Maardu linnapea Georgi Bõstrov kartvat puhkuselt tagasi tulla ja otsib võimalusi hingetõmbeaja pikendamiseks, sest tal on kukil keeleinspektsioon. Meest ähvardab kohe esimesel päeval puhkuselt naastes keeleeksam. Aga kuna ta eesti keelt ei oska, kardab ta põrumist.

Eesti Raudtee põhjendab uute vedurite ostu Hiinast sellega, et vanad Tšehhi vedurid lagunevad ja nende remondi kvaliteet on halb. Kehva kvaliteedi põhjuseks on kokkuhoid. Eesti Raudtee laseb vedureid remontida Eestis ja Lätis, kus töö eest küsitakse 64 000 – 96 000 eurot veduri kohta. Paraku kruvitakse seal masinatele külge Venemaal või Ukrainas valmistatud B-varuosad, mis ei pea vastu. Vedureid saaks remontida ka Tšehhis, kuid seal tuleks remondi eest välja käia umbes 256 000 eurot veduri kohta.

Eile lõppes pakkumiste vastuvõtt Tallinna linna uuele koolide rendikonkursile. Lisaks paarile koolile oodati renoveerijat ja linnale tagasirentijat nüüd ka mõnele lasteaiale. Eelmise sarnase "konkursi” võitjateks osutusid teatavasti Keskerakonna rahastajad Urmas Sõõrumaa ja Oliver Kruuda, kes on selle riskivaba äriga teeninud suuri kasumeid. Kas uue konkursi võitjaks kinnitatakse näiteks keegi härra Tuulberg?

Läinud pühapäeval kogesid kümmekond inimest kummalist lendu. Finnair lendas Helsingist Tallinna suure Airbusi lennukiga, pardal vaid mõni üksik reisija. Finnairi kontorist selgitati, et suurt lennukit kasutatakse sellel liinil vaid pühapäeviti ja põhjusel, et tagasilend Tallinnast Helsingisse on puupüsti täis.