Võitude poolest on Ferrari küll ees 14:7, ent kõik Peugeot' etapivõidud on tulnud kaksikvõitudena. Kuna rallis võib üks meeskond välja panna rohkem kui kaks autot, siis on Peugeot saavutanud isegi ühe kolmikvõidu ning neljal korral kohad 1-2-4.

Kogutud punktide poolest on seis 49:47 (protsentides kõigist punktidest) Ferrari kasuks. Kui aga vaadata kõiki esikuuikukohti (rallis ei lähe nimelt kõik autod meeskonnaarvestusse), on Peugeot edukam kui kõik konkurendid kokku.

Ka jälitajad jäävad liidritest enam-vähem ühekaugusele. Teine meeskond on kogunud ligikaudu poole, kolmas aga veerandi liidri punktidest.

Kõik see tähendab, et Peugeot' hegemoonia jätkudes peab Markko Märtin lähema paari aasta jooksul leppima vaid nende raasukestega, mis prantslaste pidulaualt maha pudenevad. Tema seis on võrreldav Kimi Räikköneni olukorraga Ferraride kiiluvees.

Ferrari edu on paljuski seletatud pikaajalise arendustööga. Kui aga vormeli reeglid on suhteliselt vabad, siis rallimasinad põhinevad seeriaautodel. Neile ette antud üsna rangete tehniliste tingimuste piires on nii suurt ülekaalu märksa raskem saavutada. Ühtlasi on konkurentidel raskem seda edumaad tasa teha.

Mis puutub aga ülemvõimu, siis ei tähenda see automaatselt igavust. Tsiklite ringraja MotoGP-klassis on Valentino Rossi tänavu võitnud 13st etapist 10 ja taganud tiitli neli etappi enne sarja lõppu, kuid põnevusest pole seal kordagi puudu tulnud.

Õnneks pole Peugeot' tiimis määratud, milline sõitja peab võitma. Viimane selline intsident juhtus 2000. aastal, kui Francois Delecour polnud rahul, et peab esikoha Gilles Panizzile loovutama. Kiiruskatsete vahel pidi Peugeot´boksis juba käsikähmluseks minema.

Ferrari boss juhtis varem Peugeot' tiimi

On saatuse iroonia, et Ferrari tiimi juhib prantslane ja Peugeot' oma itaallane. Ferrari boss Jean Todt oli varem Peugeot' rallimeeskonna ja hiljem võiduka Le Mans'i projekti juht, veel varem aga edukas kaardilugeja. Teda, nagu ka Peugeot' tiimi praegust juhti Corrado Proverat pole mõtet süüdistada maailma vallutamise plaanides ? nemad ja nende alluvad on lihtsalt oma tööd hästi teinud.

Kuid meeskondade staatused pole võrreldavad. Ferrari on ainus tiim, mis osalenud MMsarjas algusest peale. Kui Ferrari lahkuks, poleks see enam sama vormel-1.

Kui Peugeot lahkuks, ei juhtuks eriti midagi. Lihtsalt teised meeskonnad jagaksid prantslaste "päranduse". Korra on seda juba juhtunud, 1986. aastal. Peugeot ei nõustunud turvalisuse tõstmiseks tehtud muudatustega tehnilistes tingimustes ja lõi ukse pauguga kinni. Tulemus - võitma hakkasid teised.

Peugeot siirdus aga maratonrallidele ja sealgi võideti kõik mis võimalik. Seejärel vahetati kõrberajad asfaldi vastu ning kahel aastal järjest oli Peugeot võidukas Le Mans'i 24 tunni sõidul. Loogiliseks jätkuks oleks olnud oma vormel-üks tiim, kuid firma juhtkond ei tahtnud sellest kuuldagi. Todt lahkus ning asus Ferrari vormelitiimi upitama. 

Erinevalt Todtist puudub Proveral mootorisporditaust, varem töötas ta kolmkümmend aastat PR-mehena. Tema jaoks on rallitiim lihtsalt üks järjekordne projekt, mida juhtida. Provera vasakuks käeks on aga Jean-Pierre Nicolas - endine ralliäss, kes seitsmekümnendatel aastatel võitis võitnud Peugeot'ga kolm MM-etappi.

Ferrari Peugeot vastu

Ferrarid ja Peugeot'd on üksteiselt mõõtu võtnud ka vahetus võistluses. Rallidel küll üsna ammu, sest 80ndate algusest saadik Ferrarid enam reeglite piiresse ei mahu. Enne seda võitsid Peugeot'd viis Aafrikas peetud MMrallit. Üksikutel asfaldietappidel kihutanud Ferraride suurimaks saavutuseks jäi publiku vaimustus.

90ndatel osales Peugeot vormel-ühes. Kuus aastat McLareni, Jordani ja Prosti mootoritarnijana edu ei toonud. Parimaks tulemuseks jäi viis teist kohta ja üks võistluste kiireim ring. Ferrarid saavutasid samal ajal 21 etapivõitu ja ühe meeskondliku tiitli.

Peugeot lahkus vormelitsirkusest 1999. aasta lõpul. Keskendumine rallidele tõi kiiresti vilju ning kolme aastaga on võidetud kuuest võimalikust tiitlist viis. Tiim ei tunne rahapuudust. Tema heaks sõidavad neli tipp-pilooti. Kõik neist on võitnud MM-etappe, kaks tulnud maailmameistriks. Sellisest kaadrist saab Ferrari ainult unistada.

Ferrari ja Peugeot' saavutused lähiminevikus

 Ferrari F1

 Peugeot WRC

 Võidetud punkte (2002)

 49%

 47%*

 Võidetud etappe (2002)

 88% (14/16)

 58% (7/12)

 Individuaalsed tiitlid

 2000, 2001, 2002 

 2000, 2002

 Meeskondlikud tiitlid

 1999, 2000, 2001, 2002

 2000, 2001, 2002

 Sõitjad (koht MMil)

 Michael Schumacher (1.),
 Rubens Barrichello (2.)

 Marcus Grönholm (1.),
 Richard Burns (2.), 
 Gilles Panizzi (4.),
  Harri Rovanperä (7.)

*51%, kui arvestada kõiki esikuuikusse jõudnud autosid