Populaarne karaokekoht samas majas jätkab tegevust, klubisse pääseb hõlpsalt ka ratastooliga.
USA praeguse administratsiooni poliitikategemist iseloomustab mudilasepärane asjade ajamine. Selle üle ei tasugi nii väga üllatuda, sest kultuuri järjest infantiilsemaks muutumisele on osutatud juba kümnendeid. Areen kaardistab lapsestumise ilminguid meie ümber.
„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimene räägib asjadest, millest ta tavaliselt ei räägi.
Miks ei naised ega mehed rõõmusta kodust väljas pissimise üle?
„Rimbaud, poeg“ on proosapoeem Arthur Rimabaud’ elust, loomingust ja isadest – nii kirjanduslikest kui ka lihastest.
Kuhu kadusid Smilersist soomlastest liikmed? Miks kadus Hendrik Sal-Salleri elust punkmuusika? Kas Smilers on töö? Mida tähendavad nad noortele?
„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimene räägib asjadest, millest ta tavaliselt ei räägi.
Kellel ajas Jesse Eisenbergi neurootiline karakter värskes filmis „Tõeline valu“ hamba verele, saab ammutada Eisenbergi ekraanikarismat juurde mõne aasta tagusest miniseriaalist. Seriaali tutvustab Nele Volbrück.
Pop-ponnistus, kust vorstitegemise traagelniidid ja ideaalvorstid, mille poole püüeldakse, paistavad labaselt selgelt välja.
INTERVJUU | „Seksi ja linna“ autor Candace Bushnell: New York on endiselt glamuurne, aga üheksakümnendad olid lõbusamad (8)
Kadri Karro vestleb hittsarjale „Seks ja linn“ aluse pannud ajakirjaniku ja kirjaniku Candace Bushnelliga (66), kes tuleb maikuus oma ühenaiseetendusega Tallinna.
NÄDALA RAAMAT | „Gulagi arhipelaagi“ esseedest tuleb välja, et raamatu sünniloos oli eestlastel etendada oluline roll (28)
Imbi Paju, Mart Laari ja Eerik-Niiles Krossi esseekogumikust nähtub ka Solženitsõni impeeriumiihalus.
Välismaise plaadifirma alla saamiseks läks tallinlasel vaja vaid internetti ja inglise keele oskust.
Lahkus muusikalegend Roy Ayers: suure tõenäosusega on teil kodus albumeid, kus on tema muusikat sämplitud (2)
Roy Ayers (10. IX 1940 – 4. III 2025) in memoriam.
„Marko Matverega ei jamata!“ ütleb kangast neelanud Ahven tagantjärele targana.
Kinolevis juhib „Bridget Jones: Poisi järele hull“, parim Eesti film on endiselt Jaan Tootseni „Kikilipsuga mässaja“.
Mae Lender leiab Kairi Loogi debüütromaani „Tantsi tolm põrandast“ lugemise järel, et sündinud on midagi omanäolist.
„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimene räägib asjadest, millest ta tavaliselt ei räägi.
Tommy Cash oli Tederi sõnul Eesti Laulul teistest esinejatest pika-pika puuga parem.
Keithy Kuuspu ja Katariin Mudisti näitus „Kahjuks ei osutunud te sellel korral valituks“ puudutab valusat kohta, leiab Peeter Kormašov.
Väga julge ja jultunud samm keset karjääri madalseisu, imestab Siim Nestor.
Tänapäeval on näitustel palju töid, kus on näha, et loojal oli igav – ta lihtsalt tegi, sest pidi tegema, räägib kunstnik Peeter Kormašovile.
Kultuurikeskustelus on kerkinud teravalt esile küsimus: „Millest noored päriselt mõtlevad?“. Selle küsimusega tegeleb ka Tartu Uues Teatris peagi esietenduv „HYMN“. Lavastuse autori ja lavastaja Jarmo Rehaga ning dramaturgi Aare Pilvega vestleb Katariin Libe.
Ega me eriti klaasi ei tõsta, kuid vabariigi aastapäeva puhul pitsi ei sülita. Kilu kõrvale naps või kaks või kolm ikka. Eesti purjutamisluule reastas esikümneks Veiko Märka.
Ajaloofänn Peeter Kormašov vaatas ära eelmise aasta ühe enim kiidusõnu teeninud sarja.
Kirjanik Carolina Pihelgas (38) on seitsmendat korda nomineeritud Kultuurkapitali kirjanduse sihtkapitali preemiale.
Tasub kinno kiirustada, et veel mõni aasta alguses levisse jõudnud hittidest ära vaadata.
Sun Ra Arkestra pillimees Marshall Allen jõudis sajandi vanusena debüütplaadini ja püstitas sedasi ka mitu Guinessi rekordit.
Ahnusele vaatamata mõjub „Vaiksete inimeste“ naiivsevõitu rikastumisplaan sümpaatselt, leiab Johannes Lõhmus.
Elo Kaalep leiab, et naispseudonüümi kasutamine meeskirjaniku poolt pole ebaeetiline. Pigem on nii noortel kui ka naistel vanade meestega võrreldes rohkem privileege.