Event Center pakub klientidele täisteenust, mis hõlmab endas heli-, valgus- ja videotehnika ning lavade renti. Võimalik on rentida ka telke, mööblit ja erinevaid dekoratsioone. Lisaks ürituste teenindamisele müüakse ja paigaldatakse professionaalset heli-, valgus- ja videotehnikat ning pakutakse tehnilist terviklahendust koos vastava teenindusega. Hiljuti lisandus Event Centeri teenuste hulka ka ürituste korraldamise täisteenus. Varem oli Event Center rohkem heli, valguse ja lavade pakkuja ning Avision tegeles peamiselt videotehnikaga.

Aastate jooksul on Event Center teenindanud üle 7000 ürituse nii Eestis kui mujal Euroopas. Teostatud projektide seast leiab väga erineva formaadi ja sisuga üritusi: festivalid, kontserdid, firma- ja kliendiüritused, talve- ja suvepäevad, tooteesitlused, messilahendused, konverentsid, seminarid, spordivõistlused, pulmad ja mitmed muud toredad ettevõtmised, näiteks American Beauty Car Show. Peale selle on viimase viie aasta jooksul tehtud mitmeid suuri projekte Soomes. Avision on aidanud tehniliselt festivale Juu Jääb, Kuressaare Merepäevad, PÖFF.

Üks ühinemise eesmärk oli see, et Avision oli varem tegelenud rohkem akadeemilise poolega ja videolahendustega – näiteks on korraldatud hulgaliselt konverentse. Event Center on rohkem tegelenud aga meelelahutusüritustega ja nende kahe osa ühendamine annab nüüd võimaluse terviklahenduseks, mida Eesti turg üha enam vajab. Sündmus korraldatakse tehniliselt algusest lõpuni, ainult sisu tootmisel vajame veel lisajõudu firmadelt, kelle põhitöö ongi sisu
loomine.

Asjatundlik personal tagab ürituse õnnestumise

Põhikohaga töötajaid on Event Centeris kokku 20, kellele lisanduvad vabakutselised tehnikud. Meeskonna näol on tegemist tõeliste oma erialale pühendunud spetsialistidega, sest sündmused, mida korraldatakse, kipuvad sageli olema just pühadel ning nädalavahetustel, mis tähendab, et kui inimene hingega asja juures ei ole, ei ole sellist tööd ka võimalik korrektselt teha. Professionaalne meeskond on orienteeritud kliendi jaoks parimate lahenduste väljatöötamisele, kliendisuhete võtmesõnadeks on kiirus, täpsus ning sõbralik ja ladus asjaajamine. Professionaalne suhtumine, aastatepikkune kogemustepagas ja kvaliteetne tehnika tagavad parima tulemuse igale üritusele.

Üheks eeliseks on Event Centeri puhul kindlasti lihtsus. Sündmuse tellijaga tegeleb üks projektijuht, seega ei pea tellija suhtlema erinevate osakondadega. Projektijuht suudab hallata kõiki osakondi – paneb projekti kokku ning vastutab ainuisikuliselt selle eest, et sündmus saaks korralikult läbi viidud ja kõik tehnilised osapooled mõistaksid tellijat ühtviisi.

Event Center püüdleb selle poole, et kogu pakutav teenus läheks järjest paremaks. Pikaajaline kogemus annab võimaluse olla tellijale nõustaja rollis ja hoiab ära kõikvõimalikud kiirustamisest ja teadmatusest tingitud vead. Vahel juhtub, et tellija annab ette mingi nimekirja lahendustest, kuid tegelikkuses ei pruugi see olla see, mida tellijal tegelikult vaja on – ka siin tuleb kasuks Event Centeri meeskonna kogemus, et selgitada koos välja, millised lahendused ürituse õnnestumise tagavad.

Abi saavad nii seadmeid rentivad kui ka ostvad kliendid

Event Center pakub võimalust ka tehnika rendiks ja müügiks. Kui klient tahab näiteks ainult projektorit rentida, antakse see talle kasutusse ka ilma teenindava personalita, kuid samas veendutakse, et klient tehnika kasutamisega ikka hakkama saaks – inimene toimetab tehnikaga küll algusest lõpuni ise, kuid Event Centeri tehnikud nõustavad ja aitavad vajadusel.

Tehnika müügi puhul on tegemist n-ö üle ukse müügiga kui ka suurte ja mahukate seadmesüsteemide müügi ja paigaldusega koos hilisema hooldusega. Kui klient tuleb Event Centeri demoruumi, saab ta sealt endale ise vajaliku tehnika lihtsalt välja valida, kuid muidugi ollakse ka selle juures vajadusel kliendile abiks. Nii on näiteks peaaegu kõigis Eesti teatrites kasutusel Avisioni nõu ja abiga soetatud projektorid.

Ivo Kõvamees –tehnikale ei või alati 100% kindel olla.

Kogenud spetsialistid teavad , et seadmed suudavad üllatada väga suvalistel hetkedel, olgu selleks põhjuseks siis elektrikatkestus või tarkvarauuendus ja niisugusel hetkel on väga tähtis, kui sujuvalt ja peaaegu märkamatult suudetakse taastada toimiv lahendus.

Nii mõnigi kord on kiire reageerimine mingi sündmuse raames saanud esimeseks sammuks aastakümnete pikkusel koostööl!

Jaga
Kommentaarid