USA mainekaim jutusaade "The Oprah Winfrey Show" kasutab oma saatekülaliste intervjueerimiseks Skype'i videokonverentsi teenust ja on avanud oma portaalis ka vastava Skype'i spondeeritud saidi. Paari nädala eest, kui miljoni Twitteri järgija kogumisega hakkama saanud ­Ashton Kutcher oli seljatanud CNNi, intervjuueris ­Winfrey Ashtonit otsesaates, kasutades Skype'i videokonverentskõnet. ETV sporditoimetus kasutab Skype'i Eestist eemal viibivate sportlaste intervjueerimiseks, viimati oli liinil kettaheite maailmarekordit üritanud Gerd Kanter.

Twitter on värskeim sotsiaalmeedia kanal ja on hakanud põhjalikult muutma inimeste seniseid suhtlemisviise veebis. Twitter on rumalalt lihtne ja tõelise eesmärgita teenus, kuid sellest hoolimata üks viimase aja väheseid tõesti inspireerivaid tooteid.

Twitter töötab nii hästi just oma lihtsuse tõttu. Säutsuda võib ükskõik millest. See on ka põhjus, miks Twitter on väga hea platvorm paljudele uutele firmadele, mis oma brändi üles ehitavad. Brändiehitus ongi võti, mis teeb Twitteri hetkel nii kuumaks. Iga päev sisestatakse Twitterisse uut infot. Osa sõnumeid on rumalad, osa on arukad, mõned teemad saavad kaetud, mõned mitte. Kuid platvormi kasutamise aktiivsus on hämmastav.

Aktiivsus aga põhjustab kasvu ja toidab süsteemi elutähtsa verega ehk infoga reaalajas.

Reaalajas kogutav teave ongi Twitteri suurim vara, mis pakub Twitterile uusi huvitavaid võimalusi alustada teabe kaevandamist - pakkuda näiteks uut otsinguteenust. See peaks olema kasulik paljudele inimestele ning tooma kaasa veelgi rohkem uuendusi.

Pole palju start-up'e, mis oleksid mõjutanud teisi sedavõrd, kui nüüd Twitter. Ta on muutuste katalüsaator. Twitter on enda ümber puistanud ka veidi pahna, põhjustades väikese kaose. Aga see ongi põnev, sest pärast kaost sünnib alati hulk uusi ja lahedaid vidinaid ja tööriistu. Niimoodi uus tehnoloogia arenebki.

Muidugi on Twitter saanud ka üleliia palju haipi, kuid milline uus, lahe ja innovaatiline toode poleks saanud. Samuti oli Google'i, Facebooki ja iPhone'iga. Kõiki neid tooteid iseloomustab suur haip ja ületähtsustamine. Kuid kõik need põhjustasid hüppe kasutajate käitumises ja ka majanduses ning tööstuses. Twitter on neist uusim, ent ei jää viimaseks.