Uus Audi A8: Suurvorm muutuvas ajas
Audi uus lipulaev A8 on oma klassi suurim, aga ilmselt ka kõige uuenduslikum ja sportlikum maanteeristleja. Täisalumiiniumist kerekonstruktsiooni, uue 8käigulise tiptronic-automaatkäigukasti, puutetundliku ekraaniga multimeedia- ja navigatsioonisüsteemi ning suure hulga tehnoloogiliste uuendustega varustatud Audi A8 pakub senisest suuremat dünaamikat, kuid samas madalaimat kütusekulu, mida luksusautode segmendis eales nähtud.
Audi A8 on olemuslikult täiesti uus auto. Eelmise põlvkonna mudeliga võrreldes on uus nii pikkuses kui ka laiuses pisut kasvanud. Täisalumiiniumist uuenenud ASF-kerekonstruktsioon kaalub 40 protsenti vähem ja on mõõtude kasvust ja kaalu vähenemisest hoolimata muutunud senisest viiendiku võrra jäigemaks.
Nii bensiini- kui ka diiselmootori puhul on jõuallikad võrreldes eelkäijaga võimsamad, kuid keskmine kütusekulu vastavalt 13 ja 22 protsenti vähenenud.
Tuledes on uuendusena kasutusel erinevad valgusrežiimid: kiirtee-, maanteesõidu ja linnaliikluse jaoks. Lisavarustusena on püsikiirusehoidja Stop & Go funktsiooni kaks radarit, mis juhivad auto kiirust soovi korral vahemikus 0–250 km/h ning jälgivad ka kõrvalasuvaid sõiduradasid.
Audi A8 interjööriski on toimunud märkimisväärne revolutsioon. Muutunud on armatuurlaud, istmed, konsool jm. Sõidukis on 1400vatise väljundvõimsusega Bang & Olufseni helisüsteem, mis reguleerib ennast ise, arvestades nii autos istujate arvu kui ka välist sõidumüra.
Eesti müügisalongides on uus Audi A8 juba homme.