Toomas Uibo: Oleme teatanud, et Nordica lennud Tallinna liinivõrgus peatatakse alates 27. oktoobrist käesoleval aastal. Enne seda kuupäeva lendame aga oma tavapärast graafikut ja müüme nendele lendudele ka pileteid. Sellest tulenevalt vajame oma parimate pakkumiste edastamiseks ka reklaami. Seega, kes pole veel Nordica suurepärasest pardateenindusest osa saanud, siis on selleks veel võimalus olemas.

Lendasin Nordicaga hiljuti Brüsselist Tallinna. Vabandust, õigupoolest siiski ­LOTiga, sest eesti keeles lennukis enam ei teenindatud. Kuid pardapoe tootevalik oli Nordica oma ja hinnad samuti.

Tõepoolest, Brüsseli liin on juba alates 1. juulist LOTile üle antud, kuid tegemist on hetkel teatud mõttes üleminekuperioodiga. Kindlasti on Poola lennufirma huvi viia kogu pardakontseptsioon lennufirmaga sama nägu ja usume, et hiljemalt talvehooaja alguseks on see muudatus LOTi poolt ka tehtud.

Mis saab kiilipildiga logost ja Nordica nimest? Kas see kinnitatakse nööpnõelaga suurde brändide entomoloogilisse kollektsiooni või turustatakse mingeid teenuseid ja lende veel tulevikuski Nordica nime alt?

Nordica jätkab ettevõttena lendamist, kuid vähemalt esialgu mitte Tallinnast. Võitsime hiljuti Rootsis nelja-aastase liinihankelepingu ja kiili logo lendab seal kindlalt ning kõrgelt edasi. Oleme selgelt välja öelnud, et keskendume edaspidi just sellistele hankelendudele, mis on oluliselt madalama kommertsriskiga, sest tänane konkurentsiolukord Tallinnas ei luba kohalikul lennuettevõttel piletimüügist end jätkusuutlikkult majandada.