See on agressiivne õlu. Sulle see tõenäoliselt ei meeldi. Kahtlane, et sinus on piisavalt maitset ja sofistikeeritust, et hinnata selle ale’i sügavust ja kvaliteeti. Me soovitame sul jääda ohutumale territooriumile. Pigem proovi õlut, mida mitme miljoni dollarilise reklaamikampaania abil püütakse sulle näidata nagu väikepruulija loomingut. Või võta seda maitsetut kollast-kihisevat õllekest, mis reklaamide kohaselt peaks tegema sind seksikamaks.

Sellised read kirjutas Greg Koch 1996. aastal õllepurgi tagaküljele ja craft-beer’i revolutsioon oligi alanud.

Nüüd, kakskümmend aastat hiljem avab Stone Brewing Company juht Koch esimese Ameerika käsitööõlle tootjana oma pruulikoja Berliinis. Selles käigus – tulla Saksamaale, kus kõik arvavad, et nemad leiutasid õlle ja õpetasid maailma õlut jooma – on ameerikalikku enesekindlust. Isegi teatud arrogantsi (ülaltoodud tsitaat, muuseas, pärineb Stone’i klassikaliselt Arrogant Bastard Ale’i sildilt), ühel hetkel teatatakse, et viie aasta pärast, kui turistid Berliini tulevad, on kaks kohta, kuhu minema peab: Alexanderplatz ja seesama vanas tehasekompleksis avatud Stone’i pruulikoda koos võimsa õllerestoraniga.

Berliini pruulikoja avamisel tervitab Kochi mehine, valge ja keskmisest habemikum seltskond. Oma paar tuhat käsitööõlle fänni. 

Edasi lugemiseks , telli digipakett või osta artikkel
0,99 € Osta artikkel