Spetsiaalselt meestele mõeldud uus Garnier Mineral Extreme (2,99 €) mi­neraalidega deodorantide sari kindlus­tab tõhusa kaitse kuni 75 tunniks ja la­seb nahal hingata! Esimest korda on meestele mõeldud deodorandis loo­duslikku päritolu mineraal, millel on hämmastavalt suur imamisvõime. Ju­ba esimesel pealekandmisel hakkab see endasse imama higi ilma poore ummistamata. Laborites tehtud kat­setused on tõestanud, et mineraa­li imamisvõime on viis korda suurem kui talgipulbril, mida kasutatakse sel­le imavate omaduste tõttu laialdaselt üle maailma.

Avon Urban Edge EdT 75 ml (16,62 €) on klassikaline, kuid samas trendikas tualett­ vesi, kus maskuliinse patšuli ja seksi­ka seemisnaha akordid mängivad koos ootamatu kannikesenoodiga.

Hinnaline ja elujõust pulbitsev parfüüm Bvlgari Man EdT 30 ml(43 €) pakub tänu valge puidu ning idamaiste lõhnade kombi­ natsioonile tõeliselt uutmoodi lõhnakogemust. Traditsioonilisele meesteparfüümile omase inten­siivse puiduhõngu sekka on kir­kama sära saavutamiseks lisatud nüansse, mis iseloomustavad loo­mulikku puhtust ja sügavust.

Ingveri ja tsitrusenootidega kadakamarjahõnguline Burberry Sport Ice meestele EdT 50 ml (49 €) on uus võrgutav parfüüm ainulaadse veelise aroomiga, mil­lele lisavad mehelikkust muskus, seeder ja merevaik. Lõhnavee eesmärk on äratada naudingut ja ülimat iha. Hoidke alt, naised!

Inspireerituna maailmakuulsast spordiriiete klassikust, Lacoste L.12.12 polosärgist, saabub märtsis poelettidele kolm uut me­helikku lõhna Lacoste Blanc EdT 30 ml (39 €), Lacoste Bleu EdT 30 ml (39 €) ja Lacoste Vert EdT 30 ml (39 €) – kõik an­navad edasi kergust, jahedust ja värskust, mida tundis pikee­kangast kandev tenniselegend René Lacoste. Iga parfüüm on kaunistatud visa tšempioni hüüdnimest inspireeritud ja nüüd­seks juba legendiks muutunud krokodillilogoga.