ANNE MAASIKU "RÄNDAJA ÕHTULAULU" KEELAMINE VIINAREKLAAMIS

Viinareklaamid on üldse ebamäärased, mõistukõnelised ega ava toote peamisi omadusi - erinevalt näiteks pesupulbrireklaamidest. Viimased on tõelised šedöövrid: kõigepealt on pesu must, siis aga ilmub pulber ja - vaata imet! - teeb pesu puhtaks. Viinareklaamid peaksid olema samasugused. Kõigepealt on kaadris kaine mees. Siis tuleb viin, läheb mehele kurku ja mees on täis nagu tinavile. Lihtne, selge ja toodet iseloomustav.

ENN PANT

Kuuldavasti tuli Silja Line'il kapist välja. Tubli, Enn!

ALAS

KARUSNAHAVASTANE MÄRULDEMONSTRATSIOON

Tuleb nõus olla Hardo Aasmäega: sünteetilise jope kandmine on tunduvalt loodusvaenulikum tegu kui rebaselt karusnaha eemaldamine samal eesmärgil. Sakala keskuse ümber toimuv rebasejaht on aga veel põnevam. Nahk pole veel kätte saadudki, aga käristamine juba käib, nii et karvad lendavad.

ILMAR RAAG LAMMUTAJANA

Tallinnasse uute kinosaalide saamiseks pole sugugi vaja Sakala keskust lammutada, vaid kinodeks ehitatuid hooneid sihipäraselt pruukida. Ilmar, miks ei võiks näidata filme Gloria Palace'is, Helioses, Lembitus, Ehas, Partisanis, Kajas, Võidus ja Koidus? Isegi toimivatesse väärtfilmisaalidesse nagu Sõprus ja Kinomaja ei suudeta publikut meelitada. Selle häda vastu ei aita uued traditsioonita saalid sugugi. Alustagem Heliosest!