Audi A8 on olemuslikult täiesti uus auto. Eelmise põlvkonna mudeliga võrreldes on uus nii pikkuses kui ka laiuses pisut kasvanud. Täisalumiiniumist uuenenud ASF-kerekonstruktsioon kaalub 40 protsenti vähem ja on mõõtude kasvust ja kaalu vähenemisest hoolimata muutunud senisest viiendiku võrra jäigemaks.

Nii bensiini- kui ka diiselmootori puhul on jõuallikad võrreldes eelkäijaga võimsamad, kuid keskmine kütusekulu vastavalt 13 ja 22 protsenti vähenenud.

Tuledes on uuendusena kasutusel erinevad valgusrežiimid: kiirtee-, maanteesõidu ja linnaliikluse jaoks. Lisavarustusena on püsikiirusehoidja Stop & Go funktsiooni kaks radarit, mis juhivad auto kiirust soovi korral vahemikus 0–250 km/h ning jälgivad ka kõrvalasuvaid sõiduradasid.

Audi A8 interjööriski on toimunud märkimisväärne revolutsioon. Muutunud on armatuurlaud, istmed, konsool jm. Sõidukis on 1400vatise väljundvõimsusega Bang & Olufseni helisüsteem, mis reguleerib ennast ise, arvestades nii autos istujate arvu kui ka välist sõidumüra.

Eesti müügisalongides on uus Audi A8 juba homme.