Ekspressi külalispeatoimetajate turunduskampaania, mille raames reklaamiagentuur Optimist tootis suvel Eesti presidendikandidaatidest 3D nukud, võitis parima preemia ehk Kuldmuna kategoorias, kus hinnati kampaaniaid, mis maksid alla 20 000 euro. Eripreemia „ Kangelasmuna“ sai sama kampaania printreklaami ning postrite disaini kategoorias.

Eriti suure tunnustuse osaliseks sai loovusfestivalil Ekspressi aastalõpukampaania „ Me teeme seda sinu eest“, mis võitis kuldmuna üle 20 000 euro maksvate kampaaniate seas. Sama kampaania raadioreklaam, mis on isegi maailma mõistes täiesti unikaalne, kuna selle luges telefoni vahendusel sisse eluaegne vang Anatoli Nikolajev, võitis raadioreklaamide kategoorias hõbemuna. Kuldmuna vääriliselt hinnati ka aastalõpu kampaania välireklaami, millel ilutses endine legendaarne allilmaliider Imre Arakas.

Optimisti juhi Magnus Lužkovi sõnul planeerib reklaamiagentuur Ekspressi kampaaniad esitada ka mitmele väliskonkursile, kus neil on head võimalused veelgi tunnustust koguda.

Raadioreklaam

Auhind: Hõbemuna

Kampaania: Me teeme seda sinu eest.

Välireklaam

Auhind: Kuldmuna

Kampaania: Me teeme seda sinu eest.

Kampaania alla 20 000 euro

Auhind: Kuldmuna

Kampaania: Otsime kangelast, mitte presidenti.

Kampaania üle 20 000 euro

Auhind: Kuldmuna

Kampaania: Me teeme seda sinu eest.

Disain / Printreklaami ja posteri craft

Auhind: kangelasmuna

Kampaania: Otsime kangelast, mitte presidenti.

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid

Üheksateistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 589 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 24 kuldmuna, 23 hõbemuna, 23 pronksmuna ning lausa seitse erimuna.