EE
Kogu müügitulu annetatakse koroonakriisi varjatud mõjude leevendamiseks MTÜ Naiste Tugi- ja Teabekeskusele. Naiste Tugi- ja Teabekeskuse tegevjuht Pille Tsopp-Pagan hindab väga loodud kampaaniat ja avab tugikeskuste probleemi eriolukorra ajal: “Teiste riikide kogemust jälgides ootavad naiste tugikeskused lähiajal vägivalla eest põgenevate naiste ja laste pöördumiste kasvu. Üks osa tööst, mille olulist suurenemist ootame, on laste psühholoogilise nõustamise tundide kasv. Kuivõrd see töö ei ole riigi poolt kaetav (välja arvatud kriminaalkuritegude ohvritest laste puhul, mis on kaetud SKA vahenditest), oleme nende nõustamiste jaoks alati annetusi kogunud. Käesoleva kampaania kogutud annetustega laste nõustamisi katamegi.”
EE

Eesti Ekspressi peatoimetaja Erik Moora lausus kampaania loomise idee kohta: "Üks asi on kindel – seda kriisi me ei ületa, kui nina lihtsalt tülpinult norgu ja enda tujul langeda laseme. Keegi meist ei ole sellist kriisi varem kogenud ning siin peab vaim värske ja võitluslik olema. Nagu armastatud "Kevade" tegelastel neil särkidel ja maskidel. Eriti hea meel on, et lisaks mälestusele sellest enneolematust kevadest saab iga tellija teha ka reaalse ja vajaliku heateo."

Marati ja Sangari tegevjuht Raul Saks leiab, et tänases eriolukorras on tähtsam kui kunagi varem toetada abivajajaid ning võimaluste piires hoida toimimas ka kohalikku ettevõtlust. „Marat ja T-särgid on käinud käiskäes juba pikka aega, kuid Sangari jaoks on maskide tootmine midagi uut ettevõtte enam kui 60-aastases ajaloos. Seegipoolest saame maskide tootmiseks kasutada kvaliteetset puuvillast triiksärgikangast ning enda aastatepikkust kogemust tootmise juhtimisel,“ sõnas Saks. Maske tehakse täiskasvanutele ja lastele eri suurustes.

T-särgid ja maskid on müügil Marati e-poes: marat.ee/koroonakevade

Kampaania veebileht: https://kampaaniad.ekspressmeedia.ee/eesargid