“Ma päriselt ka tahan, et kogu maailm saaks teada, kui vägevat mussi meil siin tehakse,” ütleb ajakirja käivitaja Natalie. “Ja ma tahan aidata Baltikumi artistidele teenitud tähelepanu tõmmata. On täiesti tobe, kuidas eestlased on kursis näiteks Skandinaavia või briti muusikaga, aga ei tea, kui kirev on Leedu elektroonilise muusika maastik või milliseid omanäolisi bände on Lätis.”

The Baltic Scene’i projektiga alustas Natalie mullu suvel. Esialgu tähendas see sissekandeid samanimelises blogis ja Balti riikide artistide andmebaasi loomist.

Tänaseks nimetab ta loodut Baltikumi muusika turundus- ja ekspordiplatvormiks, selle osadeks on kolme riigi raadiotes üksteise muusikat tutvustavad saated (Eestis toimetab Natalie transbaltilist rubriiki Raadio 2s), agentuur, kontserdisüsteem ja nüüd kohe ka ajakiri. Tallinnas on Natalie endaga kaasa haaranud alalise tiimi (toimetajad Henrik Ehte ja Liina Luhats, disainer Gert Gutman) ja kolme riigi pealt on tal kaasautoriteks kutsutud üle 30 inimese.

“Paar mu tuttavat briti ajakirjanikku on öelnud, et istume siin Baltikumis kullakaevanduse otsas, millele me kedagi ligi ei lase. Väga loodan, et The Baltic Scene on võti, mis selle aaretelaeka ka rahvusvahelisele publikle avab. Samuti tahan saavutada seda, et kolme riigi bändide vaheline liiklus oleks pigem tavapärane kui erandlik olukord,” räägib Natalie oma südametööst.

Muusikaellu sukeldus Natalie aastal 2009, kui hakkas korraldama muusikapidude sarja “Kosmose Puhvet”, mis viis ta ansamblite Mimicry ja Kosmofon mänedžeriks. Lisaks Balti muusikaelu sütitamisele hoolitseb ta mänedžerina ka Tenfold Rabbiti eest (viis nad hiljaaegu esimesele väiksele välistuurile) ja aitab organisatoorse nõuga kaht noort heliloojat Kaarel Kuuske ja Jakob Juhkamit.