Oled sa mees võin naine, küsib uus veebikülge Flirtic.me esimesena. Kirjuta nimi, sünniaeg ja e-posti aadress – 15 sekundit ja oled registreeritud. Ekraanile potsatavad lihtsate ja koomiliste valikvastustega küsimused. Esmalt pean valima, kas mulle meeldib tegutseda ja viivitamatult probleeme lahendada või pole mul selget plaani ja rohkem unistan niisama? Kui valik tehtud, pakub Flitric kohe terve rea tüdrukuid, kellega mul võiks olla klappi. Sobin lausa 92 protsenti kellegi Izzyga Jõhvist. Iseloomustuse kohaselt on ta vastutustundlik, aus ja konkreetne ning talle meeldib C2H5OH! Kas see pole mitte alkohol? Ja miskipärast on ta Flirticusse üles riputanud oma pulmapildi. Ülejäänud neidudega sobin 90 protsenti või vähem. Milline haridus mul on? Kas toetun otsustes pigem faktidele või emotsioonidele? Kas ma suitsetan? Nüüd Izzy langeb ning lähen 93 protsenti kokku hoopis 16aastase tallinnlanna Nastyga, kellele meeldib salat ja korvpall ning kelle lemmiksportauto on Ferrari. Flirtic on lõbus ja teistmoodi ajaviide vallalistele (kelle hulka ma ei kuulu) partneri leidmiseks. Enda iseloomustamiseks pole vaja midagi välja mõelda. Inimesed ei oskagi enda kohta midagi huvitavat kosta. Erinevalt sadadest konkurentidest täitub Flirticus teste täites isiklik profiil märkamatult. Midagi on uues saidis ka väga klassikalist – nagu Rate.ee’s käib sealgi „odavmüük“ ehk verinoored tüdrukud imiteerivad piltidel pornostaare.