Artikkel, millest säärane soovitus võis läbi kumada, ei olnudki mõeldud analüüsivana ja sõna-sõnalt järgimiseks - pigem olid need näpunäited, kuidas mõistlikult tarbida ja toime tulla, kui raha hakkab otsa saama.

Marie Claire'i lugeja on reeglina noor, aktiivne ja moeteadlik naine, kes hoolitseb ka piisavalt oma välimuse eest. Aeg-ajalt kipuvad säravad ja ahvatlevad asjad kõigutama inimeste reaalsustaju ning see võib viia olukorrani, kus juba enne kuu lõppu haigutab rahakotis tühjus. See omakorda võib tähendada, et kohustuste täitmine jääb rahaliste vahendite puudumisel unarusse.

Usun, et artiklist pani nii mõnigi lugeja kõrva taha paar nippi, kuidas hakkama saada, kui kulutustega on üle piiri mindud.

Samas arvan, et mõõdukas kogus naiselikku kavalust kulub alati marjaks ära. Ja seda ka rahaasjade korraldamisel.
 
Marie Claire'i peatoimetaja Anu Merila:

Naiselik kavalus ja talupojatarkus on sarnased klišeed. Naised usaldavad oma intuitsiooni ja selleks, et kompassinõel näitaks õiget suunda, peab valikuvõimalustest teadlik olema. Sõna "ihne", mis tavaliselt on halva maiguga, on omandanud ühtäkki uue varjundi - näidates tugevat iseloomu. Kokkuhoid on aja märksõna ja kriisiajal võime eristada kaht liiki kavalpäid - neid, kes tarbivad vähem, ja teisi, kes kulutavad nutikalt. Kriis paneb aju tööle ja teritab taipu: kaalutletud kavalus tuleb ainult kasuks.