Kõrgtehnoloogilisi abivahendeid kasutades sai Jeesuse kujutisest kolmemõõtmeline hologramm, millele kuvati pildi tagaosas asuvatelt akendelt tõusva päikese kiired. Seejärel kadusid apostlite kujud varju ja kattusid vanglatrelle meenutavate valgusruutudega, kõige taustaks kõlamas ooperimuusika. Etenduse eesmärk oli Greenaway sõnul visualiseerida maaliga kaasnevat lugu ja tuua see tänapäevasele “rüperaali-põlvkonnale” lähemale.


Ürituse toimumine oli pikka aega kahtluse all. Leidis aset ainult üks etendus valitud seltskonnale, sest Itaalia võimud kartsid, et tehnikaga tehakse Milanos Santa Maria delle Grazie kloostri refektooriumis asuvale seinamaalile kahju. Samuti peavad mitmed eksperdid ettevõtmist kultuuriliseks vandalismiks, kuid Greenaway on teist meelt. “Kui Leonardo oleks elus, oleks ta sedasorti projektidest ja uutest tehnoloogiatest kahtlemata huvitatud. “Püha õhtusöömaaeg” kuulub samavõrd noorele põlvkonnale kui akadeemikutele, kes seda maailmale näidata ei soovi,” ütles ta. Teiste projekti pooldajate arvates on Greenaway projekt hea antipood Dan Browni “Da Vinci koodile”, mis taandas pildi varjatud tähendused ajaviiteromaani süžeeks.


Greenaway meeskond otsib hetkel Ing­lismaal galeriid, kus sama vaatemängu saaks täismõõdus reprol kordama hakata. ­Greenawayl on edaspidi plaanis sama tehnoloogia abil visualiseerida Velázquezi “Las Meninas”, Picasso “Guernica”, Monet’ “Vesiroosid” ja üks Jackson Pollocki teos.