Tulevikus saad osa palgast aktsiates?

Ei.

Aga preemiat?

Ei.

Sadama aktsiaid saad osta eriti odava hinnaga?

Ei. Saan osta üldistel alustel. Optsioonid võtmeisikutele oli teemana arutlusel – küsimus pole ainult minus.

Nõukogu arvas, et ei tee seda praegu, aga arvati, et võib-olla tulevikus oleks mõistlik seda rakendada kõikidele võtmeisikutele.

Sadama börsileviimise eesmärkide seas oli esimesena välja toodud paindlikkuse, läbipaistvuse ja efektiivsuse suurendamine.

Täpselt nii.

Toredad loosungid. Kas keegi keelas teil seni paindlikumalt, läbipaistvamalt ja efektiivsemalt tegutseda?

Ei. Keegi pole keelanud ja ma arvan, et olemegi seda kõike teinud.

Oleme muutunud paindlikumaks ja kiiremaks, eriti kaubaäris. Hinnastamine on projektipõhiseks läinud.

Oleme oma äri päris kõvasti digiteerinud. Oleme teinud mõned organisatsioonilised muudatused. Meil on efektiivsusprogramm. Nii et keegi ei keela.

Arvan, et riik peab silmas seda, mis siin 2015. aastal toimus. (Tookord vahistati sadama eelmised juhid Ain Kaljurand ja Allan Kiil seoses altkäemaksu võtmise kahtlusega – EE.)

Tallinna Sadam on peamine värav Eestisse Ikla piiripunkti kõrval. Miks on sadama reisiterminalid nii koledad võrreldes Tallinna lennujaamaga?

Just. Minul oli sama küsimus, kui siia tulin. Miks pole siia nii pikka aega investeeritud? Investeeriti päris palju kaubaärisse, aga mitte kõige suuremasse ärisse – sest kui mina siia tulin, oli reisijatevedu juba kõige suurem äri. Ja kasvav.