Eesti Ekspressi peatoimetaja Erik Moora lausus kampaania loomise idee kohta: "Üks asi on kindel – seda kriisi me ei ületa, kui nina lihtsalt tülpinult norgu ja enda tujul langeda laseme. Keegi meist ei ole sellist kriisi varem kogenud ning siin peab vaim värske ja võitluslik olema. Nagu armastatud "Kevade" tegelastel neil särkidel ja maskidel. Eriti hea meel on, et lisaks mälestusele sellest enneolematust kevadest saab iga tellija teha ka reaalse ja vajaliku heateo."

Marati ja Sangari tegevjuht Raul Saks leiab, et tänases eriolukorras on tähtsam kui kunagi varem toetada abivajajaid ning võimaluste piires hoida toimimas ka kohalikku ettevõtlust. „Marat ja T-särgid on käinud käiskäes juba pikka aega, kuid Sangari jaoks on maskide tootmine midagi uut ettevõtte enam kui 60-aastases ajaloos. Seegipoolest saame maskide tootmiseks kasutada kvaliteetset puuvillast triiksärgikangast ning enda aastatepikkust kogemust tootmise juhtimisel,“ sõnas Saks. Maske tehakse täiskasvanutele ja lastele eri suurustes.

T-särgid ja maskid on müügil Marati e-poes: marat.ee/koroonakevade