Kui keeruline on autotöösturite elu 21. sajandi kolmandal aastakümnel, näitab ilmekalt Volkswageni kontserni hiljutine otsus loobuda maagaasiautode edasiarendamisest. Alles 2018. aasta märtsis otsustas seesama kontsern tõsiselt pühenduda gaasiautode arendamisele ning tõi välja „tuleviku gaasimootori“. Nüüd teame, et see tulevik kestis pelgalt kaks aastat.

Volkswageni kannapööre ainult kinnitab üldist peataolekut. Keegi ei tea, mis suunas liikuda, aga vaja on liikuda, ja kiiresti. Tänavu peab Euroopas müüdavate uute sõidu­autode keskmine CO2-heide olema 95 g/km. Volkswageni gaasiautodel on see umbes 115 g/km ja need kisuvad kontserni keskmist näitajat üles, ehkki maagaasi põletamine on palju puhtam kui bensiini või diislikütuse puhul.

Avalehele
11 Kommentaari
Loe veel: