa ju hakata ettevõtjaks.See on ikka täiesti ajuvaba mõtlemine.Kui siin mõni kelgib, et on ise tööandja,aga kes siis tööd teeb,kui kõik hakkavad tööandjateks.Mõelge ikka ka,enne kui töötuid laimate ja sõimate.
Paljud inimesed on väga tublid töötegijad ja ei ole loodud ettevõtjaks.
Tööpuuduses on riik süüdi,vaielge niipalju kui tahate.
Praegune valitsus on rahvast kaugenenud,neid ei huvita üldse,et paljud nälgivad ja on kodutud.Neid huvitab ainult isiklik pangaarve,see on kõik.
See riik on omadega põhjas.Kel vähegi võimalik,lähevad siit ära ja õigesti teevad.
Edu äraminejatele!
 
271. Ekspress: Kes on Savisaare vahemees Vladimir Velman? (60)
XX, 16.12.2010 11:34

Mis vahemees? Ekspress paneb ikka täiega segast! Savisaar pole kunagi oma Venemaal käike varjanud, vastupidiselt mõnele parempoolsele, kes ei taha seetõttu marurahvuslaste hääli kaotada. need süüdistused on täiesti ajuvabad ja neid fabritseeritakse puhtalt selleks, et Savisaarele ära panna. Ta on tugev vastane ja küllap valitsusparteid tunnetavad, et nende toolid valitsuses kõiguvad. Nüüd siis on vahendeid valimata asutud rünnakule. Kuidagi hale on see puusalt tulistamine! Juba 20 aastat on Savisaarele neid patte külge poogitud, kuid kuna need tõele ei vasta, siis keegi ka neid enam ei usu. See tundub lihtsalt nii ebareaalne, et üks mees, kes meil on aidanud iseseisvuda nii lihtsalt oma elutööst loobuks., Savisaares on rohkem isamaalisust kui teistes, kes ennast suurteks rahvuslasteks peavad.

272. Ekspress: Palju maksab Savisaare silmarõõmu Derjugina pimestav sõrmus? (46)
tont, 16.12.2010 09:58

mida haiget artikklit. Delfil on vist mõistus tosas, ei leia enam uudiseid

273. Ekspress: Kes on Savisaare vahemees Vladimir Velman? (60)
Tom, 16.12.2010 09:35

Savisaar on mojuvõimas, kuid pole mingi mõjuagent. See on aneruväärne jutt!

274. Ekspress: Kes on Savisaare vahemees Vladimir Velman? (60)
kats, 16.12.2010 09:32

Kuna viimaste aegade sündmused on näidanud, et valitus on saamatu kriisiolukordade lahendamisel ja toetus valitsuserakondadele kukub kolinal alla, siis on vaja Savisaart maha teha. Sellega juhtitakse lihtsalt tähelepanu eemale.

275. Ekspress: Estonian Airi kampaania põrus, sest oli liiga edukas (23)
nikerdis, 15.12.2010 16:20

Issand mille peale inimesed vihastavad.. ma saan aru kui oleks rahast ilma jäänd või midagi... 400 krooni pärast tarbijakaitsesse minna.. no ajudoonorid ikka küll

276. Ekspress: Julma veretöö uurimine paljastab Venemaa provintsi jubedat palet (43)
evenk, 14.12.2010 09:41

Kuidas te julgete maailma rikkaimast ja õilsaimast riigist niimoodi kirjutada? Ma väga kardan, et Putja teeb teile karmi noomituse selle eest.

277. Ekspress: Tehnoloogiaajastu katastroofid: kui juhtub kõige hullem (41)
pff, 13.12.2010 14:44

pfff. J22d autosse kinni - istud ootad. vajadusel paned mootori tööle. Kui võimalik kaevad end v2lja. Lumetorm ei ole kunagi 7 n2dalat. 2 p2eva v6ib ka lolli m2ngida tuisu sees. Pääste ja sojav2gi on olemas.

Kui katkeb mobiililevi - kasutad netti. Kui kaob nett - vaatad telekat. Kui kaob telekas - loed raamatud või m2ngid lauam2nge. Kui kaob elekter - v6tad naise kaissu ja l2hed voodisse...

Peaasi et j2tkub kainet mõistust.

278. Ekspress: Tiina Jõgeda: Hormoonid valitsevad maailma (41)
kilu, 13.12.2010 10:43

Minul on küll ürgaeg läbi. Olen endale alatihti luband - seda ma ei unusta. Aga ikkagi on kõik meelest läind. Meeles on ainult see, et lubasin mitte unustada. Ja üks seik - kui pärast sünnitust oli õudne janu ja palusin kallimalt, et ta teed tooks, tõi ta teepakikese, ja ma olin hingepõhjani solvund. No see meenutus on ka lõpuks meeldiva värvingu omandand. Paraku. Östrogeenipuudus täielik.

279. Ekspress: Savisaar solvas punasel vaibal tervet Euroopat? (161)
To tõdemus, 10.12.2010 16:41

ajubääbikust pissihäda oled!

280. Ekspress: Kohalikud niiditõmbajad kaaperdasid punase vaiba (50)
Stella, 10.12.2010 10:01

Kuidas saab öelda Evelyn Sepa kohta, et ta on tühikargaja? Ta on Riigikogu liige. Valige ikka sõnu.

281. Ekspress: Priit Hõbemägi: Maa tegelikud peremehed (46)
Uno, 09.12.2010 14:14

Ja jah, järjekordne värske reformikommarite korruptsiooni lugu tuli ilmsiks eile - Rakvere linnapea Jaadla oli ühtlasi ka firma omanik, kes osutas teenuseid Rakvere linnale ehk siis iseendale.
Tuleb meelde üks hiljutine Tartu reformikommarist abilinnapea, kelle firma osutas teenuseid Tartu linnale ehk jällegi iseendale. Aga see mees vabastas kiiresti koha ja asi jäigi soiku.
Vot sellepärast hoiavadki Reformierakond ja IRL kümne küünega oma kohtadest kinni, sest mine tea, mis juhtub kui Keskerakond peaks võimule tulema!

282. Ekspress: Savisaar solvas punasel vaibal tervet Euroopat? (161)
Soo, 09.12.2010 10:00

Savisaar on ikka tõeline ikoon. Ja tundub, et meedia on selle ära taibanud: enne iga korda, kui reklaamitellijatele on vaja ette näidata kui populaarne nende väljaanne on (mitu klikki tehtud), tuleb kirjutada mõni lugu Savisaarest - ükstapuha milline, sest loetakse seda igal juhul ja tavaliselt veel kommenteeritakse ka.

283. Ekspress: Annus selgitab Neiveltile, kuidas käib maade vahetamine (82)
Lõpetage krt OMETI, 09.12.2010 08:53

see inimeste tagakiusamine! Seda asja ei peaks enam uurima. Nagu Venemaalgi! Mis tehti, see tehti, ja nagunii on enamus väga tuntud elanikke sellega seotud ja seda normaalseks pidanud! Lihtsalt ajad on muutunud ja seadused samuti! Keegi on lihtsalt kade! Uurimine pani piiri lihtsalt ja see pidigi eesmärk olema. FINITO nüüd!

284. Ekspress: Savisaar solvas punasel vaibal tervet Euroopat? (161)
kark, 09.12.2010 08:27

Paraku polnud mul au seda üritust näha. Sellest pildist võib teha aga kaht järeldust, Savisaar kas alles hakkas sõrmi keerama peopesaga fotoaparaadi suunas või tahtis näidata kogu Euroopale, et Kesk on punk!:D

285. Ekspress: Savisaar solvas punasel vaibal tervet Euroopat? (161)
mhm, 09.12.2010 07:50

Minu meelest ta parandas ennast kohe ja näitas märki teistpidi.

286. Ekspress: Andres Raid: Ohlofoobia – eesti intelligentsi uus „jama“?! (36)
Rämpseestlane on populist,kes mõtleb,et me elame k, 08.12.2010 14:35

Väärteestlane teab aga,et armastus on TEGU!

287. Ekspress: Ilmaprognoos töötutele (11)
Felix, 03.12.2010 08:35

Vähenenud on registreeritud töötute arv. Registreerimine on muutunud karmimaks. Samal ajal Maksuameti andmetel on tulu saajate arv jätkuvalt vähenenud. Suurenenud on vaid mitteametlikult töötavate ja välismaal töötvate isikute arv.

288. Ekspress: Endine kaitsepolitseinik astus Keskerakonda ja ehitas ebaseaduslikult Kristiine turu (81) turg, 02.12.2010 10:21
turg mulle iseenesest seal meeldib

289. Ekspress: Endine kaitsepolitseinik astus Keskerakonda ja ehitas ebaseaduslikult Kristiine turu (81) ants, 02.12.2010 08:56
mis selles kristiine turus nii halba on, et otsitakse vaid põhjust hea asja likvideerimiseks? mik sei või midagi positiivset sellest kirjutada? kas ei kannata trükimusta? sõitsin sealt eile mööda ja rahvast oli murdu. sellest ma saan aru, et delfi linnavõimuvaenulikku linnulaulu laseb, aga kuhu see rahvavanelane rajasalu küll sihib? rahvavastaste aktsioonidega ei tule ju hääli.

290. Ekspress: Mõistatus: Miks toetas Strandberg Langi allikakaitse seadust? (86)
Karla, 25.11.2010 15:12

Varsti on Strandberg Reformierakonna liige, valimised ju tulemas.

291. Ekspress: Miks peitsid maksuameti juhid 40 miljoni krooni vargust? (39)
Põhk, 25.11.2010 11:07

Nagu ikka puudus avalik huvi :))))))))

292. Ekspress: Kiri Tallinna linnapeale: loodame, et õpilasi majast välja ei aeta (23)
TGV, 24.11.2010 12:00

Vanalinna Hariduskolleegiumile anti see hoone, mida tuntatakse Oksaroosikese lossina, ajutiselt asjade hoidmiseks ja mõningase huvialaringide läbiviimise kohaks. See ei olnud nüüd küll nii mõeldud, et kooli juhtkond maja enda käsutusse võtab. Juba algselt VHK juhtkond teadis sellest kui ajutisest lahendusest. Kuidas selle kohta öeldakse: süües kasvab isu. Eks edaspidi ollakse targemad ja ka ajutiseks kasutamiseks mistahes ruumi VHK anda ei ole mõtet:see nõutakse siis kohe päris kindlasti püsikasutamiseks.VHK praegune tegevus Okasroosikese lossiga on võrreldav järgmisega: nt oletame, et lähete kellelegi külla. Kohale jõudes leiate, et hästi tore, mõnus paik ja otsustate sinna jääda lasete tuua head-paremat ning ütlete siis peremehele-perenaisele, et jätke see paik mulle, mul ei ole kuhugi minna, aga Teie hakake astuma.
Ükski mõistlik inimene midagi sellist ei tee ja mitte ükski mõistlik inimene sellisel asjal toimuda ei lase. Need, kes on häid käitumistavasid rikkunud, need ei tohiks selle eest veel premeeritud saada. Olgu siis rikkujaks eraisik või VHK selline tegevus ei mahu üldaktsepteeritud käitumisnormide sisse.

293. Ekspress: Kiri Tallinna linnapeale: loodame, et õpilasi majast välja ei aeta (23)
Karla, 24.11.2010 10:25

Lapsi pole keegi veel tänavale tõstnud. Jääb arusaamatuks, milleks oli vaja meedia kaudu asju ajada.

294. Ekspress: Kiri Tallinna linnapeale: loodame, et õpilasi majast välja ei aeta (23)
Stella, 24.11.2010 10:20

Tallinna Linnavalitsus on alati aidanud ja vastu tulnud, asju tuleb korrektselt ajada.Tõepoolest, ei ole kooli direktor kõige kompetentsem.

295. Ekspress: Kiri Tallinna linnapeale: loodame, et õpilasi majast välja ei aeta (23)
susann, 24.11.2010 09:15

Tundub, et direktorile meeldib meedia tähelepanu. Enne, kui selle teemaga meediasse minnakse, oleks mõistlik omavahel asjad selgeks rääkida.

296. Ekspress: Kiri Tallinna linnapeale: loodame, et õpilasi majast välja ei aeta (23)
susann, 24.11.2010 09:15

Tundub, et direktorile meeldib meedia tähelepanu. Enne, kui selle teemaga meediasse minnakse, oleks mõistlik omavahel asjad selgeks rääkida.

297. Ekspress: Ramo Pener: Õpetaja – klienditeenindaja äriettevõttes? (6)
Peep, 23.11.2010 15:56

Õpetaja on jah teenuse pakkuja aga mitte õpilasele vaid lapsevanemale. Selles osaks peaks silmad lahti tegema. Ta teeb ju lapsevanema eest töö ära. Mida süstemaatilisem ja nõudlikum õpetaja seda parem on õppe tulemus. Vanemad vaadake ette, et lapsed kambakat ei tee.

298. Ekspress: Sahinad ja hüüded: Tuuli Koch kirjutab raamatut Edgar Savisaarest (30)
Karla, 23.11.2010 12:47

Ei usu,et ta suudab adekvaatselt kirjutada.Ta ei tea ju Edgar Savisaarest midagi.

299. Ekspress: Peeter Helme: Kuidas õppida end alaväärseks? (43)
aahah, 22.11.2010 14:23

"Esiteks olla teadustekstide tõlkimine mõttetu, sest tekkiv ajakadu muudab tõlkeversioonid juba ilmudes vananenuiks ning teiseks jääb meil üliõpilasi üha vähemaks" (see pidi üks tuim ja ise mõtetu trummilööja olema). Mis tobe möga selle ingliskeelestumisega. Mina kahjuks olen kaa sunnitud neid erialalis/poliitilisi tekste ja materjale inglisekeelest tõlkima ja neid õppima ning kas teate, jube raske on sellisel viisil omandada seda tarkust, mida taga otsima läksin! Väga raske!! Parem oleks siiski variant, et Eesti Vabariigis toimuks õpe Eesti keeles (eelkõige materjalid). See inglisekeele peale surumine ei anna mitte midagi. LÕPETAGE ÄRA! Eestlane peab õppima oma emakeeles, Eesti keeles!!!

300. Ekspress: Hitler Berliinis tagasi! (32)
teatud, 22.11.2010 03:31

rahvad kellel vähegi rammu on või on minevikus olnud on see teiste üle laiutamine kohe veres näiteks sakslased, venelased, inglased, ameeriklased, juudid jne. Mis seal imet, et sakslased sügaval südames AADUT ihalevad. Saaks jälle jõuga laiutada ja teistele koha kätte näidata, praegu teevad seda majanduslikult. Eestlased olid Vabadussõjas jube tublid ja andsid igal rindel vaenlastele vastu lonti aga läti loovutamine oli küll viga praegu räägiks seal kõik puhast eesti keelt ja oleks oma saldejumsi ammu unustanud