? Et elementaarse IT-alase innovatsiooniga kaasas käidaks: ootame võimalust registreeruda lennule mobiiltelefoni abil.

? Et iga olulisemat hilinemist kompenseeritaks garanteeritult personaalsete upgrade’idega või allahindluskupongidega uute piletite ostmiseks!

? Et tuleks nutikad kergelt ettelibisevad Weber Aircraft LLC istmed ja tooliseljatugedele väiksed meelelahutusekraanid: kas või sellised pisikesed, mida teame Tulika Taksost.

? Et õhkutõusul ja maandumisel kõlaks mahe Eesti muusika (Pärt, Malcolm Lincoln, ööbik, rukkirääk jne).

? Et lennukis saaks viljakohvi, kakaod ja palderjaniteed ning pühapäeviti pannkooke.

? Et pardapoes oleks vähemalt üks Eestit puudutav ingliskeelne raamat, ajakirjad Wallpaper ja Monocle ja üks iga nädal vahetuv eestikeelne uudisteos Rahva Raamatu tipp-10 edetabelist.

? Et hommikuseks pick-me-up’iks oleks võimalik osta vitamiinibuustereid ja kasutada hapnikubaari.

? Et Estonian Airi boarding-pass võimaldaks allahindlusi ja soodustusi koostööpartnereiks olevates muuseumides, galeriides, kaubamajades, restoranides ja ööklubides; nii nagu seda näiteks Austrian Airlines teeb.

? Et Tallinna Kaubamajast 15 000 krooni eest ostes saaksime kauba peale tasuta Estonian Airi lennupileti: nii nagu Aegean Airlines seda teeb.

? Et Estonian Airi premium-klass ei oleks igav sooja söögiga turistiklass, vaid taas midagi legendaarset – suuri siniseid nahktugitoole, korralikku šampanjat ja hooajalist kohalikul toorainel põhinevat gurmeed paluks: vähke augustis, hirverulaadi novembris, mürkleid varakevadel.

? Et seni, kuni Estonian Airi premium-klass ei ole midagi legendaarset, saaks sinna end mõistlikult upgrade’ida – näiteks mõne tuhande Eurobonuse punkti või 500 krooni eest (Blue 1 eeskujul).

? Et iga võileivaga tuleks turistiklassis kaasa mõne Eesti poeedi luuleread eesti, inglise ja vene keeles.

? Et innovatiivsed one-stop-liinid viiks Tallinnast Zürichi kaudu Lissaboni ja Istanbuli kaudu Kairosse, võimaldades muu hulgas häid edasilennuvõimalusi ja -hindu Swissi, TAP Air Portugali, Turkish Airlinesi ja Egyptairi kui Star Alliance’i ja SASi kaudu Estonian Airi loogilisteks partneriteks olevate kompaniidega.

? Et vihmase ilma korral jagataks reisijaile sihtkohta saabudes ühekordseid Estonian Airi värvides vihmakeepe.

? Et tuleks kord ka üks suurem lennuk: kas või second-hand Boeing 757d nagu air Balticul.

? Et tuleks kord ka pikamaaliinid Tallinnast Indiasse ja USAsse (sest Eesti geograafiline asukoht võimaliku vahemaandumispaigana Lääne-India ja USA vahel on märgiline, kuna lühim tee Goast New Yorki viib täpselt üle Tallinna vanalinna ning teekond New Yorgist Mumbaisse saab Tallinnas vahemaandudes vaid kaks miili pikem kui nonstoplennu puhul).

? Et Estonian Air toetaks Eesti moodi, lennutades modelle soodushinnaga ning võimaldades kõhnadel moeinimestel registreerida lennule 10 kilo rohkem pagasit.

? Et Estonian Air toetaks peresid, kinkides väikestele lastele sinimustvalgeid kaisukarusid ja Eesti looduse teemalisi puslesid.

? Et Estonian Airi fantastiliselt tugevat välist imagot rohkem ei lörtsitaks ja et kaks uut valget Boeingut võõbataks kähku klassikalisse värvikuube.

? Et rahvuslikkust oleks kuulda ja tunda: rukkililleaktsendiga vedelseepe ja nahaniisutajaid lennukite tualettruumidesse palun!

? Et lennu väljumise eel saaks viimaseid vabu kohti osta ID-pileti eeskujul mobiiliga näiteks 999 krooni eest.

? Et rahvuslike lennukinimede traditsioon jätkuks ja arusaamatul põhjusel Oskariks ristitud lennuk nimetataks ruttu ümber Pisuhännaks, Kratiks, Põhja Konnaks või Kunksmooriks, kellel on lennunduses tõeliselt suuri teeneid!