Von Krahl 2.0: rohkem inimesi, rohkem jõudu, rohkem seksi
Algaval hooajal viskuvad Von Krahli teatrimartüüriumi ebapühasse orgiasse esmakordselt põlvili TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia lavakunstide osakonna kaheksandat lendu lõpetavad noored näitlejad ja lavastajad, kelle juhendajaks on olnud Von Krahli teater. Kõigepealt saavad noored pühakud tunda Juhan Ulfsaki tolerantsinuia, kes virutab sel sügisel Telliskivi Loomelinnaku betoonpõrandale Lars von Trieri “Idioodid”, koostöös noore soome lavastaja Anni Ojaneniga. Seejärel vingerdavad nad legendaarse läti lavastajanna, Alvis Hermanise õpetajanna ja Baltikumi psühholoogilise draama kuninganna Mara Kimele küünte vahel, tehes Henrik Ibseni “Hedda Gablerit”.
Von Krahl 2.0 jätkab 1.0 alustatut – ei ühtegi liigset sõna, ei ainsatki ebaolulist küsimust. Sügisestele esietendustele pakuvad lisa PostUganda-tšikid Riina Maidre (pildil) ja Maike Lond. Nende kontsert-etenduse nimi “Rosalind Mexico” räägib iseenese eest ja kaunil naisehäälel. Mart Koldits valmistab ette psy-trance-poetry-night’i, mis toimub novembri lõpul. Saab psühhedeeliat ja kehavälist luulekogemust.
Märtsis esietendub originaalsete dokumentaal- ja lühifilmidega silma paistnud Marianne Kõrver-Tüüri debüütlavastus teatris. Selleks on ajatu klassika Gustave Flaubert’i romaani põhjal ning see kannab pihtimuslikku pealkirja “Madame Bovary – C’est moi!”. Osaleb peaaegu kogu Von Krahl 1.0 – Mari Abel, Tiina Tauraite, Liina Vahtrik, Taavi Eelmaa ja Erki Laur.
Aprilli lõpul alustab Von Krahl 2.0 koos Kanuti Gildi Saali, Kultuurikatla ja Rakvere Teatriga uut rahvusvahelist teatrifestivali – Tallinna Pidunädalad ehk POT. Juunis valmib Kultuuripealinn 2011 raames Peeter Jalaka rahvusülene eepiline teos. Lavastus liigub läbi kõigi suurte kangelaseeposte, alustades “Gilgamešist”, läbistades Homerose “Odüsseia” ja jõudes Sigismund Von Krahli tuntud kaasaegse eepilise muusikalini “Double Helix & Kvant Mechanix”.