Samal ajal ületas kanal aga reklaami lubatud mahtu neljal korral. 12 minuti asemel näidati tunnis 13,39 kuni 15,37 minutit reklaami.

 Ministeeriumi meedia- ja autoriõiguste osakonna spetsialisti Helin Pertelsoni sõnul on olukord võrreldes kevadega siiski tunduvalt paranenud. Seetõttu ei ole ministeerium pidanud vajalikuks hoolimata erakanalite korduvatest rikkumistest teha neile rahatrahvi. “Möödunud korral põhjendati rikkumisi tehniliste probleemidega – kuna programm oli nihkes, siis ühes tunnis näidatud rohkema reklaami arvelt oli seda eelmises või järgmises tunnis vähem.”

8. detsembriks ei olnud TV3 ministeeriumi märgukirjale vastanud, kuigi tähtaeg oli 6. detsembril.

“Mina sain selle kirja 6. detsembril ega olnud võimeline selleks ajaks vastama,” ütleb TV3 juht Toomas Vara. Tema sõnul tegeleb telejaam praegu selgitamisega, kuidas mõõtmine sellised tulemused andis. “Me ei tea, kas nad on sisse arvanud uudiste kordused ja näiteks ZTV uudised, mida me ise uudiste hulka arvame.”

Kanal 2-l selles vahemikus ühtki rikkumist ei olnud.

Ministeerium ja erakanalid arutavad siiani selle üle, mis on kanalite omareklaam ja mis selle määratluse alla ei kuulu.