Uudis süttis ühe Läti parlamendisaadiku säutsust, Eesti pinnal haarati säutsust kinni ja uudise vormisid sellest kõik peamised kanalid - ERR, Postimees, Delfi, ka Estonian World. Varsti jõuti küll parandada, et kõik Baltimaad kuuluvad ÜRO paigutuse kohaselt Põhja-Euroopa hulka juba aastast 1992 (kehvemal puhul aastast 2002), aga vildakast infost käivitunud meem liikus veel pikalt ja rõõmsalt edasi.

Eelmise nädala reedel tutvustas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus „uuendatud sisu, ülesehituse ja visuaalse väljanägemisega Eestit tutvustavat veebikeskkonda estonia.ee ja Eesti brändi kodu aadressil brand.estonia.ee“, mille oli välja töötanud Eesti Disainimeeskond. Viimane ka selgitas, et mingit uut logo ja märki nad ei ole Eestile teinud, vaid komplekti tööriistu, sealhulgas fondi. 

Edasi lugemiseks , telli digipakett või osta artikkel
0,59 € Osta artikkel