Näiteks tuli hiljuti välja lõhn nimega Barbie, mis on just mõeldud lasteaiaealistele mudilastele. Samuti pakub firma Barbie-fännidest väikestele kaunitaridele lõhna Barbie My Scene, mis on mõeldud eelkõige kaheksa-aastastele, kes tahavad näida vanematena, kui nad tegelikult on. 

Internetiküljel DolcePerfumes.com võib aga leida lingi alt "Kids" (Lapsed) veelgi lõhnu, mida tüdrukutirtsud firma arvates peaksid ihaldama: Barbie Princess, Barbie Super Model, Barbie Summer Fun ja Barbie Modelo (kõik 19.99 USA dollarit ehk ca 230 Eesti krooni). 

Ilmselt pole Mattel võtnud vaevaks uurida, milline mõju on mudilaste tõmbamisel naiste ilu- ja lõhnamaailma. Küll aga on ilmselt Mattelile tänulikud kümned ja kümned maailma naisteajakirjad, kelle eest on juba varakult ära tehtud sihtrühma kasvatamise raske töö.