Kabiin on piisavalt pikk ja kõrge, aga kitsas – ilmselgelt jaapanlaste mõõtu. Pakiruum on napp, kuid kui tagaistmed alla keerata, mahub seal kas või pesumasinat vedama. Ent niikaua kui juht üksi sõidab ja pole just Kalevipoja kasvu, et tohiks probleeme tekkida.

Veebruari keskmise elektrihinnaga (47,7 eurosenti 1 kWh eest) saab aku laetud 1,05 euroga. Tanklast ei saa sama raha eest liitrit bensiinigi.

Mõned meie kliimast ja teeoludest tingitud puhtpraktilised küsimused siiski üles kerkisid.

Kas sõiduulatusest ikka piisab vallavalitsuse sotsiaaltöötaja ametisõitudeks? Ekspressi kogemuse põhjal saab ühe laadimisega läbida umbes 100 km, kui soojendust mitte kasutada ja kannatada külmetavaid varbaid (meie proovisõidu ajal oli välistemperatuur +5 ja päike paistis).

Kui palju soojendus või konditsioneer tegelikult sõiduulatust mõjutab? Meie tähelepanekute põhjal lühendas soojenduse sisselülitamine läbisõitu 10–20 ja konditsioneer 5–10 km võrra.

Kui palju väheneb sõiduulatus 20kraadise pakasega?

Kui kiiresti salong soojaks läheb ja jäide akendelt ära sulab? Saksa autoklubi ADAC katsetel kuulus Mitsubishi i-MiEV kõige halvemini soojenevate autode hulka. Kas elektriautole on olemas seisusoojendussüsteem, mis laadimise ajal ka salongi soojaks kütab?

Millised on elektriauto sõiduomadused kehval, näiteks sügavalt roopasse sõidetud teel? Maal pole sellised ju haruldus. 15sentimeetrine kliirens ei erine tavalisest sõiduautost ja probleeme ei tohiks tekitada, aga kitsas rataste vahe?