Tahtsime hoida üdini positiivset hoiakut. Kui me räägime eituse läbi, siis see võib mõnele mõjuda negatiivselt.

Millal otsustasite seda lauset muuta ja kellelt tuli algatus?

Otsuse selle muutuse kohta tegime erinevaid sihtturge testides meie, novembris. Näiteks soomlased arvasid, et negatiivne loosung on resoluutsem.

Kuuldavasti läks selle loosungi muutmine maksma müstilisel hulgal euroraha?

Selle loosungi muutmine eraldi ei maksnud sentigi.

Missugune on Identity OÜ honorar kultuuripealinna imagoloomise eest kokku?

Projekt kokku koos logo, kõikide kujundustega ja trükistega maksab üle poole miljoni krooni.

Peeter Rebane, kultuuripealinna projekti juht, miks muudeti Tallinna kultuuripealinna loosungis "neverending" sõnaks "everlasting"?

Ei mäletagi niisugust lauset nagu "Neverending fairytale". See oli vist mingi töövariant paljudest. Muutuseks seda kutsuda oleks vale. Mõte on ju sama, et kas mitte kunagi lõppev või igavesti kestev. Sõnad ever ja lasting on lihtsalt positiivsemad kui never ja ending. Eesmärk on ju ikkagi tuua Tallinna turiste juurde.

Miks peab Tallinna üldse müüma sellise megavalega igikestvast muinasjutust? Kuidagi ei lange kokku tallinlase igapäevase kogemusega oma linnast, kuigi tahaks.

"Everlasting fairytale" ongi suunatud Tallinna külalistele. Lause põhineb esmakordsete turistide muljel: ilus keskaegne hubane linn, ootamatult moodsa atmosfääriga. Eesti keeles on Tallinnal teine kultuuripealinna tunnuslause: "Linn, mis ei saa kunagi valmis".