Guess poe avamine Kristiine Keskuses Foto: Christo Neemre

Tartu ülikool otsib uue „noortepärase“ kampaania abil tudengeid „ultrabeibede“, „maailmarändurite“, „nutinäppude“, „villamütside“, „elupõletajate“ ja „spordipükste“ seast. Ultrabeibe kaubamärgiks on TÜ andmetel Guessi käekott, läikivad lakknahast saapad, õunakesega läpakas ja perfektselt sätitud soeng. Turundushiidude nutist sündinud ultrabeib ei pidanud aga avalikkuse survele vastu ja kadus kiirelt TÜ sisseastujatele mõeldud Facebooki lehelt. Not funny, ülikoolirahvas!

Vaata ka ultraloll, „Loll ja lollim“, onu Heino, Jim Carrey, dumbing down, ekstrajuhm, küpsised Ekstra, Orbit Winterfresh, släng, ultraviolettkiirgus, kiiritus, ärritusturundus, geenius, „Arukas blondiin“, roosa käekott, „Matsakas beib“, „Babe 2: põrsas suures linnas“, Mono Fans, monoliit, „Monk“, nädala beib, ultraman, megamees, supermodell, hiidämblik, TÜtama, seminarka, Arnold Koop, seljanka, palgalõhe, restoran Volga, väike puust linn, Betooni ühikas, soolised stereotüübid, Ascaris lumbricoides ehk solge, magehuumor.