• Maailmas juuakse aastas üle 120 miljardi liitri piima. See on selline piim, mis on pastöriseeritud ja pakitud ja siis kaupluste lettidelt tarbijateni jõudnud. Kuus aastat tagasi tehtud üleilmse uuringu järgi valitsesid piimapakendamise turgu kartongist pakk ja plastpudel. Nõnda pakiti kolmandik kogu piimast. Tookord täheldas uuringu koostaja Warrick Research, et kartongpakkide osakaal järjest väheneb ning plastpudelite osakaal üha suureneb. Kartongpakendis piim oli enim levinud Jaapanis. Plastpudelis piim seevastu Põhja-Ameerikas.
  • Veerand piimast pakiti kilepakkidesse. See pakkimisviis valitseb turgu Indias, Hiinas, Ladina-Ameerikas ning muidugi meil Ida-Euroopas. Tookord tunnistas uuringufirma, et kiire kasv nimetatud turgudel teeb kilepakipiimast peagi turuliidri.
  • Tagastatava klaaspudeliga piima turuosa üha vähenes, kuigi uurija ennustas, et klaaspudeli allakäik hakkab ajapikku aeglustuma.

USAs tehti seitse aastat tagasi piimaturu uuring, milles muuhulgas esitati küsimused keskkonnasõbralikkuse kohta.

Kui oluline on keskkonnasõbralik pakend?

52 protsenti küsitletuist pidas seda v ä g a oluliseks.

Kas tarbija on valmis keskkonnasõbraliku pakendi nimel rohkem maksma?

54 protsenti vastanutest vastas kindlalt ei.

Kust ostetakse piimatooteid?

95 protsenti ostab piima selvehallidest.

Kui tõenäoliselt ostetaks piima kohalikult põllumehelt?

69 protsenti teeks seda, kui piim ise uksele tuleks.

Kas kohaliku põllumehe piima eest makstaks rohkem?

54 protsenti on nõus sel juhul piima eest rohkem maksma.