Jälgima ei pea ainult seda, et töökoda ei oleks kahjukäsitleja „musta nimekirja“ kantud, vaid ka seda, milliseid lisaväärtusi sel pakkuda on. OÜ Reval Group on näinud palju vaeva, et kliendi elu digitaalse süsteemi abil võimalikult mugavaks muuta. Lisaks lihtsale aja broneerimisele pakub süsteem põhjalikku ülevaadet remondi kõikidest etappidest. Boonuseks on seegi, et süsteemi kaudu saab konsultandi avariijärgset autot enda juurde üle vaatama kutsuda. Ning kui vaja, siis Reval Group’i kulul taksoga remonditöökotta ning tagasi sõita.
Foto: Naised ja auto

Jäta asjaajamine professionaalide hoolde

Sageli küsitakse, mille poolest erineb OÜ Reval Group teistest autoremonti, hooldust ja diagnostikat pakkuvatest ettevõtetest? Vahe seisneb selles, et kõik vajalikud etapid on töökoja enda juhtida. Alates dokumentide täitmisest ja kindlustusandjaga suhtlemisest kuni sõiduki remondini välja.

Igasse juhtumisse suhtutakse individuaalselt – peale dokumentide vormistamise ja vigastuste ülevaatuse pakutakse asjalikku nõu ning erinevaid lisavõimalusi, et kliendi elu võimalikult lihtsaks teha. Kogu remonditöö protsess on kiire, kvaliteetne ja läbipaistev, vähendades nii ebavajalikku aja- ja närvikulu. Ettevõtte eesmärk on majandada nii efektiivselt ja kulutõhusalt kui vähegi võimalik. Just sel põhjusel juhitakse kogu protsessi otsast lõpuni ise.

Online-süsteemiga on kõik lihtsamast lihtsam

Selleks, et just avariisse sattunud autoomaniku niigi pingul närve vähegi säästa, on Reval Groupil ülimalt moodne IT-lahenduste kontseptsioon, mille on välja töötanud üks vaieldamatu turuliider Cabas Konsulting AB, ning sisse viidud mitmeid teisigi olulisi muudatusi.

Esimese sammuna laiendati oma teenindamispiirkonda, sest enamasti toimuvad kliendi igapäevatoimetused võrdlemisi kaugel kohast, kus asub töökoda. See muudab asjaajamise kliendile tüütult keeruliseks ja ajakulukaks. Et seda vältida, tuleb Reval Groupi esindaja vajadusel ise kliendi juurde, et paberid vormistada ning kahjustused üle vaadata. Enam pole vahet, kas auto asub Keilas või Lasnamäel, kõik vajalik saab 10–15 minutiga kiirelt ja professionaalselt aetud. Kui aga auto seisukord peaks olema selline, et edasine liiklemine on ohtlik või sootuks võimatu, toob ettevõte masina ise töökotta. Kusjuures ükski neist teenustest ei too kliendile mingit lisakulu.

Aega aitab kokku hoida ka spetsiaalselt välja töötatud online-süsteem, mille abil saab klient sobiva aja kinni panna, eelinfo sisestada ning sõidukist või sündmuskohast fotosid üles laadida. Samuti saab kommentaarides märkida, kas klient tuleb ise kohale või ootab ta konsultanti enda juurde. Mida täpsem on planeerimine, seda väiksem on ajakulu nii kliendile kui ka ettevõttele. Eesmärk ongi ju igat minutit efektiivselt kasutada ning seeläbi kliendi rahulolu tagada.

Väga mugavaks on tehtud ka kliendi liikumine töökotta ja tagasi. Selleks et säästa aega ning raha, pakub ettevõte koostöös Tallink Takso ja Taxo1224-ga Tallinna ning selle lähivaldade piires tasuta sõitu. Vajadusel leitakse Reval Groupi kulul asendusautogi, et kõik igapäevased möödapääsmatud sõidud vahepeal kenasti tehtud saaksid.

Foto: Naised ja auto

IT-lahendus, mis säästab närve ja päästab teadmatusest

Kõige teravam, sageli palju lahkhelisidki tekitav küsimus on, kui kaua kestab remont ja mida autoga tegelikult tehakse. Info lihtsalt ei liigu ja just see põhjustabki arusaamatusi. Kuid tänu valdkonna kõige moodsamale IT-lahendusele, Rootsi firma Cabas Konsulting AB toodangule CabPlan, on kogu Reval Groupi protsess täielikult digitaliseeritud, mis pakub suurepärast võimalust klientidega kiirelt infot jagada.

Niipea kui kindlustusselts on töökojale garantiikirja väljastanud, tellitakse vajalikud varuosad. Kui need on päral, võetakse kliendiga ühendust, et remondiks sobiv aeg kokku leppida.

Kõik algab sellest, et CabPlani süsteem saadab kliendile SMS-i, mis tuletab meelde, et on aeg sõiduk remonti tuua. Saadetakse ka link, millelt saab online-süsteemis remondi kulgu jälgida. Tavaliselt on remont jagatud seitsmeks-kaheksaks faasiks ning iga etapi lõppemisel saadetakse kliendile vastav teave. Kui auto on korras, pannakse taas teele SMS ning meilile kokkuvõttev info tehtud töödest ja vahetatud varuosadest. Boonus on seegi, et ettevõte säilitab oma pildipangas fotod avariijärgsetest sõidukitest järgmiseks kümneks aastaks.

Garantiitingimustega ei keerutata

Kõikidele töökojas tehtud töödele kehtib kahe aasta pikkune garantii, sõlmede ja varuosade puhul vastavalt tootja ettekirjutustele, kuid mitte vähem kui kuus kuud. Autodele, mis on uuemad kui üheksa aastat, annab ettevõte enda paigaldatud värvkattele eluaegse garantii. Seda küll juhul, kui jälgitakse kindlaid tingimusi.

Kindel võib olla selleski, et ettevõte pakub garantiijärgsetele sõidukitele keretööde turul parimat hinda, samuti kvaliteetset ja asjalikku teenust. Selleski protsessis on firma eesmärk klienti võimalikult palju säästa. Et seda saavutada, pööratakse suurt rõhku efektiivsete, säästlike ning kliendile enim sobivate lahenduste leidmisele.

Mõistlikke lahendusi tasub oodata ka siis, kui autol pole kaskokindlustust peal. Abivalmid konsultandid, kelle teenused ja panus on kliendile tasuta, aitavad leida parima hinna ja kvaliteedi suhtega lahenduskäike. Tänu tootmisprotsessi digitaliseerimisele ning äärmiselt efektiivsele asjaajamisele on tulemuseks margiesinduste kvaliteet, kuid seda märksa mõistlikuma hinnaga.

Illustratsioon: Reval Group

Peale keretööde teostab 1997. aastal Eesti kapitalil rajatud Reval Group OÜ sõidukite hooldust, diagnostikat, sildade reguleerimist, rehvivahetust ning ettevalmistust tehnoülevaatuseks. Juba viimased kümme aastat on ettevõte teostanud Škoda, nüüd ka Opeli margiesinduse allhanget, mistõttu on firmal piisavalt kogemusi nii uute kui ka vanemate, eriti VAG-grupi sõidukite remontimisel.