Ühisfirma Stigo tegevusalaks on küll märgitud mootorrataste tootmine, kuid nendeni siiski ei jõuta. Suure saladuskatte all käib pigem mopeedide klassi liigituva ökonoomse elektrisõiduki prototüübi arendus. Oma mõõtudelt peaks see imeliikur olema väiksem kui jalgratas ning läbima linna ummikud nagu nuga läbib sulavõi. Tööle jõudes pole seda vaja parkida, võid lihtsalt kokku panna ja kontorisse kaasa võtta. Kui aku saab tühjaks, laed seda tavalises vooluvõrgus.


Paralleelselt käib teisel seltskonnal oma kergliiklusvahendi, velotaksot meenutava Roadside Monoposto arendus. Ka sellele sõidukile plaaniti jõuallikaks elektrimootorit. Ettevõtmise taga on kirju seltskond, kuhu kuuluvad Estonian Business School ning ühel või teisel moel Skype’iga seotud olnud või olevad Sten Tamkivi, Taavet Hinrikus ja Toivo Annus.


Julgemate ennustuste kohaselt kasvab elektrisõidukite maailmaturg järgneva kümne aasta jooksul kümme korda.