Taksojuhid nõuavad eelkõige, et ettevõtted tõstaksid oma kilomeetritasu 42 šillingini (36 eurosenti). Praegu küsib Uber kilomeetri eest 16 šillingut (umbes 14 eurosenti), Bolt aga 14 šillingut (12 eurosenti).

"Oleme nagu orjad," rääkis juht Fredrick Oduor. "Hinnad on liiga madalad ja me imestame, miks valitsus laseb meid sel viisil kohelda. Meil on suuri probleeme ebakindluse ja pikkade töötundidega, kuid koju viime vaid sente..."

Samuti tahavad juhid, et firmad langetaksid oma teenustasu 10 protsendile - praegu on see Uberil 25 protsenti ja Boltil 15 protsenti.

Uberi juhi James Kimani sõnul sooviksid nad eelnevalt teada reisi maksumust, et neil oleks võimalik see tühistada. "Kulutame 200 šillingut maksva reisi jaoks 150 šillingut kütusele." Kimani sõnul peaksid Bolt ja Uber hakkama tasu küsima takso tellimisest alates, mitte hetkest, mil klient autosse istub.

Bolti kommunikatsioonijuht Marek Unt vastas Ekspressile, et Keenia juhtide nõudmised on suunatud transpordiplatvormide vastu üldisemalt.

"Boltil ei ole kuidagi võimalik kasvada juhtide arvelt, vaid ainult koos nendega. Meie käekäik sõltub otseselt sellest, kui motiveeritud on juhid sõitma just Bolti platvormil, seepärast on meie eesmärk pakkuda juhtidele konkurentidest paremat teenistust. Seda saame tagada nii boonussüsteemide kui ka konkurentidega võrreldes oluliselt madalama teenustasu (15% Bolt vs 25% Uber) abil. Kõik meie otsused lähtuvad sellest, et juhtide motiveeriva teenistuse ja klientide jaoks taskukohase hinna vahel valitseks tasakaal."

Juhid lubavad streikida seni, kuni ettevõtted nende nõudmistele vastavad.