Isegi lapsed teavad, et puder on kõige kasulikum hommikusöök. Võimalusel tasub kiirputrusid siiski vältida, sest need ei sisalda nii palju kiudaineid ega vitamiine. Kui hommikul kipub aega nappima, kallake tatra- või kaeraterad õhtul termosesse ning valage peale keev vesi. Enne pudru soojaks tegemist hommikul, lisage veel pisut soola ja piima ning täisväärtuslik hommikusöök ongi valmis.

Kuigi juurviljad on ütlemata kasulikud, siis lastele need sageli ei maitse. Kuidas siis panna lapsi neid sööma? Ikka kavalusega – küpsetage juurvilju ahjus, see annab neile ahvatleva aroomi, mõnusa magususe ning pritsides neid vähese oliiviõliga, saab ka kena krõbeda kooriku. Köögiviljapüreesuppegi söövad paljud koolijütsid hea meelega.

Kavalusega kala sööma

Vähemalt ühel korral nädalas peaksid toidulaual olema kala või mereannid, kuid needki ei kipu laste seas ülemäära populaarsed olema. Nii ei jäägi üle muud, kui proovida kavalusega ning kalast näiteks vormiroog küpsetada, sest selles pole kala tunda ega näha. Kala võib püreestada saumiksriga, lisada vahukoort, muna ja maitseaineid ning seejärel segu ahju küpsema panna.

Lõpetuseks tasub sedagi meeles pidada, et lapsed söövad parema meelega ikka neid toite, mille valmistamise juures nad osaleda said või koostis-
aineid nägid.

Allikas: maakodu.ee